Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Tiptronic - jakby za duży poślizg sprzęgła.

Układ napędowy i skrzynie biegów
krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 13 maja 2011, 16:26

Toranaga pisze:Możemy się pobawić dalej i mogę Ci podać piny na grzebieniu od kompa skrzyni, co trzeba przemierzyć , żeby się dowiedzieć czy N94 ma rzeczywiście zwarcie (to nie jest powiedziane) jak chcesz w to dalej brnąć daj znać wyszukam jakie piny masz przemierzyć. Jeśli będzie zwora rzeczywiście w co wątpię to trzeba wymontować blok sterujący i przyjrzeć się temu zaworkowi a właściwie cewce. Jeśli nie ma zwarcia na grzebieniu może być niedopasowanie kompa do bloku skrzyni...
Nie kumam dlaczego nie wypluwa Ci tego błędu osobno od tego o przeniesieniu napędu tylko przy testach ....

Wytrwałości!
W Elsie bład 17125 może powodować:
- nieprawidłowy poziom oleju.
- nieprawidłowy konwerter lub niewłaściwy,
- mechanicznie uszkodzony zawór elektromagnetyczny 7 -N94-/zawór regulacji ciśnienia 4 -N218-
- problemy z doprowadzeniem płynu ATF do zaworu elektromagnetycznego 7 -N94-/zaworu regulacji ciśnienia 4 -N218-
- uszkodzony zawór ciśnienia przekładnika
- uszkodzony zawór sprzęgła przekładnika
- sprzęgło mostkujące przekładnika uszkodzone, zużyte.
Możliwości jest sporo. Mam dostęp do poprzedniej skrzyni, tak myślę czy może niech mechanik podmieni sterowanie albo zawór N94. Jak to nie pomoże to skrzynie znowu trzeba wyciągać. Jeszcze mnie zastanawia czy konwerter jest właściwy - teraz mam wsadzony regenerowany.

[ Dodano: 2011-06-02, 17:00 ]
Toranaga pisze:Możemy się pobawić dalej i mogę Ci podać piny na grzebieniu od kompa skrzyni, co trzeba przemierzyć , żeby się dowiedzieć czy N94 ma rzeczywiście zwarcie (to nie jest powiedziane) jak chcesz w to dalej brnąć daj znać wyszukam jakie piny masz przemierzyć. Jeśli będzie zwora rzeczywiście w co wątpię to trzeba wymontować blok sterujący i przyjrzeć się temu zaworkowi a właściwie cewce. Jeśli nie ma zwarcia na grzebieniu może być niedopasowanie kompa do bloku skrzyni...
Nie kumam dlaczego nie wypluwa Ci tego błędu osobno od tego o przeniesieniu napędu tylko przy testach ....

Wytrwałości!
Witam ponownie, a wiec jestem po pseudonaprawie.
Co do lock-up usterka została usunieta - okazało się ze konwerter byl albo wadliwy albo o złych oznaczeniach. Po wsadzeniu takiego jaki ma byc tj B56 problem został rozwiązany.
Ale teraz jest problem z wrzucaniem biegu z N na D i N na R, czuc uderzenie i szarpniecie ( wieksze z N na D) .
Jak auto postoi i odpale to dobrze zmienia ale jak sie przejade to wtedy czuc szarpniecie podczas zmiany. szarpniecia sa podczas przerzucania biegów z 4 na 5 i odwrotnie. Juz mi powoli ręce opadają z tym mechanikiem :(
Na vagu zero błedów

zielak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 31 paź 2010, 10:56
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: zielak » 05 sty 2014, 20:24

Witam. Jak zakończyła się przygoda. Proszę o informację. Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja