Witam
nie chcę się rozpisywać na temat mojego problemu (nie chcę Was zanudzać )... temat drgań w tym dziale był już wałkowany... Po przestudiowaniu tego działu stwierdziłem że zacznę od sprawdzenia przegubów wew.. Mój problem już opisywałem w dziale "Opony, koła". Mam tylko pytanko: jak mogę dokładnie ocenić przegub wewn., w jaki sposób go zbadać ? tzn. powinny być jakiekolwiek luzy wzdłużne (takie wzdłuż półosi )... no i ewentualnie jakieś poprzeczne czy też powinien być dokładnie spasowany No i czy w ogóle da się go zbadać nie rozbierając półosi ?
Dzięki z góry za wszelkie info
[ TIP+Q] Jak sprawdzić przegub wewn. ?
Re: Jak sprawdzić przegub wewn. ?
Kolego auto na kanał i sprawdź tak jak piszesz luz wzdłużny musi występować ( praca zawieszenia ) ale poprzeczny już nie gdy występuje może powodować drgania możesz zdemontować manszete jak masz dojście i oglądnąć jak wygląda w środku ( kulki koszyk ) pozdrawiam.Rangers pisze:Witam
nie chcę się rozpisywać na temat mojego problemu (nie chcę Was zanudzać )... temat drgań w tym dziale był już wałkowany... Po przestudiowaniu tego działu stwierdziłem że zacznę od sprawdzenia przegubów wew.. Mój problem już opisywałem w dziale "Opony, koła". Mam tylko pytanko: jak mogę dokładnie ocenić przegub wewn., w jaki sposób go zbadać ? tzn. powinny być jakiekolwiek luzy wzdłużne (takie wzdłuż półosi )... no i ewentualnie jakieś poprzeczne czy też powinien być dokładnie spasowany No i czy w ogóle da się go zbadać nie rozbierając półosi ?
Dzięki z góry za wszelkie info
Re: Jak sprawdzić przegub wewn. ?
daniel1997 , dzięki bardzo, no niestety luz występuje i wzdłużny i poprzeczny, do tego na obu osiach (przy przegubach wewnętrznych), a więc wymieniam ..... dam znać czy drgania ustały
dzięki
dzięki
Re: Jak sprawdzić przegub wewn. ?
Ok czekamy na diagnoze.Rangers pisze:daniel1997 , dzięki bardzo, no niestety luz występuje i wzdłużny i poprzeczny, do tego na obu osiach (przy przegubach wewnętrznych), a więc wymieniam ..... dam znać czy drgania ustały
dzięki
Na chwile obecną mam wrażenie że delikatne drgania znowu są, choć już nie wiem czy nie szukam dziury w całym.... ale na pewno w ciemno nie wymieniaj przegubów. Ja to zrobiłem trochę "na wariata" i mogę spokojnie powiedzieć że w moim przypadku to nie pomogło... ale zrobiłem jeden myk: wymieniłem olej w skrzyni biegów i zrobiłem update softu skrzyni. Po tym wszystkie drgania ustały. Jak wymieniałem i robiłem jazdę testową, Pan mi powiedział że jest duże prawdopodobieństwo iż te drgania były od skrzyni. Dodam tylko iż robiłem to w SS w Rybniku, więc myślę że tam wiedzą co robią i co mówią Moim zdaniem zanim wymienisz przeguby niech to ktoś dobrze zweryfikuje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 maja 2012, 21:28
- Lokalizacja: Lublin
Koledzy , podpowiedzcie mi jakim rozmiarem/typem klucza (torx) odkręcę półoś od skrzyni TIP. Nie mam jak zmierzyć rozmiaru śruby, a nie kupuję zestawów kluczy tanich tylko dobrej jakości pojedyncze nasadki wg potrzeby chwili. "Na oko" to loteria
A4 B6 Avant Quattro 3.0 ASN
Było A6 C6 Avant Quattro 3.2 FSI
Było A6 C6 Avant Quattro 3.2 FSI
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga