[APR 2.8 193 KM] parownik pytanko odnośnie rurki do czego je
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 lut 2012, 07:00
- Lokalizacja: płock
[APR 2.8 193 KM] parownik pytanko odnośnie rurki do czego je
witam koledzy mam pytanie odnosnie rurki wystającej z parownika po zdjeciu gumowego węzyka ulatnia sie z niego gaz tak delikatnie oczywiscie na wyłączonym silniku czy tak powinno być wydaje mi sie ze nie... dlatego o to pytam ponieważ mam kłopoty z odpalaniem na zilnym silniku jak postoi przez noc lub kilka godz to chwile musze krecić wczesniej tak nie było dzieje sie tak z 2-3 miesiace po zdjeciu tego weżyka jak zgasze samochód potem odpala normalnie wiec winna chyba parownika
Moje pytanko to po co ta rureczka do czego i czy da sie to naprawić jakoś ewentualnie czy do wymiany parownik ponizej zdjecia
Moje pytanko to po co ta rureczka do czego i czy da sie to naprawić jakoś ewentualnie czy do wymiany parownik ponizej zdjecia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Reduktor do regeneracji lub wymiany gdyż puszcza gaz podciśnieniem. I dlatego masz kłopoty z odpaleniem.
Ja bym jednak wymienił na coś bardziej odpowiedniego dla Twojego silnika, bo obecny jednak jest za słaby.
Ja bym jednak wymienił na coś bardziej odpowiedniego dla Twojego silnika, bo obecny jednak jest za słaby.
Ostatnio zmieniony 02 sty 2014, 19:48 przez Forum Audi A7, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 lut 2012, 07:00
- Lokalizacja: płock
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 lut 2012, 07:00
- Lokalizacja: płock
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Do spokojnej jazdy reduktor na pewno był wystarczający, ale jak byś chciał korzystać z pełnego zakresu obrotomierza to myślę że musiało by brakować paliwa.
Raczej gazownicy z Twojego rejonu nie używają urządzeń diagnostycznych do ustawiania lpg, więc może być z tym problem.
kamileczek212121 pisze:wystarczy podjechać do jakiego bądz gazownika na sprawdzenie???
Raczej gazownicy z Twojego rejonu nie używają urządzeń diagnostycznych do ustawiania lpg, więc może być z tym problem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 lut 2012, 07:00
- Lokalizacja: płock
no ok panowie . teraz tak jak zamowie nowy parownik to wystarczy ze go wymienie i juz?? nie trzeba nic ustawiac czy cos podobnego?? jezlei mozecie zerknijcie na linki znalazłem jeden taki sam na allegro oraz drugi jakaś nowość czy bedzie pasował bo troche inaczej wyglada i jakaś dodatkowa rurka widze z góry jest
http://allegro.pl/r46-reduktor-tomasett ... 04816.html
http://allegro.pl/r6-reduktor-tomasetto ... 03430.html
http://allegro.pl/r46-reduktor-tomasett ... 04816.html
http://allegro.pl/r6-reduktor-tomasetto ... 03430.html
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Przydało by się ustawić ciśnienie na nowym reduktorze, takie jakie było ustawione na starym. Ale do tego potrzebny jest kabelek aby połączyć się ze sterownikiem lpg.kamileczek212121 pisze:no ok panowie . teraz tak jak zamowie nowy parownik to wystarczy ze go wymienie i juz?? nie trzeba nic ustawiac czy cos podobnego??
Powinien pasować, a o jaką rurkę chodzi bo nie ma tam nic więcej niż przy innych reduktorach do sekwencji.kamileczek212121 pisze:czy bedzie pasował bo troche inaczej wyglada i jakaś dodatkowa rurka widze z góry jest
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 lut 2012, 07:00
- Lokalizacja: płock
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Powiem tak mozesz kupic arctic bo ten antarctic ma wejscie na rurke fi 8 a ty masz 6, plusem będzie że wejdzie plug-n-play bez zadnych przeróbek, a jesli ma to chodzic w całym zakresie obrotów na lpg to kup coś w stylu kme silver.
[ Dodano: 2014-01-03, 19:15 ]
W sumie oba są na fi 8 także jeszcze redukcje trzeba założyć.
[ Dodano: 2014-01-03, 19:15 ]
W sumie oba są na fi 8 także jeszcze redukcje trzeba założyć.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 lut 2012, 07:00
- Lokalizacja: płock
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga