Witam, mam taki problem z moją C6 BRE.
Dziwne odgłosy słyszę podczas głównie hamowania silnikiem na niskim biegu np 2, 3. Jest to taka jakby terkotka. Słychać ją też podczas przyspieszania, ale jak sie lekko przyspiesza, lub na wolnych obrotach jedzie sie pod gorke na 2 to wtedy. Jak sie mocniej wcisnie to duzo mniej, chodzi w miare normalnie. Udało mi się to nagrać, link bedzie na końcu. Na poczatku ruszam, 1, 2, 3 i potem redukuje na 2 i slychac mocniej, i tak 2 razy robie, potem juz na 2 tylko przyspieszam i puszczam gaz. Zauwazylem, że glos ten slychac wlasnie w okolicach galki zmiany biegow i panelu klimatyzacji, tam gdzie trzymam kamere. Na zewnatrz kompletnie tego nie slychac i na dodatek pod koniec jak podniose kamere pod zegary to rowniez glos ten jest cichszy, wiec ewidentnie tamte rejony. Spotkal sie ktos z czyms takim? Ew prosze pytac o szczegoly, mam nadzieje, ze jakos sie dojdzie co to moze byc, bo jestem wyczulony na rozne takei dzwieki i strasznie mnnie denerwuja i kazdy kto ze mna jedzie to mowi ze cos dziwnie wlasnie terkocze.
Filmik:
https://www.dropbox.com/s...%2012.32.57.mp4
2.0 140KM BRE Dziwne dzwięki silnika "terkotka"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 17 lip 2013, 18:17
- Imię: Audi
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 17 lip 2013, 18:17
- Imię: Audi
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
Wlasnie najprawdopodobniej wychodzi, ze to dwumasa, ale, ze to dosc spory koszt to wolalem zapytac, moze ktos mial cos innego. Przy przyspieszaniu to jedno ale i przy hamowaniu silnikiem to drugie, ale to tez dwumasa moze byc, bo przy hamowaniu silnikiem takie samo zadanie spelnia jak przy ruszaniu. Mam ojca mechanika, ktory ma warsztat od 25lat wiec wymiana to nie problem i tez mowi ze to dwumasa pewnie no i znizke jakas mala mam na czesci. Jak juz wymieniac to moze ze sprzeglem caly komplet, wychodzi nie duzo drozej, chyba cos 1700zl.
Wlasnie czytalem o tych metalicznych odglosach, ale nic takiego nie slychac, wszystko chodzi bardzo dobrze i jak pale i gasze i ogolnie, dlatego nie jestem pewny do konca.
I na zimnym silniku wydaje mi sie ta terkotka troszke mniejsza niz na cieplym.
filmik jeszcze raz dam link ze spacjami bo tam ucielo link, wiec trzeba usunac 3 spacje w trzech miejscch:
htt ps://www.d ropbox.com/s/qlafp10 ak36r45q/2013-11-28%2012.32.57.mp4
Wlasnie czytalem o tych metalicznych odglosach, ale nic takiego nie slychac, wszystko chodzi bardzo dobrze i jak pale i gasze i ogolnie, dlatego nie jestem pewny do konca.
I na zimnym silniku wydaje mi sie ta terkotka troszke mniejsza niz na cieplym.
filmik jeszcze raz dam link ze spacjami bo tam ucielo link, wiec trzeba usunac 3 spacje w trzech miejscch:
htt ps://www.d ropbox.com/s/qlafp10 ak36r45q/2013-11-28%2012.32.57.mp4
https://www.dropbox.com/s/qlafp10ak36r4 ... .32.57.mp4
Ja miałem coś takiego jak w 44 sekundzie filmu, to była dwumasa, tylko przypominam że ja mam multi.
Ja miałem coś takiego jak w 44 sekundzie filmu, to była dwumasa, tylko przypominam że ja mam multi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 17 lip 2013, 18:17
- Imię: Audi
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto