Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICÂĄ"

Silniki wysokoprężne
Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 25 gru 2013, 10:09

amsnake, Ok, dziękuje za info. A powiedz mi czy po wymianie i czyszczeniu przepustnicy będzie konieczna jakaś adaptacja?

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 25 gru 2013, 10:57

adaptacja jest wskazana zrobisz ją vcdsem
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Awatar użytkownika
amsnake
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:33
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: amsnake » 25 gru 2013, 11:04

KL4K50N pisze:amsnake, Ok, dziękuje za info. A powiedz mi czy po wymianie i czyszczeniu przepustnicy będzie konieczna jakaś adaptacja?
Ja tego nigdy nie robiłem - ani po zamianie silników stronami, ani po zamontowaniu kolektorów od AZ. Wszystko działa jak powinno.
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 :)

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 26 gru 2013, 15:06

moge ci polecic od tego kolesia http://www.kolektoryssace.pl/

kumpel od niego bral i jest zadowolony.

Adaptacji nie trzeba robic :)

tobi999
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tobi999 » 29 gru 2013, 18:53

Na moich regenerowanych w AZ właśnie pojawił się błąd. Wytrzymały niecałe 40 tyś km....
Czyli nie jest tak różowo...

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 29 gru 2013, 19:59

Kolego błąd tylko i wylacznie powoduje ich nastawnik , same kolektory sa dozywotnie poniewaz ich konstrukcja jest na tyle solidna ze nie ma szans na uszkodzenia. Wyciagaj nastawnik odsylaj do AZ i wysla inny ja tak mialem i bez problemu wymienili

slas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 maja 2013, 14:53
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Olkusz / małopolska

Post autor: slas » 05 sty 2014, 15:05

Panowie mam zamiar wyjac obydwa kolektory do czyszczenia i zamontowania lozysk. Mam pytanie czy po odkreceniu przewodow paliwowych po ponownym ich montazu trzeba je odpowietrzac ? Czy sa z nimi jakies problemy na co uwazac?

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 05 sty 2014, 15:25

slas pisze:Panowie mam zamiar wyjac obydwa kolektory do czyszczenia i zamontowania lozysk. Mam pytanie czy po odkreceniu przewodow paliwowych po ponownym ich montazu trzeba je odpowietrzac ? Czy sa z nimi jakies problemy na co uwazac?
Nic nie musisz odpowietrzać, rozbierasz > wymieniasz to co masz zamiar > składasz, tylko kup komplet uszczelek. Ja robiłem jeszcze adaptację kolektorów, ale z tym też nie ma problemów.

Awatar użytkownika
blazej411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2012, 22:15
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: blazej411 » 05 sty 2014, 17:20

Ja z tego co pamiętam to nawet nie dotykałem przewodów paliwowych :P

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 05 sty 2014, 18:02

blazej411 pisze:Ja z tego co pamiętam to nawet nie dotykałem przewodów paliwowych :P
Może i nie dotykałeś ale musiałeś odkręcić rurkę paliwową łączącą obie szyny paliwowe, oraz rurkę zasilającą szyny, później te miejsca dobrze zabezpieczyć żeby tam żaden syf się nie dostał.

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 05 sty 2014, 22:08

Rurke paliwowa do szyny wtryskowej trzeba odkrecic I zabezpieczyc przed przedostaniem sie syfu.moj a audiczka sie zapowitrzyla ale odpalila za 3 razem.adaptacji nie trzeba robic.pozdro

Awatar użytkownika
blazej411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2012, 22:15
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: blazej411 » 05 sty 2014, 23:53

No to pewnie tak robiłem już nie pamiętam, ale patent na łożyskach dalej śmiga i na desce pusto :) <radocha>

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 06 sty 2014, 00:56

Ja na tym zrobilem ponad 40tys mil I byl spokoj, auto sprzedane ale pewnie nadal dziala :)
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

Awatar użytkownika
amsnake
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:33
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: amsnake » 06 sty 2014, 10:48

slas pisze:Panowie mam zamiar wyjac obydwa kolektory do czyszczenia i zamontowania lozysk. Mam pytanie czy po odkreceniu przewodow paliwowych po ponownym ich montazu trzeba je odpowietrzac ? Czy sa z nimi jakies problemy na co uwazac?
Ja nic nie odpowietrzałem, ale fura musiała trochę pokręcić zanim odpaliła :)
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 :)

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 06 sty 2014, 15:44

przy moim BMK tak się kiedyś niefortunnie zdarzyło, że zabrakło mi paliwa.. drugie auto przyjechało z 5L oleju napędowego, ale cisza.. potem dojechało kolejne 5L pokręciłem 10-20 sekun i auto odpaliło.
W A6 jest pompka automatyczna i nic się nie zapowietrzy.
Pozdrawiam,

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl