Witam dawno sie nie odzywałem tu
Mam taki problem z moim autkiem:
przy jeździe w zakresach obrotów 2000 na biegach wyższych (tj. 3,4 w mieście 50-70 km/h) drga mi samochód tzn tylko jak dodaje gazu. Wciskam leciutko pedał gazu i odczuwam lekkie drgania. im mniej mam go wciśnięty tym mocniejsze drgania. Nie są to oczywiście drgania ze mocno rzuca samochodem tylko odczuwalne jakby po małych dziurach ciągle się jechało.
Gdy zwiększeo broty to ustają i wszystko jest OK.
Problem ten nie zawsze występuje ale już coraz częściej. co to moze być
[APR 2.8 193 KM] Drganie auta :/ wymiana kabli cewka ?? :?
[APR 2.8 193 KM] Drganie auta :/ wymiana kabli cewka ?? :?
Ostatnio zmieniony 17 lis 2013, 23:56 przez dembik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
były wymienione na nowe jak go kupiłem tj gdzies około 2 lat temu. co to za układ ?
[ Dodano: 2013-11-17, 22:51 ]
no panowie problem się powiększył . . . się okazuje że mam przebicie
tylko po spryskaniu mgiełką płynu doszyb to mi iskry pokazywało na prawie każdym kablu gdzie się z czymś stykał. tzn ze mam kazdy kabel uszkodzoy czy to ze przeskakują iskry z cieczą na cały silnik iskry są małe.
kiedyś miałem w nim przebicie to ewidentnie tłukło iskrą porządną w jednym miejscu a tu jak opisałem wyzej.
drugą rzeczą jest to iżpo ciemku jak patrzyłem na kable i cewkę to widać smugi światła jak płyną w kablach i przy wyjściu do kabli z cewki w cewce. to normalne nie bije iskrą nalewo i prawo tylko w środku to widać.
pomógłby ktoś
pomoże zwykła wymiana kabli czy juz cos z cewką siędzieje
[ Dodano: 2013-11-17, 22:51 ]
no panowie problem się powiększył . . . się okazuje że mam przebicie
tylko po spryskaniu mgiełką płynu doszyb to mi iskry pokazywało na prawie każdym kablu gdzie się z czymś stykał. tzn ze mam kazdy kabel uszkodzoy czy to ze przeskakują iskry z cieczą na cały silnik iskry są małe.
kiedyś miałem w nim przebicie to ewidentnie tłukło iskrą porządną w jednym miejscu a tu jak opisałem wyzej.
drugą rzeczą jest to iżpo ciemku jak patrzyłem na kable i cewkę to widać smugi światła jak płyną w kablach i przy wyjściu do kabli z cewki w cewce. to normalne nie bije iskrą nalewo i prawo tylko w środku to widać.
pomógłby ktoś
pomoże zwykła wymiana kabli czy juz cos z cewką siędzieje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
zapewne przewodu.u mnie było podobnie.na wyzszych obrotach a na niższym biegu niby było ok.jak leciałem na 5 np ok 2000obr i dodałem lekko gazu to było czuć lekkie poszarpywanie.niby na postoju kable były ok ale przy obciążeniu gdzieś iskra sobie uciekała.po umyciu silnika przewody szlag trafił całkiwicie i kupiłem na szybko używane bremi,problem zniknął.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga