Cześć,
od wczoraj posiadam A6 z 3.0 TDI. Przebieg 217 tys., wymienione kolektory (albo klapy) na 114 tys. Przebieg jest oryginalny, potwierdzony historią serwisową i książką.
Ponieważ to pierwsze takie moje auto, nie znam go jeszcze, więc wolę dopytać zanim zacznę nim jeździć na dobre. Otóż na pozycji P i D (trzymając hamulec) zauważyłem bardzo delikatne falowanie obrotów. Są to ledwo zauważalne ruchy wskazówki obrotomierza. Dzieje się tak i na zimnym, i na ciepłym silniku.
Czy ten silnik tak ma, czy mam się martwić? Na auto mam gwarancję, więc ewentualną naprawę pokryje sprzedawca. Mam na to dwa miesiące, więc muszę działać szybko.
ASB 3.0 - delikatne falowanie obrotów
Nie prawda. Przy lejących wtryskach wskazówka ma większe wychylenia. Moje wtryski są w idealnym stanie i również mam te "mikro" wahania wskazówki. Ale to widać tylko i wyłącznie jak oczy dam baaardzo blisko licznika. Z normalnej pozycji tego nie widać. Chyba u każdego wskazówka minimalnie drga, wątpię by stała ona nieruchomo na 900obr/min cały czasAuris1986 pisze:Przeważnie takie objawy pokazują się przy wadliwych (wadliwym wtyskiwaczu )
Dokładnie tak. Po kilku dniach przestałem to dostrzegać.KL4K50N pisze:Nie prawda. Przy lejących wtryskach wskazówka ma większe wychylenia. Moje wtryski są w idealnym stanie i również mam te "mikro" wahania wskazówki. Ale to widać tylko i wyłącznie jak oczy dam baaardzo blisko licznika. Z normalnej pozycji tego nie widać. Chyba u każdego wskazówka minimalnie drga, wątpię by stała ona nieruchomo na 900obr/min cały czasAuris1986 pisze:Przeważnie takie objawy pokazują się przy wadliwych (wadliwym wtyskiwaczu )
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga