Jaki gaz do 2.7 biturbo Quattro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
O jakiej enonomii jest mowa przy 1.9 tdi? 6l ropy x 5.5 niech będzie = 33zł
U mnie 15LPG przy bardzo żwawej jeździe w trasie non stop powyżej 100/h 15x2.5=37,5
Jak mijam na trasie 1.9 tdi to nawet ich nie zauważam i to mnie przekonuje:)
A zważcie na to, że 130 koni do 340 to trochę inaczej jedzie...
Odnośnie instalki do 2.7tt czy do v8 to czy nie ważniejszy od samego dobrania gratów jest sam ogarnięty GAZOWNIK a nie rzemieślnik?
U mnie 15LPG przy bardzo żwawej jeździe w trasie non stop powyżej 100/h 15x2.5=37,5
Jak mijam na trasie 1.9 tdi to nawet ich nie zauważam i to mnie przekonuje:)
A zważcie na to, że 130 koni do 340 to trochę inaczej jedzie...
Odnośnie instalki do 2.7tt czy do v8 to czy nie ważniejszy od samego dobrania gratów jest sam ogarnięty GAZOWNIK a nie rzemieślnik?
Witam Ponownie po małej przerwie i problemach z rejestracją pojazdu sprowadzanego
Mam wycene od pana Nowtoczyńskiego - polecało go dużo osób nawet poza forum więc myślę że żałował nie będę jak się oczywiście zdecyduje Proszę napiszcie co myślicie o takiej instalce - koszt ok 4400zł
-sterownik Stag 300 -6 ISA
-wtryskiwacze Hana 2001
-reduktor 2x ACR01
-zbiornik 62l we wnękę po kole dojazdowym
-wlew przy wlewie paliwa
-multizawór exstra
-faro o zwiększonym przekroju
-zawór przed reduktorami BFC
Instalacja objęta jest dwuletnią gwarancją.
Auta użytkuję głównie w mieście, aktualnie mam na Fisie 18l/100km, zazwyczaj robie małe odcinki i dużo stoję w korku, fajnie jak bym się zamknął w ok. 20l gazu. Myśicie żę to realne? Dodam tylko że wraz z autem dostałem jakiś dokument od firmy ABT Sportsline potwierdzający CHIP TUNING na 290Km. Ciekawy jestem czy to prawda. Chętnie sprawdzę auto na hamowni, tylko muszę taką znaleźć w okolicy
Mam wycene od pana Nowtoczyńskiego - polecało go dużo osób nawet poza forum więc myślę że żałował nie będę jak się oczywiście zdecyduje Proszę napiszcie co myślicie o takiej instalce - koszt ok 4400zł
-sterownik Stag 300 -6 ISA
-wtryskiwacze Hana 2001
-reduktor 2x ACR01
-zbiornik 62l we wnękę po kole dojazdowym
-wlew przy wlewie paliwa
-multizawór exstra
-faro o zwiększonym przekroju
-zawór przed reduktorami BFC
Instalacja objęta jest dwuletnią gwarancją.
Auta użytkuję głównie w mieście, aktualnie mam na Fisie 18l/100km, zazwyczaj robie małe odcinki i dużo stoję w korku, fajnie jak bym się zamknął w ok. 20l gazu. Myśicie żę to realne? Dodam tylko że wraz z autem dostałem jakiś dokument od firmy ABT Sportsline potwierdzający CHIP TUNING na 290Km. Ciekawy jestem czy to prawda. Chętnie sprawdzę auto na hamowni, tylko muszę taką znaleźć w okolicy
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Podobno Dragony też nie są najgorszedgasek pisze:No z Hanami ostatnio faktycznie średnio , już bym chyba poszedł w Barracudy , albo dorzucił trochę i wziął MEDy - będzie bardziej wystawało , ale będzie najlepiej
Może i odpada kilka elementów, ale pompy podobno nadal do najtrwalszych nie należą, a jak padnie to trzeba się mocno za kieszeń złapać.dgasek pisze:Można też pójść krok dalej i spróbować nowe Vialle ciekłe -- cena wygląda ciekawie , a odpada nam parę awaryjnych klocków.
Moim zdaniem, jeśli silnik nie jest na bezpośrednim wtrysku, nie ma co bawić się w bądź co bądź wynalazki i pozostać przy dopracowanej już IV generacji...
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
szydera, ja nie powiedziałem, że jest nie dobra, ale cały czas zastanawiam się, dlaczego podpiera się benzyną w wysokim zakresie obrotów?
Poza tym cena za instalację jest kusząco niska, zwłaszcza, że masz butlę w kole, 2 reduktory i hanki pod maską.
Jak możesz wrzuć zdjęcia jak zamontowana jest instalacja.
Poza tym cena za instalację jest kusząco niska, zwłaszcza, że masz butlę w kole, 2 reduktory i hanki pod maską.
Jak możesz wrzuć zdjęcia jak zamontowana jest instalacja.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez metyoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Szkoda, że pada bo zdjęcia już bym wrzucił:) i taki mialem plan. Na pierwszy rzut oka nie widać, że auto ma instalacje gazową. Taki był wymóg. Nie powiedziałem, że wspiera się benzyną tylko że przełącza sie na benzynę. To również było po mojej myśli, uważam że temp spalin lpg jest wyższa niż benzyn co nie jest bes wpływu na turbo. Mogę się oczywiście mylić. Zdjęcia wrzucę popołudniu jak nic mi nie pokrzyżuje planów:)
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga