Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AWT 1.8t 150KM] Nierówna praca silnika

Silniki benzynowe
samba-77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 01 wrz 2013, 16:13
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

[AWT 1.8t 150KM] Nierówna praca silnika

Post autor: samba-77 » 05 sty 2014, 23:48

Witam
Dziś jechałem powoli na wysokim biegu i w pewnym momencie silnik zaczął nierówno pracować. :(
Wygląda to tak jakby nie palił na wszystkie cylindry,po pewnym czasie zapaliła się kontrolka błędu silnika.Takie objawy ma na gazie i benzynie.

W aucie wymieniłem rozrząd ok 2000km temu,a 800km temu założyłem lpg. ÂŚwiece nie były wymieniane a gaziarz mówił że jedna cewka jest inna od pozostałych.
Co może być przyczyną. Może jest ktoś z okolic Jastrzębia Zdroju z VAG i mógłby pomóc?

Pozdrawiam

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 06 sty 2014, 01:44

Chetnie bym pomógł ale nie jestem miejscowy :( Moze cewka , może lewe powietrze... 1.8T w zasadzie tylko to od nierównej pracy. Czy AEB czy AWT czy BAM (w poprzek) Pozostaje sprawdzić błedy. A kontrolka na desce?? Check, ewentualnie abs+esp ?
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

samba-77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 01 wrz 2013, 16:13
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: samba-77 » 06 sty 2014, 01:59

R.K.O. pisze: A kontrolka na desce?? Check, ewentualnie abs+esp ?
Check(ten silniczek,system kontroli spalin). Najpierw mrugała,później zaczeła świecić.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 06 sty 2014, 02:07

Sprawdzenie błedów = bedziemy wiedzieć co w trawsku piszczy ;) chyba, ze Ci sie nudzi to posprawdzaj podciśnienia - bo skorobył gaz zakładany to moze jakas lewizna ale taka "fest". Jak kiedys pękł mi gumowy przewód podciśnienia z kolektora to auto działało jakby nie palił na 1 cylindrze ;) Cewek narazie nie tykajmy bo błedów nałapie wiecej i bedzie :]
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 06 sty 2014, 05:56

Bez kompa sie nie obejdzie. Sprawdz czy masz wypadanie zaplonow na ktoryms cylindrze. Jesli tak to zamien miejscami cewke i sprawdz jeszcze raz. Jak blad powedrowal za cewka to masz przyczyna. To na poczatek do sprawdzenia.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 06 sty 2014, 10:46

Typowy objaw padnietej cewki, najlepiej sprawdzic vagiem, szczegolnie ze lpg nie dawno zalozone.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

samba-77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 01 wrz 2013, 16:13
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: samba-77 » 06 sty 2014, 14:10

Dzieki wszystkim,jutro pojadę do elektryka.

Mam jeszcze takie pytanie,dziś potrzebuję dojechać do pracy ok 7km. Czy nie narobie więcej szkód? Mogę jechać?

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 06 sty 2014, 14:11

Jesli nie będziesz "wariował" :P toraczej nic sie nie stanie (zrobiłem 300km z dziura w dolocie i tymi samymi objawami i nic sie nie stało)
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

trener
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 04 sty 2014, 16:44
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: trener » 06 sty 2014, 15:26

witam mam problem mianowicie jechałem i w pewnej chwili silnik zaczą szarpać po przejechaniu 500 m zgasł i nie zapalił po odstaniu 5 godz odpalił ale ciągle pracuje nie równo czy na LPG czy na benzynie :)

[ Dodano: 2014-01-07, 12:42 ]
witam ponownie mam pytanie czy wymiana świec pomorze <mysli2>

samba-77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 01 wrz 2013, 16:13
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: samba-77 » 07 sty 2014, 16:41

Diagnoza postawiona: cewka czwartego cylindra. Jutro wymiana.
Jak duże są szanse,że reszta cewek też szybko padnie ?
Czy jakość świec ma znaczenie jeśli chodzi o zużycie cewek?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 07 sty 2014, 16:48

ÂŚwiece, nie mają bardzo dużego znaczenia jesli są oczywiście oryginalne platynowe, maja to do siebie że wolna się zuzywają, jest prawdopodobieństwo że może następna paść jak masz fundusz to możesz jedna wrzucic na zapas do bagażnika, beru ok 110 zł.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

trener
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 04 sty 2014, 16:44
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: trener » 10 sty 2014, 12:16

witam nalazłem spaloną cefkę wymieniłem na nową i i pracował równo po 10 min spaliło bespoecznik 15 a cefka była bardzo gorąca jaka może być przyczyna pomocy :|

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 10 sty 2014, 14:04

A włożyłeś bezpiecznik i to samo się stało?? U mnie cewki są gorące w zasadzie po 10 minutach mam 90 stopni na wskaźniku - może to tylko zbieg okoliczności? no chyba, że ale towole nie mówić głosno :x <milczek>
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 10 sty 2014, 15:14

Swiece sprawdzałeś? może się elektroda upaliła
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

trener
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 04 sty 2014, 16:44
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: trener » 10 sty 2014, 23:26

witam to jest tylko jedna cefka gorąca (kipiąca ) bo się poparzyłem i komputer informuje o jakimś błędzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja