Witam, jak w temacie późno startują mi turbiny, układ szczelny, zawór N75 nowiutki od Sida, świece nowe,
wrzucam logi:
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156347.html
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156348.html
aktualnie przerabiam temat katalizatorów, wyskakuje mi czasami błąd
16815 - Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0431 - 35-00 - -
jakie mogą być jeszcze przyczyny? błędów nie łapie żadnych innych już
[BES 2.7 250 KM] Późno wstająca/rozkręcająca się turbina
jeszcze logi.
3 bieg
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156558.html
4 bieg tu musiałem na chwile odpóścić, turbo jakby lepiej
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156557.html
też 4 bieg
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156556.html
i 3 bieg
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156617.html
zastanawia mnie pozycja "Throttle Valve Angle"
robie logi od ok 1500 pełny gaz a dopiero około 4000 jest 100% czy to ma znaczenie?
jak sprawdzić DV, zaślepić doprowadzenie powietrza to grube i zaślepić wężyk podciśnienia?
3 bieg
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156558.html
4 bieg tu musiałem na chwile odpóścić, turbo jakby lepiej
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156557.html
też 4 bieg
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156556.html
i 3 bieg
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156617.html
zastanawia mnie pozycja "Throttle Valve Angle"
robie logi od ok 1500 pełny gaz a dopiero około 4000 jest 100% czy to ma znaczenie?
jak sprawdzić DV, zaślepić doprowadzenie powietrza to grube i zaślepić wężyk podciśnienia?
nie ma takiego odejcia tak to nazwę, trzeba go wysoko trzymać żeby jechał, nie raz mam wrażenie że fajnie a za chwile słabiej ale nie tragicznie, wymieniałem jeszcze jeden EGT od sida mam płytkę, błędów brak
co sądzicie o przepustnicy? ma tak działać jak na logach?
Dobrałem się dziś to katów i wygląda to tak
prekat u mnie w 2.7T BES jest stalowy i całkiem dobrze wygląda
drugi katalizator główny jest jakiś dziwny, ma wyżłobienie, jakby część wyrwana ale nie ma tego materiału, nie wiem co się z nim stało
myśle żeby prekata zostawić a w miejsce ceramicznego kata wstawić coś takiego
http://allegro.pl/kadex-tlumik-strumien ... 57317.html
czy zda to egzamin? czy nie bedzię metalicznego rezonansu, jak to widzicie?
jeszcze znalazłem takie cudo, stworzy troszkę ciśnienie w układzie, czy w silnikach z turbo takie ciśnienie jest wymagane?
[ Dodano: 2014-01-22, 19:46 ]
wybrałem tłumiki przelotowe jednak
Po zamontowaniu tłumików awg mam wrażenie ze silnik lżej i ciszej chodzi. SAI napewno buczy ciszej. Sam wydech nie ma w zadnym zakresie obrotów metalicznego dźwięku ani zimny ani ciepły. Ani nie jest głośniejszy od serii.
Jeśli chodzi o sondy to przed tłumikami a rurze dospawałem rurki 3,5cm i na to gwint od sondy. W rurze wywierciłem dziurkę wiertlem 4mm i wkręcilem sondy. Narazie zero błędów ale przejechalem dopiero ok 20km.
Jak narazie wszystko na plus. Spaliny tez nie smierdzą bardziej niż poprzednio. Przypomnę że prekat zostal.
Za tłumiki, gwinty sond, łączniki rur i jedna łączke elastyczna zaplaciłem 230zl. Spawał mi ojciec. Jak będzie wszystko ok to opyle katy i bedę na plus.
Jedyny minus jaki do tej pory zauważyłem to taki ze ori katy lepiej wyglądaly. Ale przecież tego nie widzi kazdy.
logi do wywaleniu kata (115)
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_157246.html
co sądzicie o przepustnicy? ma tak działać jak na logach?
Dobrałem się dziś to katów i wygląda to tak
prekat u mnie w 2.7T BES jest stalowy i całkiem dobrze wygląda
drugi katalizator główny jest jakiś dziwny, ma wyżłobienie, jakby część wyrwana ale nie ma tego materiału, nie wiem co się z nim stało
myśle żeby prekata zostawić a w miejsce ceramicznego kata wstawić coś takiego
http://allegro.pl/kadex-tlumik-strumien ... 57317.html
czy zda to egzamin? czy nie bedzię metalicznego rezonansu, jak to widzicie?
jeszcze znalazłem takie cudo, stworzy troszkę ciśnienie w układzie, czy w silnikach z turbo takie ciśnienie jest wymagane?
[ Dodano: 2014-01-22, 19:46 ]
wybrałem tłumiki przelotowe jednak
Po zamontowaniu tłumików awg mam wrażenie ze silnik lżej i ciszej chodzi. SAI napewno buczy ciszej. Sam wydech nie ma w zadnym zakresie obrotów metalicznego dźwięku ani zimny ani ciepły. Ani nie jest głośniejszy od serii.
Jeśli chodzi o sondy to przed tłumikami a rurze dospawałem rurki 3,5cm i na to gwint od sondy. W rurze wywierciłem dziurkę wiertlem 4mm i wkręcilem sondy. Narazie zero błędów ale przejechalem dopiero ok 20km.
Jak narazie wszystko na plus. Spaliny tez nie smierdzą bardziej niż poprzednio. Przypomnę że prekat zostal.
Za tłumiki, gwinty sond, łączniki rur i jedna łączke elastyczna zaplaciłem 230zl. Spawał mi ojciec. Jak będzie wszystko ok to opyle katy i bedę na plus.
Jedyny minus jaki do tej pory zauważyłem to taki ze ori katy lepiej wyglądaly. Ale przecież tego nie widzi kazdy.
logi do wywaleniu kata (115)
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_157246.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga