[ A6 C6] rozrusznik na gorącym silniku się blokuje
To nie są żadne wtryski ani rozrusznik. Miałem to samo przed wymianą akumulatora. Po wymianie akumulatora ani razu jeszcze się nie zawiesił. Poprzedni miałem Varta 110Ah ale z mniejszym prądem rozruchowym (akumulator od nowości nie był wymieniany na 100%). Zakupiłem BOSCH silver s5 110Ah 950A i problem z głowy. Mam już go ponad 4 miesiące i ani razu mi się nie zawiesił rozruch
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Dzięki za zainteresowanie.KL4K50N pisze:To nie są żadne wtryski ani rozrusznik. Miałem to samo przed wymianą akumulatora. Po wymianie akumulatora ani razu jeszcze się nie zawiesił. Poprzedni miałem Varta 110Ah ale z mniejszym prądem rozruchowym (akumulator od nowości nie był wymieniany na 100%). Zakupiłem BOSCH silver s5 110Ah 950A i problem z głowy. Mam już go ponad 4 miesiące i ani razu mi się nie zawiesił rozruch
Aku musimy wykluczyć.Zamontowana(wrzesień '13) nówka sztuka świeżynka z lipca 2013....Dziś przysłuchałem się silnikowi przy otwartej masce.Konkluzje-po przekręceniu kluczyka(nie paląc auta) słychać dwa cyknięcia/lekkie "stuknięcia" od strony silnika.Silnik zimny i rozgrzany.
Rozrusznik,bendiks czy inna choroba...?Kable,brak masy?Nie śpię po nocach-czasem przerwa w rozruchu naprawdę jest długa-stąd obawy,że auto pewnego dzionka nie odpali....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
KL4K50N,
A podpowiesz jaki ma być i jak to dokładnie sprawdzić multimetrem...?Z tego co pamiętam jak wymieniali mi aku we wrześniu to koleś sprawdził czy wszystko w porządku i powiedział,że jest podręcznikowo:)Ale dla świętego spokoju sprawdzę jak przestanie padać tylko podaj mi proszę wartości jakie powinny być i wskazówki jak to dokładnie sprawdzić?
Z góry oczywiście dzięki:)
A podpowiesz jaki ma być i jak to dokładnie sprawdzić multimetrem...?Z tego co pamiętam jak wymieniali mi aku we wrześniu to koleś sprawdził czy wszystko w porządku i powiedział,że jest podręcznikowo:)Ale dla świętego spokoju sprawdzę jak przestanie padać tylko podaj mi proszę wartości jakie powinny być i wskazówki jak to dokładnie sprawdzić?
Z góry oczywiście dzięki:)
NastyMosquito, Otwórz bagażnik i na aku będziesz miał wartości. Takie jak u mnie np :
Ja poprzednio miałem Varte 110Ah lecz z mniejszym prądem - 850A. Teraz mam Boscha i on ma 920A rozruchu i nie mam tego problemu co Ty masz. Może faktycznie masz mniejszą pojemność aku swojego . Bo nawet widziałem, że do naszych 3.0 wsadzali akumulator 80Ah a to jest stanowczo za mało na wszystkie bajery, które mamy w aucie
Ja poprzednio miałem Varte 110Ah lecz z mniejszym prądem - 850A. Teraz mam Boscha i on ma 920A rozruchu i nie mam tego problemu co Ty masz. Może faktycznie masz mniejszą pojemność aku swojego . Bo nawet widziałem, że do naszych 3.0 wsadzali akumulator 80Ah a to jest stanowczo za mało na wszystkie bajery, które mamy w aucie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Jeśli trzeba będzie to się zrobi -nie ma wyjścia ale...:mbectb pisze:Ja mialem ten sam problem I po wymianie wtryskow ustal, wiec niestety drogi interes zeby sie tego pozbyc
W tamtym roku wymieniałem siłownik schowka-radio,światła wewn i w drzwiach włączone i bum-rozładowałem aku prawie do zera(komputer go odłączył).Od tamtej pory miałem masakrę -podładowałem aku ale nadal szybko podał.Naczytałem się ,że istnieje możliwość iż coś kradnie prąd w nocy.I tak jeździłem kilka miesięcy na bardzo rozładowanym akumulatorze i czasem kręciło z przerwą a czasem nie.Miewam nadzieję,iż rozwaliłem rozrusznik/starter słabym aku ale nikt nie wypowiedział się w 100% czy to możliwe(w innych tematach na forum).Nie mam dobrego elektromechaniora w okolicy-Szczecin najbliżej i tam też chybił trafił...
na vagcom wychodza ze sa w normieNastyMosquito pisze:A w jakim stanie masz wtryski....?kayciorek pisze:To dosyc czesty problem naszych a6.Dziwne ze na zimnym kreci bez problemu i na cieplym ma dziure.Ja mam tak juz 4 lata i raz na cieplym ma dziure albo miesiac bez dziury.
nie mam zadnych wibracji ani bialych dymkow z rurek
ten problem mam jakies juz 4 lata i czesto skanuje vagcom parametry wtryskow i wypadaja O.K
te gusta conducir
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga