Problemy? Na PB brak ale na LPG zachowuje się tak jakby wypadały mu co jakiś czas zapłony - jest to regularne zejście z obrotami na ułamek sekundy, dość mocno wyczuwalny co parę sekund. Dzieje się to jednak dopero jak włączę którys bieg D,R,4,3,2,1 i na funkcji TIP +/- - Krótko mówiąc na obciążeniu.
W pozycji "N" i "P" pracuje jak na PB-czyli ok. Jest to dość uciążliwe bo podczas normalnej jazdy TIP potrafi zmienić bieg całkowicie bez logiki w momencie tego spadku. Podczas przyspieszania wszystko jest już jednak ok.
kable Bosha -30tys przebiegu 1,5 roku na aucie. Przed wymianą świec nie było takich problemów. LPG [Stag 300, wtryski Barracuda-ok 10 tys przebiegu, 2x zavolli] sprawdzane w sierpniu, filtry wymienione w tym samym czasie. Jeszcze nie podpinałem VAG-a - na jakie bloki zwrócić uwagę [jakie wartości w danych polach powinny być?] - niestety na temat bloków pomiarowych PB praktycznie nic nie znalazłem wiec jak ktoś ma te tajemne dane i chciałby się podzielić będę wdzięczny .....
a wiec ....kto wywróży z fusów?

uzupelniajac jeszcze: silnik szczelny, odmy i inne dziwne i drogie przewody "odpowietrzające" nowe, spalanie oleju i PB/ LPG w normie.