pdc
Aneta, Być może tutaj coś znajdziesz odpowiedniego dla Ciebie :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=321950
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=321950
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 745
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: pdc
VW PDC Sensor: Pin 1 = Plus, Pin 2 = Signal, Pin 3 = MasseAneta pisze:Witam potrzebuje pomocy .Szukam rozpiski kolorów przewodów umieszczonych w kostce parktronika wiązki przedniej wchodzącej do sterownika
Bosch PDC Sensor: Pin 4 = Plus, Pin 1 = Signal, Pin 2 = Masse
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Konektory 12pin złącza odpowiadającego za przód samochoduAneta pisze:Witam potrzebuje pomocy .Szukam rozpiski kolorów przewodów umieszczonych w kostce parktronika wiązki przedniej wchodzącej do sterownika
Styk 1 (przewód brązowo-szary) - idzie do konektorów nr 3 wszystkich przednich czujników (GND) (przewód brązowo-biały)
Styk 2 (przewód biało-żółty) - idzie do konektorów nr 1 wszystkich przednich czujników (+12V) (przewód czarno-biały)
Styk 5 (przewód biało-liliowy) - idzie do konektora nr 2 przedniego lewego czujnika (przewód niebiesko-liliowy)
Styk 6 (przewód biało-czerwony) - idzie do konektora nr 2 przedniego środkowego (strona lewa) czujnika (przewód niebiesko-żółty)
Styk 7 (przewód biało-niebieski) - idzie do konektora nr 2 przedniego środkowego (strona prawa) czujnika (przewód niebiesko-biały)
Styk 8 (przewód biało-zielony) - idzie do konektora nr 2 przedniego prawego czujnika (przewód niebiesko-czerwony)
Różnica w kolorach przy sterowniku i przy poszczególnych czujnikach jest spowodowana zastosowaniem połączenia wiązki czujników w przednim zderzaku z wiązką PDC.
Jak będziesz miała pytania to pisz
