Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.5 TDI 150ps] Czujnik uniesienia igły G80

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 04 lut 2010, 12:35

marcebo pisze:Przepraszam . Pomyliłem się w odczycie. Kupiłem wtrysk sterujący 059130202E.
Chodzić będzie ,bo różnica jest w końcówce , ten z literką F byłby idealny pod twój model ,najlepiej jak by ktoś sprawdził w ETCE bo mi się wydaje ze ten z literką E to będzie do "przed liftowych" rok 2000-2001.

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Moje auto: Q7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 06 lut 2010, 10:34

krzycho0110 pisze:
marcebo pisze:Przepraszam . Pomyliłem się w odczycie. Kupiłem wtrysk sterujący 059130202E.
Chodzić będzie ,bo różnica jest w końcówce , ten z literką F byłby idealny pod twój model ,najlepiej jak by ktoś sprawdził w ETCE bo mi się wydaje ze ten z literką E to będzie do "przed liftowych" rok 2000-2001.
Ja mam z literką E,czyli tak jak opisujesz,dodatkowo mam taki napis BOSCH 2FH 0432133803 na sterującym

gralu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 31 sty 2010, 09:08
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: gralu » 09 sty 2012, 14:13

Witam kolegów

Mam pytanie powiązane z tematem, ale trochę od innej strony.
We wszystkich tematach dotyczących wtryskiwaczy przewijają się oznaczenia producenta samochodu (trzycyfrowa koĂącówka z literą) a nigdzie nie pisze się oznaczenia producenta części tj. Bosh.

Problem jest następujący. Czy wtryskiwacz o takim samym oznaczeniu (w moim przypadku sterujący xxx202E, silnik AKE 2001) dla różnych wersji silnikowych 2.5TDI jest zamienny??

W serwisie Bosha przemiła Pani powiedziała mi, że coprawda elektornika jest identyczna (i sprawna w moim przypadku) ale niestety dysze i ciśnienia są różne, a co gorsza nie da się zamienić koĂącówki z silnika AKE do AFB lub AKN, bo konstrukcja wtrysku na to nie pozwala.

Czy ktoś miał styczność z tematam i może mi go fachowo naświetlić?

Mam wtrysk sterujący z silnika o mocy 110kW, chcę go zregenerować w serwisie Bosh wg norm producenta i założyć go do siknika AKE. Pytanie, czy to jest dobre rozwiązanie??

Pozdrawiam

a6quattro-Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 01 cze 2011, 17:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: a6quattro-Łódź » 28 gru 2013, 09:54

WITAM!
ÂŚpieszę podzielić się doświadczeniem!!!
Mam auto od 4-ch lat i od samego początku przy uruchamianiu, co jakiś czas samochód informował o nieprawidłowości. Komputer diagnostyczny informował o sporadycznej usterce: G80 błąd uniesienia iglicy początku wtrysku - zwarcie plus z minus. Problem nasilał się w zimie, ale auto odpalało i jeździło poprawnie, nie robiłem więc z tego afery. Przed planowaną sprzedażą auta chciałem z tym zrobić porządek i zacząłem nawet szukać na allegro używanego wtrysku sterującego, ale w międzyczasie zdecydowałem się wymienić akumulator na nowy. Problem zupełnie zniknął po wymianie akumulatora. Znajomy mechanik stwierdził, ze prawdopodobnie akumulator w czasie rozruchu podawał zbyt niskie napięcie na wtrysk, który nie był w stanie podnieść prawidłowo iglicy.
Może komuś powyższe pomoże i wymieni akumulator zamiast kosztownego wtrysku.
Pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga