[A6 2.4 V6]Dziwne zachowanie auta na gazie po wymianie oleju
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 19 sty 2009, 21:25
- Lokalizacja: krosno/podkarpacie
[A6 2.4 V6]Dziwne zachowanie auta na gazie po wymianie oleju
Witam, wczoraj wymieniłem olej w silniku, gdy wyjezdzałem z warsztatu po przełączeniu na gaz autem zaczeło szarpac dusic - przed wymianą wczesniej wszystko było wporządku, czy jest możliwe ze gdy był wymieniany olej zresetowali pewnie komp. samoch. i przy okazji zresetował sie komp. gazu? Prosze o porady
Ostatnio zmieniony 20 sty 2009, 17:40 przez jaro2124, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 sie 2008, 23:08
- Lokalizacja: skierniewice
Jesli chodzi o kompa od gazu nie ma on opcji uczenia sie , jest tam wprowadzona mapa wtryskow i tyle odlaczenie i ponowne podlaczenie nie powinno nic zrobic. Calkiem mozlwe ze cos odlaczyli ale powiem szczerze ze troche to dziwne bo przy wymianie oleju zrzucasz podloge i wymieniasz filtr potem z gory zalewasz olej i tyle. Jedyne co mogli jeszcze zrobic to kasowac inspekcje olejowa i moze cos w kompie przestawili.
Sprawdz czy nie ma bledow w kompie.
Pozdrawiam
Sprawdz czy nie ma bledow w kompie.
Pozdrawiam
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 06 sty 2009, 18:41
- Lokalizacja: Gdansk PL:)
A czy nie jest tak że komp samochodu broni się bo złapał błędy i próbuje wyłączyć komputer od LPG. Z reguły jest tak że bez względu na to czy jest komp LPG to i tak jednostką nadrzędną jest komp auta...może wystarczyłoby podpiąć VAGa i usunąć ewentualne błędy...podobnie z kompem od LPG.
Z drugiej strony przy wymianie nie powinno się nic stać. Dlatego też sugerowałbym sprawdzić czy masz wszystkie przewody WN podpięte i dobrze umocowane. Przez przypadek wymianie filtra mogło dojść do jakiegoś naruszenia kabli WN lub przy module.
Z drugiej strony przy wymianie nie powinno się nic stać. Dlatego też sugerowałbym sprawdzić czy masz wszystkie przewody WN podpięte i dobrze umocowane. Przez przypadek wymianie filtra mogło dojść do jakiegoś naruszenia kabli WN lub przy module.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ