Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6] rozrusznik na gorącym silniku się blokuje

Elektryka
Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 27 lis 2013, 17:52

To nie są żadne wtryski ani rozrusznik. Miałem to samo przed wymianą akumulatora. Po wymianie akumulatora ani razu jeszcze się nie zawiesił. Poprzedni miałem Varta 110Ah ale z mniejszym prądem rozruchowym (akumulator od nowości nie był wymieniany na 100%). Zakupiłem BOSCH silver s5 110Ah 950A i problem z głowy. Mam już go ponad 4 miesiące i ani razu mi się nie zawiesił rozruch

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 27 lis 2013, 18:28

KL4K50N pisze:To nie są żadne wtryski ani rozrusznik. Miałem to samo przed wymianą akumulatora. Po wymianie akumulatora ani razu jeszcze się nie zawiesił. Poprzedni miałem Varta 110Ah ale z mniejszym prądem rozruchowym (akumulator od nowości nie był wymieniany na 100%). Zakupiłem BOSCH silver s5 110Ah 950A i problem z głowy. Mam już go ponad 4 miesiące i ani razu mi się nie zawiesił rozruch
Dzięki za zainteresowanie.
Aku musimy wykluczyć.Zamontowana(wrzesień '13) nówka sztuka świeżynka z lipca 2013....Dziś przysłuchałem się silnikowi przy otwartej masce.Konkluzje-po przekręceniu kluczyka(nie paląc auta) słychać dwa cyknięcia/lekkie "stuknięcia" od strony silnika.Silnik zimny i rozgrzany.
Rozrusznik,bendiks czy inna choroba...?Kable,brak masy?Nie śpię po nocach-czasem przerwa w rozruchu naprawdę jest długa-stąd obawy,że auto pewnego dzionka nie odpali.... <pomocy> <pomocy>

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 27 lis 2013, 19:06

NastyMosquito, Hmm no to dziwne. Ja wtedy przed wymianą aku też miałem te przerwy w rozruchu. Ale właśnie w moim przypadku po wymianie aku problem się rozwiązał i do dziś nie powrócił

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 28 lis 2013, 15:38

No to czuj się szczęśliwcem!:):)Rozumiem,że z wtryskami nie miałeś problemów...?Od kilku tygodni grzebię w necie żeby sprawę wyjaśnić.Czy jest metoda na sprawdzenie rozrusznika bez tzw."fachowców"?

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 28 lis 2013, 19:50

NastyMosquito, Wtryski holender wymienił, także ja już kupiłem po wymianie. No ale to dziwne jest mi aku pomógł a na bank to ten sam objaw był. A nie masz możliwości innego aku od kogoś na moment pożyczyć?

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 28 lis 2013, 20:23

KL4K50N,
Będę kombinował choć aku mam z lipca tego roku kupiony w sprawdzonym sklepie....

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 29 lis 2013, 16:54

NastyMosquito, A jaki ma prąd rozruchowy Twój aku?

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 29 lis 2013, 19:40

KL4K50N,
A podpowiesz jaki ma być i jak to dokładnie sprawdzić multimetrem...?Z tego co pamiętam jak wymieniali mi aku we wrześniu to koleś sprawdził czy wszystko w porządku i powiedział,że jest podręcznikowo:)Ale dla świętego spokoju sprawdzę jak przestanie padać tylko podaj mi proszę wartości jakie powinny być i wskazówki jak to dokładnie sprawdzić?
Z góry oczywiście dzięki:)
<piwo> <piwo> <piwo> <piwo>

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 29 lis 2013, 20:33

NastyMosquito, Otwórz bagażnik i na aku będziesz miał wartości. Takie jak u mnie np :

Obrazek

Ja poprzednio miałem Varte 110Ah lecz z mniejszym prądem - 850A. Teraz mam Boscha i on ma 920A rozruchu i nie mam tego problemu co Ty masz. Może faktycznie masz mniejszą pojemność aku swojego <mysli>. Bo nawet widziałem, że do naszych 3.0 wsadzali akumulator 80Ah a to jest stanowczo za mało na wszystkie bajery, które mamy w aucie

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 30 lis 2013, 16:23

KL4K50N,
Mam Vartę 110/920 więc słaby nie jest..:)

kayciorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 lis 2010, 01:31
Lokalizacja: valencia-espana

Post autor: kayciorek » 01 sty 2014, 22:19

To dosyc czesty problem naszych a6.Dziwne ze na zimnym kreci bez problemu i na cieplym ma dziure.Ja mam tak juz 4 lata i raz na cieplym ma dziure albo miesiac bez dziury.
te gusta conducir

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 02 sty 2014, 21:50

kayciorek pisze:To dosyc czesty problem naszych a6.Dziwne ze na zimnym kreci bez problemu i na cieplym ma dziure.Ja mam tak juz 4 lata i raz na cieplym ma dziure albo miesiac bez dziury.
A w jakim stanie masz wtryski....?

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 03 sty 2014, 11:12

Ja mialem ten sam problem I po wymianie wtryskow ustal, wiec niestety drogi interes zeby sie tego pozbyc :)
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 03 sty 2014, 13:55

mbectb pisze:Ja mialem ten sam problem I po wymianie wtryskow ustal, wiec niestety drogi interes zeby sie tego pozbyc :)
Jeśli trzeba będzie to się zrobi -nie ma wyjścia ale...:
W tamtym roku wymieniałem siłownik schowka-radio,światła wewn i w drzwiach włączone i bum-rozładowałem aku prawie do zera(komputer go odłączył).Od tamtej pory miałem masakrę -podładowałem aku ale nadal szybko podał.Naczytałem się ,że istnieje możliwość iż coś kradnie prąd w nocy.I tak jeździłem kilka miesięcy na bardzo rozładowanym akumulatorze i czasem kręciło z przerwą a czasem nie.Miewam nadzieję,iż rozwaliłem rozrusznik/starter słabym aku ale nikt nie wypowiedział się w 100% czy to możliwe(w innych tematach na forum).Nie mam dobrego elektromechaniora w okolicy-Szczecin najbliżej i tam też chybił trafił...

kayciorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 lis 2010, 01:31
Lokalizacja: valencia-espana

Post autor: kayciorek » 06 sty 2014, 20:04

NastyMosquito pisze:
kayciorek pisze:To dosyc czesty problem naszych a6.Dziwne ze na zimnym kreci bez problemu i na cieplym ma dziure.Ja mam tak juz 4 lata i raz na cieplym ma dziure albo miesiac bez dziury.
A w jakim stanie masz wtryski....?
na vagcom wychodza ze sa w normie
nie mam zadnych wibracji ani bialych dymkow z rurek
ten problem mam jakies juz 4 lata i czesto skanuje vagcom parametry wtryskow i wypadaja O.K
te gusta conducir

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga