Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Dolozenie tabletu z androidem - szukanie miejsca

Wnętrze
Komandosik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Dolozenie tabletu z androidem - szukanie miejsca

Post autor: Komandosik » 20 gru 2013, 14:06

Siema, mam a6 c5 z 98roku sedan, z navigation plus. Chcialbym miec zamontowany tablet w aucie, starsznie mi sie to podoba a że jestem programistą to sądze że coś z tego mozna fajnego wymyslic. Mam 2 opcje wyboru:

1. Wywalic radio fabryczne i... no wlasnie, w jakis sposob podłączyć tablet (wyjscie jack) do wszystkich glosników, rozumiem ze trzeba by było użyc jakis wzmacniacz? tudzież equalizer? ktoś cos wie na ten temat? jak rozwiązać przeniesienie audio na wszystkie glosniki + subwoofer w aucie?

2. Zostawić radio fabryczne, a np na desce rozdzielczej, powyżej wylotu powietrza (środkowe) wydrażyć dziure odpowiadającą wielkością tabletowi, zamontowac jakis mechanizm wysuwający coś w rodzaju klapki na nacisniecie, tak żeby tablet mógł sie otwierac.

ma ktoś jakie ciekawe pomysly, a moze ktos juz pakowal to do audi ?

Na czym mi zalezy... na multimediach (filmy, muzyka oraz DVBT i internet) pełny gps, OBD2 poprzez bluetooth, system antykradziezowy (tablet miałby ciągłe połaczenie z internetem w razie co moze podac mi miejsce polozenia urzadzenia, lub zrobic np zdjecie poprzez wbudowana kamere) i pewnie jakies inne o ktorych aktualnie nie mysle :)

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 20 gru 2013, 20:12

Musisz oddac auto do Pimp My Ride oni ci zamontuja <figielek>

MarioMAX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: MarioMAX » 20 gru 2013, 21:59