mam dokładnie tak samo (zawieszenie nowe,tarcze wymienione), sprawdzony mechanik dał taką samą diagnozę jak twój "padający konwenter" pojutrze odbieram auto ,konwenter będę miał wymieniony na nowy (1300pln koszt części), dam znać czy wibracje zniknęły:)Maciek B* pisze:U mnie objawy są takie że jak jadę na 5 biegu i obroty są 1200-1400 to trzepie jak by opona była nie równa dzwoniłem do gościa co robi automaty powiedział mi że to wina jest sprzęgła ale czy to prawda
[ TIP+Q] Konwerter skrzyni tiptronic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 mar 2013, 20:36
- Lokalizacja: ponad 1000 mnpm
young81, i co tam jakie obserwacje ?
tez mam chyba problem ze skrzynia jechalem z pracy dzisiaj i juz nie pamietam na ktorym biegu! ale przy dodaniu gazu okolo 70kmh bylo cos takiego jakbym wciskal sprzeglo i puszczal!!!! bylem w szoku potem sie uspokoilo <szok>
moze ktos mi pomoc i doradzic co robic lub co wymienic
z gory dziekuje
tez mam chyba problem ze skrzynia jechalem z pracy dzisiaj i juz nie pamietam na ktorym biegu! ale przy dodaniu gazu okolo 70kmh bylo cos takiego jakbym wciskal sprzeglo i puszczal!!!! bylem w szoku potem sie uspokoilo <szok>
moze ktos mi pomoc i doradzic co robic lub co wymienic
z gory dziekuje
Koniec Quattro zadzi
No i.... nie dał znać Czyli albo się buja dalej albo mineło.young81 pisze:mam dokładnie tak samo (zawieszenie nowe,tarcze wymienione), sprawdzony mechanik dał taką samą diagnozę jak twój "padający konwenter" pojutrze odbieram auto ,konwenter będę miał wymieniony na nowy (1300pln koszt części), dam znać czy wibracje zniknęły:)
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 mar 2013, 20:36
- Lokalizacja: ponad 1000 mnpm
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
WitamSJake pisze:No i.... nie dał znać Czyli albo się buja dalej albo mineło.young81 pisze:mam dokładnie tak samo (zawieszenie nowe,tarcze wymienione), sprawdzony mechanik dał taką samą diagnozę jak twój "padający konwenter" pojutrze odbieram auto ,konwenter będę miał wymieniony na nowy (1300pln koszt części), dam znać czy wibracje zniknęły:)
Nie zapomniałem o odpowiedzi tylko nie było czasu jej udzielić a więc tak , konwerter wymieniony i skrzynia chodzi jak nigdy biegi zmienia płynnie nic nie szarpie i wszystko jest ok, nie czuć drgań i poszarpywań na niskich obrotach i po załączeniu lock up w skrzyni.....bujania auta całkowicie jeszcze nie wyeliminowałem winna jest jeszcze któraś opona albo łożysko koła bo przy prędkości około 70km/h do 110km/h coś huczy jakby od koła lub łożyska i trochę trzęsie autem, ja osobiście obstawiam którąś piastę z tyłu bo objaw występuje nieregularnie tylko ta idealnie gładkich odcinkach i tylko przy dłuższym dystansie jak się wszystko nagrzeje i trzepie całą budą drgań nie czuję na kierownicy, do regeneracji mam też maglownice i to też może być powodem drgań.....sam już nie wiem od czego mam zacząć....
Witam, ja borykam się z podobnymi problemami już chwile tyle że mam zwykłego automata 4biega a silnik to AFN.
1. mam duże spalanie bo w granicach 9litrów
2. wydaje mi się że za mało mocy
3. błędów na skrzyni żadnych nie ma więc nie mam żadnego tropu
4. auto szarpie i przeciąga biegi najczęściej z 2 na 3, tak jakby kilkakrotnie wbijało 3, za sekundę 2 i po chwili dopiero siedzi 3. (opisując te przeciągania biegów nie wyolbrzymiam nic tylko naprawdę jest to znaczące)
5. olej z filtrem wymieniony statycznie i zero jakiejkolwiek różnicy w pracy
Jak myślicie czy może to być coś np ze sterownikiem?? czy ewidentnie usterka mechaniczna np konwertera??
pozdrawiam
1. mam duże spalanie bo w granicach 9litrów
2. wydaje mi się że za mało mocy
3. błędów na skrzyni żadnych nie ma więc nie mam żadnego tropu
4. auto szarpie i przeciąga biegi najczęściej z 2 na 3, tak jakby kilkakrotnie wbijało 3, za sekundę 2 i po chwili dopiero siedzi 3. (opisując te przeciągania biegów nie wyolbrzymiam nic tylko naprawdę jest to znaczące)
5. olej z filtrem wymieniony statycznie i zero jakiejkolwiek różnicy w pracy
Jak myślicie czy może to być coś np ze sterownikiem?? czy ewidentnie usterka mechaniczna np konwertera??
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 12 lut 2013, 18:41
- Lokalizacja: Ahlen
Witam ! mam pytanie : czy konwerter skrzyni tip. od a6 c6 asb. będzie pasował do a6 c6 o oznaczeniu silnika bmk. Chodzi o to ,czy na jakims etapie produkcji audi zmieniało coś w skrzyni tiptronic? Mam dylemat ,poniewaz posiadam używane sprzegło hydrokinetyczne w 100% sprawne od asb. a w moim bmk. ewidentnie się już sypie . Miło było by coś zaoszczędzic po 2 miesiacach inwestowania w tą kobiałkę...
[ Dodano: 2015-03-06, 23:05 ]
Jeszcze jedna ważna kwestia! czy przy wymianie sprzegła konieczna jest wymiana oleju w skrzyni? tz. czy jest nieunikniona. Ponieważ olej zmieniałem 3k. km. temu. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
[ Dodano: 2015-03-06, 23:05 ]
Jeszcze jedna ważna kwestia! czy przy wymianie sprzegła konieczna jest wymiana oleju w skrzyni? tz. czy jest nieunikniona. Ponieważ olej zmieniałem 3k. km. temu. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Może ktoś rozgryzie mój problem. Skrzynia Tip 5 biegów w 4.2v8 Q, zmienia biegi płynnie i normalnie, ale gdy mam zapięty 5 bieg i jadę stałą prędkością to falują mi obroty. Jeszcze parę razy zauważyłem że przy prędkościach koło 140 km/h potrafi jakby na chwilę przestań napędzać , takie chwilowe przerwanie . Mam duże spalanie koło 25l w mieście przy normalnej jeździe oraz przyspieszenie do 100km/h kuleje koło 1,5sec. Może ktoś coś wymyśli ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga