Wybur należy tylko do ciebie, a my namieszamy ci jeszcze bardziej w głowie
Jakie Firmowe Zimówki wybrać?
-
gacek197
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 253
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 18:41
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom
Gdy kupiłem swoje pierwsze auto jezdziłem na Nokian WR A3 i bylem mega zadowolony, na trasie Polska-UK zachowywaly sie fantastycznie, przedewszystkim były stosunkowo ciche. W tej chwili użytkuje również firme Nokian model WR D3 prowadzenie na mokrym asfalcie, sniegu moim zdaniem bardzo dobre. Niektórzy odczuwają "bujanie" "kołysanie" na łukach, jakim cudem nie wiem
Ogólnie mówiąc ilu ludzi tyle opinii
Wybur należy tylko do ciebie, a my namieszamy ci jeszcze bardziej w głowie
Powodzenia
Wybur należy tylko do ciebie, a my namieszamy ci jeszcze bardziej w głowie
-
Kaiser26
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
Nokian WRA3 bardzo fajna zimówka. Sprawdziłem swojego czasu już i polecam.
Opony letnie za to Nokiana... dwa razy na dwóch kolejnych kompletach ich użytkowanie kończyło się balonami od wewnętrznej strony. A latałem kilka chwil wcześniej po 280/h
Przypadek x 2?
Nokian zima -TAK, Nokian lato -NIGDY więcej
Opony letnie za to Nokiana... dwa razy na dwóch kolejnych kompletach ich użytkowanie kończyło się balonami od wewnętrznej strony. A latałem kilka chwil wcześniej po 280/h
Przypadek x 2?
Nokian zima -TAK, Nokian lato -NIGDY więcej
-
qwerty01
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 533
- Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
- Imię: Marcin
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Białystok
Wczoraj miałem awaryjne hamowanie na suchym asfalcie. TS850 piszczały z bólu, abs słabo sobie radził (na letnich pedał aż "kopał", a nie blokowało opon).
Edit: Przy ruszaniu na mokrym asfalcie z gazem w podłodze i skręcie przednimi kołami zarzuca tył (pisk i poślizg). Myślałem, że będą bardziej kleić się do ulicy.
Edit: Przy ruszaniu na mokrym asfalcie z gazem w podłodze i skręcie przednimi kołami zarzuca tył (pisk i poślizg). Myślałem, że będą bardziej kleić się do ulicy.
-
Bawół1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
Trzy zimy przejeździłem na Goodyear Ultra Grip Extreme . Opona nordycka , śiwetnie sobie radzi w każdych warunkach. Na tej oponie nigdy nie wpadłem w poślizg, hamowanie bardzo mocne , a jazda w kopkim sniegu i błocie pośniegowym to bajka.
Teraz gdy jeszcze asfalt czysty troszke je słychać , za to później wynagradza wszystko.
Teraz gdy jeszcze asfalt czysty troszke je słychać , za to później wynagradza wszystko.
Hej, osobiście jeżdżę już drugi sezon na Dunlop Sp Winter Sport 4D 195/65R15 91T. Jestem zadowolony. Miałem w zeszłym roku kilka sytuacji w których opony się sprawdziły np wyjazd z zaśnieżonego podwórka pod domem, gdzie nie miałem czasu odśnieżać a oczywiście w pracy miałem być 10 min temu
więc szybko przez 30-40 cm ściegu musiałem się przebijać i nie było problemu ani nawet specjalnie koła nie boksowały. Miałem również(nie)przyjemność przejeżdżania przez ok 30-40 cm nasyp błota śniegowego(zaparkowałem na miejscu parkingowym od strony ulicy i przejechała odśnieżarka a potem w nocy mróz i zrobiła się twarda górka), opony również się sprawdziły. Miałem też konieczność awaryjnego hamowania przed przejściem dla pieszych i byłem miło zaskoczony, że hamowanie zakończyło się przed pasami a co najważniejsze przed pieszym
. Co do jazdy ulicami to w Katowicach raczej nie ma problemu z odśnieżaniem więc na mokrych drogach gdzie śnieg jest od razu rozjeżdżony nie zaważyłem żadnych problemów z przyczepnością. Jazda po błocie pośniegowym też nie sprawia problemów. Opony miały typowy zimowy test podczas wyjazdu na narty w Beskidy i Tatry(Polskie i Słowacki). Nie pamiętam już dokładnie pod jakim stokiem to było ale chyba na Pilsku, aby zaparkować pod wyciągiem trzeba pokonać spore wzniesienie, które miejscami wyłożone jest taką jakby poniemiecką szarą kwadratową kostką brukową(nie wiem co za inteligent to wymyślił), w każdym bądź razie myślałem, że tam nie podjadę bo wokoło stały tylko jakieś pseudo terenówki i SUVy ale nie było problemów ani z jazdą ani z ruszaniem pod tą górę. Wrażenia audio-wizualne są pozytywne. Opony są ciche i nie podrzucają śniegu czy błota, które w poprzednich oponach uderzało w nadkola co było bardzo słyszalne w samochodzie. Dodatkowo chyba właśnie dzięki temu nie zbiera się tak dużo lodu na chlapaczach lub w miejscu w którym powinny być. Co do budżetu o którym piszesz to jeżeli się zdecydujesz powinieneś się zmieścić bo można je kupić teraz za ok 230-250 zł(oczywiście w zależności od rozmiaru). O Continental i GoodYear słyszałem opinie, że cena nie jest adekwatna do jakości/skuteczności, natomiast u od kilku znajomych słyszałem wyjątkowo dobre opinie o Michelin Alpin 4, co zresztą ADAC potwierdził w bodajże 3 czy 4 testach zimowych opon, a to chyba też może być jakaś wskazówka.
Nie jeździj szybciej niż Twój Anioł Stróż potrafi latać...
No wspomniane Nokianki to są dobre zimówki i są konkurencją dla Continentala, zwłaszcza nówek TS850 http://www.rezulteo-opony.pl/r-nowe-opo ... polki-4341 i widać, że też w sumie ok, ale ciekawe, które cichsze. Trzeba chyba porównać etykiety. A swoją drogą wiecie, że etykiety różnią się w zależności od rozmiaru? ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)








