Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[BES 2.7 250 KM] Późno wstająca/rozkręcająca się turbina

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
matt4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 01 wrz 2013, 12:38
Lokalizacja: Cieszyn

[BES 2.7 250 KM] Późno wstająca/rozkręcająca się turbina

Post autor: matt4 » 15 sty 2014, 20:55

Witam, jak w temacie późno startują mi turbiny, układ szczelny, zawór N75 nowiutki od Sida, świece nowe,

wrzucam logi:

http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156347.html
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156348.html

aktualnie przerabiam temat katalizatorów, wyskakuje mi czasami błąd

16815 - Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0431 - 35-00 - -

jakie mogą być jeszcze przyczyny? błędów nie łapie żadnych innych już

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 16 sty 2014, 16:33

Do sprawdzenia zawory DV.

matt4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 01 wrz 2013, 12:38
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: matt4 » 16 sty 2014, 20:22

jeszcze logi.

3 bieg
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156558.html

4 bieg tu musiałem na chwile odpóścić, turbo jakby lepiej
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156557.html

też 4 bieg
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156556.html

i 3 bieg
http://vaglog.rtnet.pl/matt4_156617.html

zastanawia mnie pozycja "Throttle Valve Angle"

robie logi od ok 1500 pełny gaz a dopiero około 4000 jest 100% czy to ma znaczenie?

jak sprawdzić DV, zaślepić doprowadzenie powietrza to grube i zaślepić wężyk podciśnienia?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 16 sty 2014, 20:36

Jak dla mnie turbiny wstaja ok robisz 3 bloki naraz i nie widąc dokłądnie przy jakich obrotach turbina osiąga cisnienie zadane ale na 3 pewnie ok 2300 więc nie jest źle na 4 już przy 2 tys masz zadane więc nie wiem przecież to nie diesel.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

matt4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 01 wrz 2013, 12:38
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: matt4 » 16 sty 2014, 21:46

nie ma takiego odejcia tak to nazwę, trzeba go wysoko trzymać żeby jechał, nie raz mam wrażenie że fajnie a za chwile słabiej ale nie tragicznie, wymieniałem jeszcze jeden EGT od sida mam płytkę, błędów brak

co sądzicie o przepustnicy? ma tak działać jak na logach?

Dobrałem się dziś to katów i wygląda to tak

prekat u mnie w 2.7T BES jest stalowy i całkiem dobrze wygląda

Obrazek
Obrazek

drugi katalizator główny jest jakiś dziwny, ma wyżłobienie, jakby część wyrwana ale nie ma tego materiału, nie wiem co się z nim stało

Obrazek
Obrazek

myśle żeby prekata zostawić a w miejsce ceramicznego kata wstawić coś takiego

Obrazek
Obrazek

http://allegro.pl/kadex-tlumik-strumien ... 57317.html

czy zda to egzamin? czy nie bedzię metalicznego rezonansu, jak to widzicie?

jeszcze znalazłem takie cudo, stworzy troszkę ciśnienie w układzie, czy w silnikach z turbo takie ciśnienie jest wymagane?

Obrazek

[ Dodano: 2014-01-22, 19:46 ]
wybrałem tłumiki przelotowe jednak

Po zamontowaniu tłumików awg mam wrażenie ze silnik lżej i ciszej chodzi. SAI napewno buczy ciszej. Sam wydech nie ma w zadnym zakresie obrotów metalicznego dźwięku ani zimny ani ciepły. Ani nie jest głośniejszy od serii.

Jeśli chodzi o sondy to przed tłumikami a rurze dospawałem rurki 3,5cm i na to gwint od sondy. W rurze wywierciłem dziurkę wiertlem 4mm i wkręcilem sondy. Narazie zero błędów ale przejechalem dopiero ok 20km.

Jak narazie wszystko na plus. Spaliny tez nie smierdzą bardziej niż poprzednio. Przypomnę że prekat zostal.

Za tłumiki, gwinty sond, łączniki rur i jedna łączke elastyczna zaplaciłem 230zl. Spawał mi ojciec. Jak będzie wszystko ok to opyle katy i bedę na plus.

Jedyny minus jaki do tej pory zauważyłem to taki ze ori katy lepiej wyglądaly. Ale przecież tego nie widzi kazdy. :-)

logi do wywaleniu kata (115)

http://vaglog.rtnet.pl/matt4_157246.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga