Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ C5+LPG] Instalacja gazowa 2.8 q tip

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 15 lut 2012, 18:01

raftor,
Przy dobrym wpięciu w obieg płynu w twoim silniku z termiką da sobie spokojnie radę.
Co do nowego produktu to trzeba dać czas na przetestowanie bo wcale nie musi być taki świetny co pokazały pierwsze wypusty AC R01

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 15 lut 2012, 19:42

grzemo pisze:raftor,
Przy dobrym wpięciu w obieg płynu w twoim silniku z termiką da sobie spokojnie radę.
Co do nowego produktu to trzeba dać czas na przetestowanie bo wcale nie musi być taki świetny co pokazały pierwsze wypusty AC R01
W pełni się zgadzam.
Gold może nie wydolić termicznie przy większych mocach (mowa o ostrej jeździe, nie mylić z codziennym normalnym użytkowaniem auta), ale w twoim aucie jest zupełnie wystarczający.

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 15 lut 2012, 20:30

fassi1 pisze:
grzemo pisze:raftor,
Przy dobrym wpięciu w obieg płynu w twoim silniku z termiką da sobie spokojnie radę.
Co do nowego produktu to trzeba dać czas na przetestowanie bo wcale nie musi być taki świetny co pokazały pierwsze wypusty AC R01
W pełni się zgadzam.
Gold może nie wydolić termicznie przy większych mocach (mowa o ostrej jeździe, nie mylić z codziennym normalnym użytkowaniem auta), ale w twoim aucie jest zupełnie wystarczający.
to sam juz nie wiem brać Golda ? chce zeby audi ciągnęło od dołu do koĂąca obrotów jak na benzynie , nie ukrywam ze koszt wymiany reduktora i wtrysków to nie mały wydatek dla mnie nie wspomnę o robociźnie wiec oczekuje instalacji graniczącej z idealna

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 17 lut 2012, 20:56

raftor pisze:
fassi1 pisze:
grzemo pisze:raftor,
Przy dobrym wpięciu w obieg płynu w twoim silniku z termiką da sobie spokojnie radę.
Co do nowego produktu to trzeba dać czas na przetestowanie bo wcale nie musi być taki świetny co pokazały pierwsze wypusty AC R01
W pełni się zgadzam.
Gold może nie wydolić termicznie przy większych mocach (mowa o ostrej jeździe, nie mylić z codziennym normalnym użytkowaniem auta), ale w twoim aucie jest zupełnie wystarczający.
to sam juz nie wiem brać Golda ? chce zeby audi ciągnęło od dołu do koĂąca obrotów jak na benzynie , nie ukrywam ze koszt wymiany reduktora i wtrysków to nie mały wydatek dla mnie nie wspomnę o robociźnie wiec oczekuje instalacji graniczącej z idealna
Jak miałbym montować gaz do auta jak Twoje, to wkładałbym tam Golda.

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 17 lut 2012, 22:28

fassi1 pisze:
raftor pisze:
fassi1 pisze: W pełni się zgadzam.
Gold może nie wydolić termicznie przy większych mocach (mowa o ostrej jeździe, nie mylić z codziennym normalnym użytkowaniem auta), ale w twoim aucie jest zupełnie wystarczający.
to sam juz nie wiem brać Golda ? chce zeby audi ciągnęło od dołu do koĂąca obrotów jak na benzynie , nie ukrywam ze koszt wymiany reduktora i wtrysków to nie mały wydatek dla mnie nie wspomnę o robociźnie wiec oczekuje instalacji graniczącej z idealna
Jak miałbym montować gaz do auta jak Twoje, to wkładałbym tam Golda.
NO i takiej odpowiedzi oczekiwałem :)

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 17 lut 2012, 23:10

Raftor filtr masz zwykłą czaje?? jak tak to zmieĂą na FL01-P to jest lepsza wersja tej co masz.. zamiast papieru ma poliester w środku.. polecam
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 19 gru 2013, 21:38

odkopię temat zeby nowego nie zakładać.
chcę po nowym roku nazbierać trochę grosza i zmodernizować swoją instalację lpg w silniku 2,8 v6 APR.poczytałem z grubsza i wiem ze moja instalacja jest za słaba mimo ze nie miałem z nią jakiś większych problemów.wręcz chodziła idealnie.
tak to wygląda pod maską:
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek

z tego co wiem to wtryski valtek choc nie sa nigdzie opisane,reduktor zavoli zeta S,sterownik stag 300+

po nowym roku chcę załozyć coś lepszego ale też bez wodotrysków i fajerwerków.jeden z szanowanych gazowników na forum lpg zaproponował mi wtryski AC w01 i reduktor kme gold.problem polega na tym ze ten reduktor jest na 8mm rurke zasilająca a ja mam 6mm i nie chciał bym jej wymieniać.Co do wtrysków to różne opinie krążą po sieci,jedni polecają inni porównują do valteków.Cenowo wyszły by ok 260-300zł za 2 listwy czyli nie najgorzej.chyba ze coś innego polecacie w podobnej cenie,nie koniecznie pojedyncze,nie zależy mi zeby na siłe chować lpg.

z wiedzy zdobytej na róznych forach wiem ze
valteki to badziweia-choć u mnie nic się nie działo,były bardzo ciche do momentu padnięcia 2 wtrysków-podobno 75tys ma instalacja nakręcone
reduktor za słaby-choć u mnie nie było problemów z przełączeniem na bęzyne.chyba ze gazy było mniej niz 10l i pełny but
wkrętki w kolektor wiercone raczej bez ściągania,choć z drugiej strony węże od płynu do reduktora wpięte przy nagrzewnicy pod przepustnicą
czyjnik cisnienia gazu zamontowany przed filtrem a nie za
brak kompensacji na listwach(2 różne długości przewodów zasilających)

teraz kilka pytań:
czy jak dam równe długości przewodów zasilających do listw wtryskiwaczy to czy będe musiał robić kompensację??
czy ma znaczenie na którym przewodzie dam czujnik ciśnienia gazu??
zastosować jeden filtr 2 wyjściami czy na każdym węzu po jednym filtrze??
czy dam rade sam wystroić lpg nie mając z tym żadnych doświadczeń??

nie ukrywam ze najbardziej pasowało by mi wymienić reduktor na taki sam albo o zbliżonej budowie zeby węzy nie trzeba było ruszać.czy ktoś ma jakoś opinie na temat wtrysków AC w01 BFC??

czekam na sugestie i rady

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 19 gru 2013, 21:49

Ja proponuje

HANA zielone listwy cena ok 500zł

reduktor KME gold jak masz miedÂź 6 to trzeba wymienic bo to cholernie głupia oszczedność a nie zasili takie fi dobrze reduktora

to że nie rozłacza Ci reduktora przy max bucie to moze byc spowodowane ustawieniami w stagu i po prostu przełacza poszczególne wtryski z LPG na PB :)

trzeba by przetestowac i sprawdzic jakie spadki ciśnienia są

jeśli dasz równe weżyki od reduktora nie musisz robic kompensacji ale warto ja zrobic koszt kilku zł

Valtek to zaiste najwieksze gówno szczególnie te starego typu a widze ze takie u Cb są , to są zaworki a nie wtryski :)

wystroic wystroisz sam ale dużo musisz poczytac i poprubować radze lepiej oddac do mechanika STAG 300+ daje duże możliwości z korektami a to raczej wyższa szkoła jazdy

na powyższym zestawie jak napisalem czyli wtryski HANA zielone + KME gold + miedÂź fi8 + dobre strojenie bedzie auto śmigało jak na PB

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga