Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[BDV 2.4 170 KM] Czy ten silnik jest kolizyjny po zerwaniu s

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Paweł25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 21 lut 2013, 19:26
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

[BDV 2.4 170 KM] Czy ten silnik jest kolizyjny po zerwaniu s

Post autor: Paweł25 » 24 gru 2013, 14:19

Witam. Posiadam Audiczkę z silnikiem jak w opisie i moje pytanie jest takie czy te silniki w razie zerwania się paska rozrządu są kolizyjnie czy raczej nic nie powinno się stań. Proszę o odpowiedź jak ktoś wie, bo nie wiem czy mam już robić u siebie rozrząd bo nie jestem pewien co do jego przebiegu, czy mogę być spokojny o silnik w razie 'W'
Przewaga dzięki technice

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 24 gru 2013, 15:39

Według mnie kolizyjny , tłoki spotkaja sie z zaworkami :)

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 25 gru 2013, 10:51

kupiłeś auto i nie jesteś pewny jego historii to wymień rozrząd i będziesz miał spokój, to o wiele mniejszy wydatek niż remont silnika

_pączek_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 20 lut 2013, 15:39
Lokalizacja: beskidy

Post autor: _pączek_ » 25 gru 2013, 12:24

Mi też się wydaje że jest kolizyjny.
U siebie tego narazie nie robię bo mam pewność co do wcześniejszej wymiany.
Jak się zdecydujesz podeślij jakiś kosztorys tak z ciekawości

rad80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:37
Lokalizacja: Rawa

Post autor: rad80 » 25 gru 2013, 13:11

Witam,

Ja wymieniałem
pompe, rozrząd kpl., pasek klinowy, termostat, płyn chłodniczy G12
Koszt 1000 PLN Czyli nie jest źle.

Powiedzcie mi jakiego oleju używacie i ile Wam go bierze ten silnik.
Bo mi potrafi nawet 0,5 na tysiąc (olej 5W30). Zamierzam zmienić na 5W50. Auto z LPG.

maciek.bielsko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 05 sty 2013, 21:56
Imię: Maciej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: maciek.bielsko » 26 gru 2013, 11:10

Kolizyjny! kolego. Koszt takiej roboty tak jak u kolegi wyżej więc nie ma tragedii. Lepiej zrobić i spokojnie jeździć skoro nie wiesz co tam siedzi.

Awatar użytkownika
Paweł25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 21 lut 2013, 19:26
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: Paweł25 » 28 gru 2013, 05:48

Ja jeździlem na castrol 5w30 long life i brał mi tak 0.5l na 1000km teraz leje castrol 5w40 jest tanszy a i zaóważylem że mniej łyka oleju. Planuje wymiane rozrzad
to przy okazji zrobie uszczelniacze zaworow ale bez sciągania glowic. Może coś pomoże
Przewaga dzięki technice

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl