Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

sterownik akumulatora-reanimacjana

Elektryka
ODPOWIEDZ
marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

sterownik akumulatora-reanimacjana

Post autor: marach8 » 13 gru 2013, 20:57

witam wszystkich
powodem tematu jest czasami zalaczajacy sie esp zacinanie zaplonu na cieplym silniku i brak grzania tylniej szyby oraz lusterek
wtryski ok
aku nowe
rozrusznik od lipca nowy
alternator w lipcu zmienilem na nowy
na kompie wyszedl blad sterownika baterii dodam ze diagnozowal to niemiecki fahura od vw audi
doradzajac demontaz wyczyszczenie stykow klem itp
moje pytanie czy moge se go zdjac na czas kilkunastu minut bez zadnych konsekwencii dla auta?jednak to elektronika
lub moze ktos z kolegow przerabial podobne problemy i podpowie czy czyscic czy odrazu kupowac
jak kupowac to z kolei czy nowy czy uzywke
koszt nowego okolo 1300zl <uoee>

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 13 gru 2013, 22:59

do wymiany steru aku , to nawet nie musisz klem ściągać, nowy ster to bezsens . sprawdż styki masy rama- silnik, jak coś to mam taki ster z najnowszym fleszem pewny , testowany na moim aucie, jak cos to moge nawet wkodowac od razu twój akumulator.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 14 gru 2013, 07:38

szczerba2 pisze:do wymiany steru aku , to nawet nie musisz klem ściągać, nowy ster to bezsens . sprawdż styki masy rama- silnik, jak coś to mam taki ster z najnowszym fleszem pewny , testowany na moim aucie, jak cos to moge nawet wkodowac od razu twój akumulator.
kolego u mnie jest ten problem ze ja dlugo pracuje i zabardzo nie mam czasu ani miejsca garazu z kanalem itp zeby sie pogrzebac
sadzisz ze przez zasniedziale lub brudne styki asy by wywalalo blad statyczny ktorego nie mozna skasowac?
nie grzeja tez lusterka i szyba tylna przez masy??
jak wiesz to podpowiedz klego gdzie ich szukac
w swieta bede w pl zalatwie sa garaz na dzien i poszukam poczyszcze

Awatar użytkownika
wariat12233
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 07 mar 2012, 21:39
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: wariat12233 » 14 gru 2013, 09:40

lusterka i szyba Ci nie grzeje bo system zarządzający energią nie widzi ładowania, i odcina dopływ energii, esp tez odcina. Miałem to samo a winny był niebieski kabelek który idzie od sterownika akumulatora w bagażniku do alternatora. Troche gimnastyki jest ale czy jest na nim przejśćie napewno jesteś w stanie sprawdzić sam

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 03 sty 2014, 18:53

koledzy problem rozwiazany esp sie nie zalacza szyba lusterka grzeja
problemem byl alternator ktory mi padl w wakacje zamienilem na regenerowany z podmienionym regulatorem napieciia
regulator byl od passata i dlatego byly cyrki
wnioski
patrz z kad bierzesz regenerowane czesci
jak masz wiecej kasy kupuj ori zaoszczedzisz nerwow
temat zamkniiety <radocha>

adamwwo

Post autor: adamwwo » 19 sty 2014, 19:00

powiedz mi czy ciezko jest wymienic ten alternator
u mnie podczas szybkiej jazdy jest ok a gdy zwolnie zapala sie kontrolka od aku i tak mysle ze to bedzie alternator :( chyba ze macie inne pomysly
z gory dzieki za pomoc

Laser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 14 maja 2012, 20:58
Lokalizacja: Dolny Sląsk

Post autor: Laser » 19 sty 2014, 19:19

Z wyjęciem nie ma większego problemu
ale chodzi o szybką jazde czy o podwyższone obroty ?
czy na postoju jak dodasz gazu to kontrolka gaśnie?
Sprawdzałeś prąd /napięcie ładowania?

adamwwo

Post autor: adamwwo » 19 sty 2014, 19:46

trzeba przod zdejmowac czy nie ??
powiem tak
auto stoi u lakiernika i niby sprawdzil miernikiem i ladowanie po odpaleniu jest
a lampka swieci dalej
a jadac do niego jechalem okolo 100km/h to gaslo a gdy zwalnialem to zapalala sie z powrotem
takze niewiem co jest :((

Laser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 14 maja 2012, 20:58
Lokalizacja: Dolny Sląsk

Post autor: Laser » 19 sty 2014, 20:34

nie trzeba zdejmować przodu.
ja temat ogarnołem na podwórku (demontaż 0,5 godz)
prawe przednie koło do góry
zdjęcie osłony
okręcenie masy od aku
Zdjęcie paska (zapamętaj jak idzie bo ma prawie 2 m)
do zdjęcia potrzebny krótki torx w napinaczu
potem przewód regulatora i gruby do aku co idzie odkręcamy od alternatora
i dwie śruby od strony chłodnicy
potem mała łamigółwka jak wyjąć
ale na 100procent wychodzi.
W twoim przypadku wyjoł bym najpierw regulator napięcia i sprawdził czy się szczotki nie skończyły.
regulator wychodzi bez odkręcania alternatora
jeżeli się skończyły nie kupuj taniej podruby regulatora bo nasze audi nie czytają podrób
<okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja