Witam
Mam pytanko odnośnie licznika i przeróbki na FIS, otóż czy podejdzie licznik z A4 benzyna z pełnym Fisem, do mojej A6 benzyny??
Dodam ze licznik z a4 b5 lift 99-00r jest w wersji angielskiej więc wkładka z KM/H pójdzie z mojego oraz co ważne oba liczniki z analogowym zegarkiem Orientuje się ktoś lub przerabiał taki temat i jest w stanie podać kilka wskazówek i pomóc
[ Dodano: 2014-01-05, 11:48 ]
Czy nikt się nie orientuje czy taki licznik pasuje do a6???
[ Dodano: 2014-01-05, 11:48 ]
Czy nikt się nie orientuje czy taki licznik pasuje do a6???
[A6 C5] Licznik z A4 FIS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:56
- Imię: Maciej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 284
- Rejestracja: 20 lis 2013, 20:30
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Ja miałem A4 przedliftowe i wkładałem zegary z A6 po lifcie. Temat bodajże ten sam co w A4 tylko odwrotny. Napewno będziesz miał odwrotne wskazanie paliwa, ale to nie problem zmienić pływak. Wkładka KM/H nie będzie pasowała do angielskiego licznika bo jest inaczej wyskalowana i wskazywana prędkość będzie przekłamana. Ja jeżdziłem na angielskiej bo nie chciało mi się bawić ze zmianą wsadu. Poza tym jeśli masz przedliftowe A6 to kostki nie będą pasowały do poliftowych zegarów. To tyle na początek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:56
- Imię: Maciej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 284
- Rejestracja: 20 lis 2013, 20:30
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Z tego co pamiętam to dało się zmienić tylko przeliczanie km/h w stanie licznika (to zrobiłem), a żeby wskazywało dobrze na tarczy to trzeba było zmienić wsad
Musiałem też przekodować obrotościomierz bo nie chodził ale to 2 minuty roboty z VAGiem. Poza tym był problem z kontrolką Air Bag bo sygnał jest inaczej sterowany i trzeba zrobić inwerter, żeby prawidłowo wskazywał. ciągnąłem przewód z ECU od spalania. Trzeba było ciągnąć przewody od krańcówek w drzwiach, żeby pokazywało otwarte drzwi i jeszcze sporo takich pierdół. Największy problem był tam z komunikatem OilSensor bo w poliftowej A4 jest inny czujnik oleju.
Oczywiście to przeróbka A4 przedlift na A4(A6) lift. W przedliftowej A6 może być mniej tych problemów Wskazanie temperatury oleju chyba już masz w tych starych zegarach?
Musiałem też przekodować obrotościomierz bo nie chodził ale to 2 minuty roboty z VAGiem. Poza tym był problem z kontrolką Air Bag bo sygnał jest inaczej sterowany i trzeba zrobić inwerter, żeby prawidłowo wskazywał. ciągnąłem przewód z ECU od spalania. Trzeba było ciągnąć przewody od krańcówek w drzwiach, żeby pokazywało otwarte drzwi i jeszcze sporo takich pierdół. Największy problem był tam z komunikatem OilSensor bo w poliftowej A4 jest inny czujnik oleju.
Oczywiście to przeróbka A4 przedlift na A4(A6) lift. W przedliftowej A6 może być mniej tych problemów Wskazanie temperatury oleju chyba już masz w tych starych zegarach?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:56
- Imię: Maciej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga