Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Jaki gaz do 2.7 biturbo Quattro

Silniki benzynowe
Kaiser26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
Lokalizacja: Legnica/Portsmouth

Post autor: Kaiser26 » 03 lis 2013, 01:12

O jakiej enonomii jest mowa przy 1.9 tdi? 6l ropy x 5.5 niech będzie = 33zł
U mnie 15LPG przy bardzo żwawej jeździe w trasie non stop powyżej 100/h 15x2.5=37,5
Jak mijam na trasie 1.9 tdi to nawet ich nie zauważam i to mnie przekonuje:)
A zważcie na to, że 130 koni do 340 to trochę inaczej jedzie...
Odnośnie instalki do 2.7tt czy do v8 to czy nie ważniejszy od samego dobrania gratów jest sam ogarnięty GAZOWNIK a nie rzemieślnik?

zbynekpik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 86
Rejestracja: 30 cze 2011, 07:38
Lokalizacja: ToruN

Post autor: zbynekpik » 04 lis 2013, 16:36

Witaj Kolego ja wybuliłem 4550 zl na instlke BRC i w 2 lata okoł 60 tys km zrobiłem, jestem zadowolony na maksa. Problem był tylko z lekkim wyciekiem LPG po stłuczce - odkręciła sie śruba. A tak jest git. ÂŚrednia LPG 16 na felgach 16 a na 17 pali 16,5 -17.
Ja bym nie oszczędzał na instalacji.

Awatar użytkownika
raiden25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 20 paź 2013, 14:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: raiden25 » 04 gru 2013, 12:14

Witam Ponownie po małej przerwie i problemach z rejestracją pojazdu sprowadzanego :)

Mam wycene od pana Nowtoczyńskiego - polecało go dużo osób nawet poza forum więc myślę że żałował nie będę jak się oczywiście zdecyduje :) Proszę napiszcie co myślicie o takiej instalce - koszt ok 4400zł

-sterownik Stag 300 -6 ISA
-wtryskiwacze Hana 2001
-reduktor 2x ACR01
-zbiornik 62l we wnękę po kole dojazdowym
-wlew przy wlewie paliwa
-multizawór exstra
-faro o zwiększonym przekroju
-zawór przed reduktorami BFC
Instalacja objęta jest dwuletnią gwarancją.

Auta użytkuję głównie w mieście, aktualnie mam na Fisie 18l/100km, zazwyczaj robie małe odcinki i dużo stoję w korku, fajnie jak bym się zamknął w ok. 20l gazu. Myśicie żę to realne? Dodam tylko że wraz z autem dostałem jakiś dokument od firmy ABT Sportsline potwierdzający CHIP TUNING na 290Km. Ciekawy jestem czy to prawda. Chętnie sprawdzę auto na hamowni, tylko muszę taką znaleźć w okolicy :)

dgasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 06 cze 2011, 21:07
Imię: Damian
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dgasek » 05 gru 2013, 21:19

Cześć

Ostatnio coś Nowotczyński zniknął z forum , no i nie skomentował fatalnie zrobionego (rzekomo przez niego) auta . Do tej pory też słyszałem o nim dobre opinie . W Wawie to jedynie Nikoś -- masz numer na forum - jak uda się dogadać to wychodzi bardzo dobrze - człowiek specyficzny.

Pozdr

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 06 gru 2013, 05:05

O Nikosiu i jego słowności krążą już legendy. Podobno zna się na rzeczy,ale ciężko jest się z nim dogadać...

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 06 gru 2013, 06:57

Polecam sterownik TECH 326 OBD
Hany ostatnio nie mają najlepszej opinii.

dgasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 06 cze 2011, 21:07
Imię: Damian
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dgasek » 06 gru 2013, 20:51

No z Hanami ostatnio faktycznie średnio , już bym chyba poszedł w Barracudy , albo dorzucił trochę i wziął MEDy - będzie bardziej wystawało , ale będzie najlepiej.

Można też pójść krok dalej i spróbować nowe Vialle ciekłe -- cena wygląda ciekawie , a odpada nam parę awaryjnych klocków.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 07 gru 2013, 08:18

dgasek pisze:No z Hanami ostatnio faktycznie średnio , już bym chyba poszedł w Barracudy , albo dorzucił trochę i wziął MEDy - będzie bardziej wystawało , ale będzie najlepiej
Podobno Dragony też nie są najgorsze
dgasek pisze:Można też pójść krok dalej i spróbować nowe Vialle ciekłe -- cena wygląda ciekawie , a odpada nam parę awaryjnych klocków.
Może i odpada kilka elementów, ale pompy podobno nadal do najtrwalszych nie należą, a jak padnie to trzeba się mocno za kieszeń złapać.
Moim zdaniem, jeśli silnik nie jest na bezpośrednim wtrysku, nie ma co bawić się w bądź co bądź wynalazki i pozostać przy dopracowanej już IV generacji...

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 08 gru 2013, 11:38

Witam ja założyłem gaz za około 3400zł i też nie narzekam.
Stag 300, wtryski Hana zielone dwa reduktory, butla w kole wchodzi 47l wlew pod klapką:-)
Odciecie gazu 6k obrotów dla bezpieczeństwa silnika.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 08 gru 2013, 18:12

szydera, ale ktoś ci dekiel nabił!
Jakie odcięcie gazu przy 6000obr dla bezpieczeństwa silnika? A co ma się niby stać?

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 08 gru 2013, 18:21

Co przez to rozumiesz? Bo nie wiem:), że zestaw nie da rady powyżej tych obrotów. Z tego co wiem wtryski zielone Hana ogqrniają mój silniczek.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
fadros
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 17 sty 2013, 10:30
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: fadros » 08 gru 2013, 19:23

Dokładnie. Jeśli już to chodzi o spadek ciśnienia bo instalacja nie ogarnie. Dla bezpieczeństwa silnika nie ma różnicy jeśli odpowiednio bogata będzie mieszanka. Jeśli ma być uboga to lepiej dać odcięcie.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 08 gru 2013, 22:44

Mapy gazu ustawione zgodnie z mapami beny delikatnie powyżej, wiec niw mam mowy o zbyt ubogiej mieszance :) czekam na dalsze propozycje czemu moja instalacja jest nie dobra:)
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 09 gru 2013, 08:09

szydera, ja nie powiedziałem, że jest nie dobra, ale cały czas zastanawiam się, dlaczego podpiera się benzyną w wysokim zakresie obrotów?
Poza tym cena za instalację jest kusząco niska, zwłaszcza, że masz butlę w kole, 2 reduktory i hanki pod maską.
Jak możesz wrzuć zdjęcia jak zamontowana jest instalacja.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez metyoo, łącznie zmieniany 1 raz.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 09 gru 2013, 09:17

Szkoda, że pada bo zdjęcia już bym wrzucił:) i taki mialem plan. Na pierwszy rzut oka nie widać, że auto ma instalacje gazową. Taki był wymóg. Nie powiedziałem, że wspiera się benzyną tylko że przełącza sie na benzynę. To również było po mojej myśli, uważam że temp spalin lpg jest wyższa niż benzyn co nie jest bes wpływu na turbo. Mogę się oczywiście mylić. Zdjęcia wrzucę popołudniu jak nic mi nie pokrzyżuje planów:)
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga