Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

2.5TDi BCZ - coś złego się zaczyna dziać?

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sirAW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

2.5TDi BCZ - coś złego się zaczyna dziać?

Post autor: sirAW » 13 gru 2013, 12:39

Witam serdecznie forumowiczów. <okok>
Jestem nowicjuszem w użytkowaniu Audi (choć kilkanaście aut już miałem na swoim koncie) i nie chodzi też o użytkowanie ASB (automatycznej skrzyni biegów) bo ostatnie 3 moje auta to były automaty. Ale już tłumaczę o co mi "biega" <luzik>
Nie wiem czy Audi "tak ma" czy coś dzieje się z ASB: gdy wrzucam "D" lub "R" i puszczę hamulec to auto potrzebuje kilku sekund zastanowienia zanim ruszy z miejsca, dodatkowo odnoszę wrażenie, że gdy dodam gazu to auto tak, jakby z wielkim trudem (jak lokomotywa parowa) ruszało do przodu lub do tyłu. :shock:
Obroty idą w górę ale Audi startuje bardzo powolutku. Gdy już ruszę z miejsca to jedzie jak należy.
Te objawy są i na zimnym silniku i na rozgrzanym. Po podpięciu do kompa skrzynia i silnik nie "wywala" żadnych błędów <radocha> z czego oczywiście jestem zadowolony ale martwi mnie ten "zamulony" start lub cofanie, baaaa: nawet jest to trochę wkurzajace bo w poprzednich autach (BMW E39, 2.5tds, FORD Windstar 3.7 benz, Mercedes E 2.0d ) tego nie było. Po wrzuceniu biegu i puszczeniu hamulca auta ODRAZU rozpoczynały jazdę (bez dodawania gazu).
Bardzo proszę o jakieś wskazówki, porady. No chyba, że po prostu mam dać sobie z tym spokój bo AUDI A6 C5, 2004, 2.5 TDI (BCZ) tak ma <lol>
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2014, 11:29 przez sirAW, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Kontakt:

Post autor: metyoo » 13 gru 2013, 13:52

Zacznij od wymiany oleju w skrzyni. Jeśli nie pomoże, skrzynia na stół. Obstawiam konwerter.

Krzysztof1972