[ BDH 2.5 179 KM] Błąd 0550
[ BDH 2.5 179 KM] Błąd 0550
Logi statyczne :
000 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155105.html
001 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155106.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155107.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155108.html
007 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155109.html
010 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155110.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155111.html
013 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155112.html
014 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155113.html
018 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155114.html
Logi BS :
000 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155115.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155116.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155117.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155118.html
Logi dynamiczne ( 3 bieg )
000 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155119.html
001 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155120.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155121.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155122.html
000 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155105.html
001 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155106.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155107.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155108.html
007 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155109.html
010 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155110.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155111.html
013 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155112.html
014 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155113.html
018 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155114.html
Logi BS :
000 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155115.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155116.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155117.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155118.html
Logi dynamiczne ( 3 bieg )
000 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155119.html
001 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155120.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155121.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155122.html
Ostatnio zmieniony 19 lut 2014, 18:38 przez skoda00, łącznie zmieniany 1 raz.
elo
Szkoda ze nie wstawiles logu dynamicznego 008
Ale juz widac kilka spraw do zrobienia czyli:
- wyregulowanie kata wtrysku (instrukcja powinna byc na forum choc najlepsza wstawil Piotrus ktorego juz niema tutaj i jego postow tez) twoj kat jest ustawiony na okolo 3*BTDC powinien byc ~1,6*ATDC
- Dlugo wstaje sztanga z turba w BS011, a najprawdopodobniej nastepstwem tego jest mocne przeladowywanie przy ~2200obr/min jeszcze troche i mialbys zapisany blad 575...
Wszystko o sztandze i 575 jest na forum ja nawet kiedys wstawilem temat poswiecony temuz czemus

Szkoda ze nie wstawiles logu dynamicznego 008

Ale juz widac kilka spraw do zrobienia czyli:
- wyregulowanie kata wtrysku (instrukcja powinna byc na forum choc najlepsza wstawil Piotrus ktorego juz niema tutaj i jego postow tez) twoj kat jest ustawiony na okolo 3*BTDC powinien byc ~1,6*ATDC
- Dlugo wstaje sztanga z turba w BS011, a najprawdopodobniej nastepstwem tego jest mocne przeladowywanie przy ~2200obr/min jeszcze troche i mialbys zapisany blad 575...
Wszystko o sztandze i 575 jest na forum ja nawet kiedys wstawilem temat poswiecony temuz czemus

Dorzucam brakujące logi :
statyczne :
008 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155737.html
BS :
011 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155738.html ( powtórzone po wymianie LDR, różnica w czasie to -0,14s )
dynamiczne :
004 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155739.html
008 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155740.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155741.html
A log BS 011 to jest sprawdzanie tej przy turbinie gruszki ? ( takie jak EGR )
A kąt wtrysku ustawię dopiero początkiem lutego, po usunięciu błędu 00550 narazie się nie pojawił.
Jeszcze mam pytanie do logu 018, czy napięcie nie powinno być stałe, czy ma tak skakać ?
statyczne :
008 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155737.html
BS :
011 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155738.html ( powtórzone po wymianie LDR, różnica w czasie to -0,14s )
dynamiczne :
004 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155739.html
008 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155740.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155741.html
A log BS 011 to jest sprawdzanie tej przy turbinie gruszki ? ( takie jak EGR )
A kąt wtrysku ustawię dopiero początkiem lutego, po usunięciu błędu 00550 narazie się nie pojawił.
Jeszcze mam pytanie do logu 018, czy napięcie nie powinno być stałe, czy ma tak skakać ?
zawór N75, ten od sztangi turbiny, w etka pisze przetwornik ciśnienia ( LDR ) a ten od EGRu ( AGR )
No będę musiał szukać, najpierw potrzebuje trochę pogrzebać po forum i poczytać
Jak mam N75 nowy, to chyba coś mechanicznego jest z tą sztangą ?
Może bym ją odkręcił, wymoczył w benzynie i przeczyścił ?

No będę musiał szukać, najpierw potrzebuje trochę pogrzebać po forum i poczytać

Jak mam N75 nowy, to chyba coś mechanicznego jest z tą sztangą ?
Może bym ją odkręcił, wymoczył w benzynie i przeczyścił ?
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
viewtopic.php?t=50832
Moze to Ci cos pomoze. Wydaje mi sie ze moczenie w benzynie to nie jest dobry pomysl no chyba ze ktos juz cos takiego probowal....
Okej N75 to jasne
Moze to Ci cos pomoze. Wydaje mi sie ze moczenie w benzynie to nie jest dobry pomysl no chyba ze ktos juz cos takiego probowal....
Okej N75 to jasne

Problem był z przeładowanie turbiny, teraz już turbo zregenerowane ( luz podłużny oraz wirnik wydechowy miał wibrację, nie dało się go wyważyć ) i przy przeładowaniu wirnik przycierał leciutko i popiskiwało jak było przeładowanie. Teraz na logach ciśnienie nie przekracza 2315mBar
Ustawiałem dziś kąt wtrysku, nie było lekko, ( odcisk jest na ręce od kręcenia rękami, klucza nie znalazłem 25 bądź 26 nasadowego na koło od pompy )
Logi do sprawdzenia :
004 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_160375.html
004 BS - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_160374.html

Ustawiałem dziś kąt wtrysku, nie było lekko, ( odcisk jest na ręce od kręcenia rękami, klucza nie znalazłem 25 bądź 26 nasadowego na koło od pompy )
Logi do sprawdzenia :
004 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_160375.html
004 BS - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_160374.html