Plus na karoserię - auto kulawo chodzi
Plus na karoserię - auto kulawo chodzi
Jak w temacie panowie,przez przypadek przy zmianie akumulatora dotknąłem plusem karoseri i male iskierki poszły...wszystko działa tylko auto zaczeło trząść na jałowym i troche dziwnie chodzi,kulawo i do tego nie moge połączyś sie wogóle vagiem...co mogło sie stać,macie jakieś pomysły?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez tkamicki5, łącznie zmieniany 1 raz.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a które odpowiadają za ecu?
[ Dodano: 2013-11-28, 21:28 ]
a jeśli miałbym zmieniać już komputer to immobiliser nie bedzie stwarzał problemów?i wogole jak szukać ecu zeby idealnie pasował pod moje auto?
[ Dodano: 2013-11-29, 15:35 ]
dzisiaj ponownie sprawdzałęm i nie moge za cholerke sie połączyć vagiem z autem....odpala normalnie,wszystko działa tylko chodzi jakby na 5 cylindrów...miał ktoś jeszcze podobny problem? jeśli winą jest sterownik to da sie naprawić to napewno?
[ Dodano: 2013-11-28, 21:28 ]
a jeśli miałbym zmieniać już komputer to immobiliser nie bedzie stwarzał problemów?i wogole jak szukać ecu zeby idealnie pasował pod moje auto?
[ Dodano: 2013-11-29, 15:35 ]
dzisiaj ponownie sprawdzałęm i nie moge za cholerke sie połączyć vagiem z autem....odpala normalnie,wszystko działa tylko chodzi jakby na 5 cylindrów...miał ktoś jeszcze podobny problem? jeśli winą jest sterownik to da sie naprawić to napewno?
Myślę o tym ,że masz uwalony ECU , kolega podłączył przez przypadek aku na odwrót ( pomijam fakt ,że jest bardzo zdolny ) i uwalił ecu immo i licznk . Po długich poszukiwaniach udało się znaleźć o tym samym nr + wymiana licznika i programowanie immo i jak na razie auto jeździ . Co do objawów , to auto w/g nie odpalało ... na ale to pewnie ,że dostał immo
Było szybkie VR6 jest wygodne V6 .
Regulamin, Punkt 99
Regulamin, Punkt 99
Problem rozwiązany..poniekąd.otóżnie mogłem połączyć sie z ECU ponieważ radio przerabiałem wczesniej z podłączeniem i jeden kabelek psuł komunikacje widocznie,problem zrobiony a ze auto troche chodzi inaczej i lekko telepie budą to przestawił mi sie rozrząd <szok> ale jakim cudem? wszedłęm w kanał 93 a tam 2.0CF i -13CF.nie wiem dlaczego i co jest przyczyną ale musze rozbierać jak najprędzej przód.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:56
- Imię: Maciej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga