Chodzić będzie ,bo różnica jest w końcówce , ten z literką F byłby idealny pod twój model ,najlepiej jak by ktoś sprawdził w ETCE bo mi się wydaje ze ten z literką E to będzie do "przed liftowych" rok 2000-2001.marcebo pisze:Przepraszam . Pomyliłem się w odczycie. Kupiłem wtrysk sterujący 059130202E.
[A6 C5 2.5 TDI 150ps] Czujnik uniesienia igły G80
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
- MR.A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 962
- Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
- Imię: Robert
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Van
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zielona Góra
Ja mam z literką E,czyli tak jak opisujesz,dodatkowo mam taki napis BOSCH 2FH 0432133803 na sterującymkrzycho0110 pisze:Chodzić będzie ,bo różnica jest w końcówce , ten z literką F byłby idealny pod twój model ,najlepiej jak by ktoś sprawdził w ETCE bo mi się wydaje ze ten z literką E to będzie do "przed liftowych" rok 2000-2001.marcebo pisze:Przepraszam . Pomyliłem się w odczycie. Kupiłem wtrysk sterujący 059130202E.
Witam kolegów
Mam pytanie powiązane z tematem, ale trochę od innej strony.
We wszystkich tematach dotyczących wtryskiwaczy przewijają się oznaczenia producenta samochodu (trzycyfrowa koĂącówka z literą) a nigdzie nie pisze się oznaczenia producenta części tj. Bosh.
Problem jest następujący. Czy wtryskiwacz o takim samym oznaczeniu (w moim przypadku sterujący xxx202E, silnik AKE 2001) dla różnych wersji silnikowych 2.5TDI jest zamienny??
W serwisie Bosha przemiła Pani powiedziała mi, że coprawda elektornika jest identyczna (i sprawna w moim przypadku) ale niestety dysze i ciśnienia są różne, a co gorsza nie da się zamienić koĂącówki z silnika AKE do AFB lub AKN, bo konstrukcja wtrysku na to nie pozwala.
Czy ktoś miał styczność z tematam i może mi go fachowo naświetlić?
Mam wtrysk sterujący z silnika o mocy 110kW, chcę go zregenerować w serwisie Bosh wg norm producenta i założyć go do siknika AKE. Pytanie, czy to jest dobre rozwiązanie??
Pozdrawiam
Mam pytanie powiązane z tematem, ale trochę od innej strony.
We wszystkich tematach dotyczących wtryskiwaczy przewijają się oznaczenia producenta samochodu (trzycyfrowa koĂącówka z literą) a nigdzie nie pisze się oznaczenia producenta części tj. Bosh.
Problem jest następujący. Czy wtryskiwacz o takim samym oznaczeniu (w moim przypadku sterujący xxx202E, silnik AKE 2001) dla różnych wersji silnikowych 2.5TDI jest zamienny??
W serwisie Bosha przemiła Pani powiedziała mi, że coprawda elektornika jest identyczna (i sprawna w moim przypadku) ale niestety dysze i ciśnienia są różne, a co gorsza nie da się zamienić koĂącówki z silnika AKE do AFB lub AKN, bo konstrukcja wtrysku na to nie pozwala.
Czy ktoś miał styczność z tematam i może mi go fachowo naświetlić?
Mam wtrysk sterujący z silnika o mocy 110kW, chcę go zregenerować w serwisie Bosh wg norm producenta i założyć go do siknika AKE. Pytanie, czy to jest dobre rozwiązanie??
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 01 cze 2011, 17:44
- Lokalizacja: łódź
WITAM!
ÂŚpieszę podzielić się doświadczeniem!!!
Mam auto od 4-ch lat i od samego początku przy uruchamianiu, co jakiś czas samochód informował o nieprawidłowości. Komputer diagnostyczny informował o sporadycznej usterce: G80 błąd uniesienia iglicy początku wtrysku - zwarcie plus z minus. Problem nasilał się w zimie, ale auto odpalało i jeździło poprawnie, nie robiłem więc z tego afery. Przed planowaną sprzedażą auta chciałem z tym zrobić porządek i zacząłem nawet szukać na allegro używanego wtrysku sterującego, ale w międzyczasie zdecydowałem się wymienić akumulator na nowy. Problem zupełnie zniknął po wymianie akumulatora. Znajomy mechanik stwierdził, ze prawdopodobnie akumulator w czasie rozruchu podawał zbyt niskie napięcie na wtrysk, który nie był w stanie podnieść prawidłowo iglicy.
Może komuś powyższe pomoże i wymieni akumulator zamiast kosztownego wtrysku.
Pozdrawiam!
ÂŚpieszę podzielić się doświadczeniem!!!
Mam auto od 4-ch lat i od samego początku przy uruchamianiu, co jakiś czas samochód informował o nieprawidłowości. Komputer diagnostyczny informował o sporadycznej usterce: G80 błąd uniesienia iglicy początku wtrysku - zwarcie plus z minus. Problem nasilał się w zimie, ale auto odpalało i jeździło poprawnie, nie robiłem więc z tego afery. Przed planowaną sprzedażą auta chciałem z tym zrobić porządek i zacząłem nawet szukać na allegro używanego wtrysku sterującego, ale w międzyczasie zdecydowałem się wymienić akumulator na nowy. Problem zupełnie zniknął po wymianie akumulatora. Znajomy mechanik stwierdził, ze prawdopodobnie akumulator w czasie rozruchu podawał zbyt niskie napięcie na wtrysk, który nie był w stanie podnieść prawidłowo iglicy.
Może komuś powyższe pomoże i wymieni akumulator zamiast kosztownego wtrysku.
Pozdrawiam!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga