[ A6 C6] rozrusznik na gorącym silniku się blokuje
-
Audi A7 Klub
To nie są żadne wtryski ani rozrusznik. Miałem to samo przed wymianą akumulatora. Po wymianie akumulatora ani razu jeszcze się nie zawiesił. Poprzedni miałem Varta 110Ah ale z mniejszym prądem rozruchowym (akumulator od nowości nie był wymieniany na 100%). Zakupiłem BOSCH silver s5 110Ah 950A i problem z głowy. Mam już go ponad 4 miesiące i ani razu mi się nie zawiesił rozruch
-
NastyMosquito
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Dzięki za zainteresowanie.KL4K50N pisze:To nie są żadne wtryski ani rozrusznik. Miałem to samo przed wymianą akumulatora. Po wymianie akumulatora ani razu jeszcze się nie zawiesił. Poprzedni miałem Varta 110Ah ale z mniejszym prądem rozruchowym (akumulator od nowości nie był wymieniany na 100%). Zakupiłem BOSCH silver s5 110Ah 950A i problem z głowy. Mam już go ponad 4 miesiące i ani razu mi się nie zawiesił rozruch
Aku musimy wykluczyć.Zamontowana(wrzesień '13) nówka sztuka świeżynka z lipca 2013....Dziś przysłuchałem się silnikowi przy otwartej masce.Konkluzje-po przekręceniu kluczyka(nie paląc auta) słychać dwa cyknięcia/lekkie "stuknięcia" od strony silnika.Silnik zimny i rozgrzany.
Rozrusznik,bendiks czy inna choroba...?Kable,brak masy?Nie śpię po nocach-czasem przerwa w rozruchu naprawdę jest długa-stąd obawy,że auto pewnego dzionka nie odpali....
-
Audi A7 Klub
-
NastyMosquito
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
Audi A7 Klub
-
NastyMosquito
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
NastyMosquito
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
KL4K50N,
A podpowiesz jaki ma być i jak to dokładnie sprawdzić multimetrem...?Z tego co pamiętam jak wymieniali mi aku we wrześniu to koleś sprawdził czy wszystko w porządku i powiedział,że jest podręcznikowo:)Ale dla świętego spokoju sprawdzę jak przestanie padać tylko podaj mi proszę wartości jakie powinny być i wskazówki jak to dokładnie sprawdzić?
Z góry oczywiście dzięki:)

A podpowiesz jaki ma być i jak to dokładnie sprawdzić multimetrem...?Z tego co pamiętam jak wymieniali mi aku we wrześniu to koleś sprawdził czy wszystko w porządku i powiedział,że jest podręcznikowo:)Ale dla świętego spokoju sprawdzę jak przestanie padać tylko podaj mi proszę wartości jakie powinny być i wskazówki jak to dokładnie sprawdzić?
Z góry oczywiście dzięki:)
-
Audi A7 Klub
NastyMosquito, Otwórz bagażnik i na aku będziesz miał wartości. Takie jak u mnie np :
Ja poprzednio miałem Varte 110Ah lecz z mniejszym prądem - 850A. Teraz mam Boscha i on ma 920A rozruchu i nie mam tego problemu co Ty masz. Może faktycznie masz mniejszą pojemność aku swojego
. Bo nawet widziałem, że do naszych 3.0 wsadzali akumulator 80Ah a to jest stanowczo za mało na wszystkie bajery, które mamy w aucie
Ja poprzednio miałem Varte 110Ah lecz z mniejszym prądem - 850A. Teraz mam Boscha i on ma 920A rozruchu i nie mam tego problemu co Ty masz. Może faktycznie masz mniejszą pojemność aku swojego
-
NastyMosquito
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
NastyMosquito
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
NastyMosquito
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Jeśli trzeba będzie to się zrobi -nie ma wyjścia ale...:mbectb pisze:Ja mialem ten sam problem I po wymianie wtryskow ustal, wiec niestety drogi interes zeby sie tego pozbyc
W tamtym roku wymieniałem siłownik schowka-radio,światła wewn i w drzwiach włączone i bum-rozładowałem aku prawie do zera(komputer go odłączył).Od tamtej pory miałem masakrę -podładowałem aku ale nadal szybko podał.Naczytałem się ,że istnieje możliwość iż coś kradnie prąd w nocy.I tak jeździłem kilka miesięcy na bardzo rozładowanym akumulatorze i czasem kręciło z przerwą a czasem nie.Miewam nadzieję,iż rozwaliłem rozrusznik/starter słabym aku ale nikt nie wypowiedział się w 100% czy to możliwe(w innych tematach na forum).Nie mam dobrego elektromechaniora w okolicy-Szczecin najbliżej i tam też chybił trafił...
na vagcom wychodza ze sa w normieNastyMosquito pisze:A w jakim stanie masz wtryski....?kayciorek pisze:To dosyc czesty problem naszych a6.Dziwne ze na zimnym kreci bez problemu i na cieplym ma dziure.Ja mam tak juz 4 lata i raz na cieplym ma dziure albo miesiac bez dziury.
nie mam zadnych wibracji ani bialych dymkow z rurek
ten problem mam jakies juz 4 lata i czesto skanuje vagcom parametry wtryskow i wypadaja O.K
te gusta conducir








