Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BDH 2.5 179 KM] Błąd 0550

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ

Awatar użytkownika
Bacc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2012, 17:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Bacc » 10 sty 2014, 10:00

elo :)
Szkoda ze nie wstawiles logu dynamicznego 008 :|
Ale juz widac kilka spraw do zrobienia czyli:
- wyregulowanie kata wtrysku (instrukcja powinna byc na forum choc najlepsza wstawil Piotrus ktorego juz niema tutaj i jego postow tez) twoj kat jest ustawiony na okolo 3*BTDC powinien byc ~1,6*ATDC
- Dlugo wstaje sztanga z turba w BS011, a najprawdopodobniej nastepstwem tego jest mocne przeladowywanie przy ~2200obr/min jeszcze troche i mialbys zapisany blad 575...
Wszystko o sztandze i 575 jest na forum ja nawet kiedys wstawilem temat poswiecony temuz czemus <lol>

Awatar użytkownika
skoda00
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 05 lut 2010, 17:53
Lokalizacja: Brzozów/Rzeszów

Post autor: skoda00 » 10 sty 2014, 14:57

log 008 statyczny i dynamiczny dorzucę dziś, oraz jeszcze 023 bodajże.
tego błędu nie miałem, ale był 00550.
A co do sztangi to zmieniłem LDR na nowy wczoraj i dziś zrobię jeszcze 011 dynamiczny :)

Awatar użytkownika
Bacc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2012, 17:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Bacc » 10 sty 2014, 17:07

Blad 550 dotyczy kata wtrysku wiec wyreguluj i powinno byc git ;)

Awatar użytkownika
skoda00
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 05 lut 2010, 17:53
Lokalizacja: Brzozów/Rzeszów

Post autor: skoda00 » 10 sty 2014, 18:12

Dorzucam brakujące logi :
statyczne :
008 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155737.html

BS :
011 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155738.html ( powtórzone po wymianie LDR, różnica w czasie to -0,14s )

dynamiczne :
004 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155739.html
008 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155740.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_155741.html

A log BS 011 to jest sprawdzanie tej przy turbinie gruszki ? ( takie jak EGR )
A kąt wtrysku ustawię dopiero początkiem lutego, po usunięciu błędu 00550 narazie się nie pojawił.
Jeszcze mam pytanie do logu 018, czy napięcie nie powinno być stałe, czy ma tak skakać ?

Awatar użytkownika
Bacc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2012, 17:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Bacc » 10 sty 2014, 19:02

Tak w 011bs zalacza sie sztanga turbosprezarki :) co rozumiesz przez LDR? Bo widac nic to nie pomogloo tak ze dalej trzeba szukac

Awatar użytkownika
skoda00
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 05 lut 2010, 17:53
Lokalizacja: Brzozów/Rzeszów

Post autor: skoda00 » 10 sty 2014, 19:25

zawór N75, ten od sztangi turbiny, w etka pisze przetwornik ciśnienia ( LDR ) a ten od EGRu ( AGR ) :)
No będę musiał szukać, najpierw potrzebuje trochę pogrzebać po forum i poczytać :)
Jak mam N75 nowy, to chyba coś mechanicznego jest z tą sztangą ?
Może bym ją odkręcił, wymoczył w benzynie i przeczyścił ?

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 10 sty 2014, 19:37

skoda00 pisze:Jak mam N75 nowy, to chyba coś mechanicznego jest z tą sztangą ?
Może bym ją odkręcił, wymoczył w benzynie i przeczyścił ?
Nie masz nic do stracenia <okok>
Warsztat, naprawy Audi A6.

Awatar użytkownika
Bacc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2012, 17:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Bacc » 10 sty 2014, 23:24

viewtopic.php?t=50832
Moze to Ci cos pomoze. Wydaje mi sie ze moczenie w benzynie to nie jest dobry pomysl no chyba ze ktos juz cos takiego probowal....
Okej N75 to jasne <lol>

Awatar użytkownika
skoda00
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 05 lut 2010, 17:53
Lokalizacja: Brzozów/Rzeszów

Post autor: skoda00 » 11 sty 2014, 07:15

dzięki Bacc, ale nie miałem nigdy błędu 00575 <rotfl> ale twój post przeanalizuje :)
Po logach widać że za późno się otwiera/zamyka, z początku jak daję gaz to reakcja jest po chwili i w przy 2200obr/min widać przeładowanie, ale aż takie by wywaliło błąd 00575.

Awatar użytkownika
Bacc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2012, 17:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Bacc » 11 sty 2014, 22:32

haha no mecze Cie ze tym moim postem ;p ale chodzilo o to ze masz problem z doladowaniem a post tego w sumie dotyczy.
Jak beda jakies postepy/problemy daj znac :>

Awatar użytkownika
skoda00
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 05 lut 2010, 17:53
Lokalizacja: Brzozów/Rzeszów

Post autor: skoda00 » 15 lut 2014, 17:04

Problem był z przeładowanie turbiny, teraz już turbo zregenerowane ( luz podłużny oraz wirnik wydechowy miał wibrację, nie dało się go wyważyć ) i przy przeładowaniu wirnik przycierał leciutko i popiskiwało jak było przeładowanie. Teraz na logach ciśnienie nie przekracza 2315mBar <rotfl>
Ustawiałem dziś kąt wtrysku, nie było lekko, ( odcisk jest na ręce od kręcenia rękami, klucza nie znalazłem 25 bądź 26 nasadowego na koło od pompy )
Logi do sprawdzenia :
004 - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_160375.html
004 BS - http://vaglog.rtnet.pl/damian92.woj_160374.html

Awatar użytkownika
Bacc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2012, 17:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Bacc » 16 lut 2014, 15:10

no to fajnie ze z turbosprezarka juz sie uporales <okok>
kat wtrysku juz blizej niz dalej do idealu, wiec moglbys jeszcze go poprawic :) Nie ma lekko niestety :p

Awatar użytkownika
skoda00
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 05 lut 2010, 17:53
Lokalizacja: Brzozów/Rzeszów

Post autor: skoda00 » 16 lut 2014, 17:12

Kąt wtrysku poprawiony na ok. 0,2 BTDC przy 100% wysterowania.
I tu pytanie, do tych co ustawiali kąt wtrysku, a mianowicie; Czy musi być 100% wysterowania ??????

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja