rozrząd a spalanie
rozrząd a spalanie
witam mam audi a6 c5 2.5 tdi 180km. jak je kupiłem spalało średnio 11 litrów teraz spala 16 litrów, wymieniłem filtry, przelewy, sprawdzone wtryski i nadal to samo, jak je kupiłem to z miesiaca na miesiac zaczął więcej spalać, i po jakimś czasie zacząło coś lekko zgrzytac lub piszczec jak pasek przy zmianie biegu i mechanik stwierdził że mam do wymiany rozrząd. czy wie ktoś czy rozrząd ma coś wspólnego z takim dużym spalanie? dzieki z góry
Widzisz kolego ja mam podobny problem. Po wymianie rozrządu filtrów oleju Audi zaczęło nie tylko więcej palić ale i traci swoją moc. Tak jak by nie miała siły. Kolego wydaje mi się ze trzeba jechać do jakiegoś dobrego magika który na sprzęt i podpiąć furę pod kompa i posprawdzać parametry. Może coś być nie tak ustawione jak należy 

Jak kierowca dba o samochód , tak samochód dba o kierowcę
- mambaw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 168
- Rejestracja: 18 lut 2012, 10:28
- Lokalizacja: pomorskie, zachodniopomorskie
może rozrząd należy skontrolować/ustawić za pomocą blokad a jeśli to nie pomoże to wówczas zagłębiać się dalejmarcinacm pisze:Widzisz kolego ja mam podobny problem. Po wymianie rozrządu filtrów oleju Audi zaczęło nie tylko więcej palić ale i traci swoją moc. Tak jak by nie miała siły. Kolego wydaje mi się ze trzeba jechać do jakiegoś dobrego magika który na sprzęt i podpiąć furę pod kompa i posprawdzać parametry. Może coś być nie tak ustawione jak należy
mambaw, ma racje jezeli po wymianie rozrzadu sa problemy to pierwsze co jedziecie do innego mechanika ktory posiada blokady by go sprawdzic, czy jest prawidlowo ustawiony
Po za tym przy wymianie paska zawsze troche sie rozreguluje kat wtrysku co tez jest wazne
tomek098, z twojego opisu wniskuje za masz skrzynie automatyczna tiptronic, wiec piski, zgrzyty raczej beda z niej pochodzic przy zmianie biegow. A nie z [paska rozrzadu jeszcze takiego czegos nie slyszalem i nie widzialem zeby podczas zmiany biegow zgrzytal czy piszczal pasek, to jest nie mozliwe juz dawno by sie rozlecial. Jedynie co mi przychodzi do glowy to piski moga pochodzic z rozlatujacego sie napinacza (rolki i jej amortyzatorka) paska wielorowkowego napedzajacego alternator itp...
Takze spalanie bedzie w duzej mierze zalezec od sprawnosci skrzyni biegow wiec na twoim miejscu w niej bym chyba szukal problemu, poszukaj dobrego warsztatu z twojej okolicy zajmujacy sie naprawa skrzyni biegow automatycznych zrobia jazde probna i cos podpowiedza
A nam co najwyzej mozesz podrzucic kpl logow i moze cos w silniku sie znajdzie 


tomek098, z twojego opisu wniskuje za masz skrzynie automatyczna tiptronic, wiec piski, zgrzyty raczej beda z niej pochodzic przy zmianie biegow. A nie z [paska rozrzadu jeszcze takiego czegos nie slyszalem i nie widzialem zeby podczas zmiany biegow zgrzytal czy piszczal pasek, to jest nie mozliwe juz dawno by sie rozlecial. Jedynie co mi przychodzi do glowy to piski moga pochodzic z rozlatujacego sie napinacza (rolki i jej amortyzatorka) paska wielorowkowego napedzajacego alternator itp...
Takze spalanie bedzie w duzej mierze zalezec od sprawnosci skrzyni biegow wiec na twoim miejscu w niej bym chyba szukal problemu, poszukaj dobrego warsztatu z twojej okolicy zajmujacy sie naprawa skrzyni biegow automatycznych zrobia jazde probna i cos podpowiedza

