[ AFN 1.9 110 KM] Totalny brak mocy, turbina powyżej 2600tys
[ AFN 1.9 110 KM] Totalny brak mocy, turbina powyżej 2600tys
Witam;/ niestety kolejny temat, ale musiałem założyc nowy. Mój mechanik trochę niepotrzebnie wział się sprawdzanie braku mocy przy jezdze 120km/h tzn tryb awaryjny, nie wiem dokładnie co on robił i co sprawdzał, ale jak wyjechałem od niego to moja prędkośc wynosiła 35km/h! pod górkę nie mogłem wjechać bo predkosc spadla do 31, ale jakos dalem rade. Pozniej samochod nagle na chwile odzyl bo turbina sie zalaczyla przy 2500 tysiacach ale tez max 60-70 na godzine, auto zaczelo ogolnie wariowac, brak totalnie mocy turbina niby sie zalaczyla ale mocy jako takiej nie bylo..Chcialbym sie dowiedziec co on mogl robic i co spierdzielil krotko mowiac. Mowi ze przeplywka daje jakies zle logi, zla temperature i ogolnie to ona jest zepsuta, alejak ja odlaczylem to auto tak samo fatalnie jechalo. Samochod oczywiscie zostawilem do roboty bez gadania i placenia, ale sam z siebie jestem ciekaw co to moze byc spierdzielone, czy faktycznie przeplywka czy moze cos innego.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 08 lut 2010, 23:23
- Imię: Michał
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Klesno
Najwyrazniej przeplywka choc sadze ze turbo moglo sie wysrac... jak juz nie ma mocy i jedzie 35km/h ....
[ Dodano: 2013-11-24, 18:07 ]
Jeszcze moze inaczej sprobuj z zaworkiem n75 czesto wariuja i objawia sie trybem awaryjnym i brak mocy i przyspieszenia. Przydalo by sie tez sprawdzic szczelnosc przewodow od podcisnienia... moze ktores sparcialy...
[ Dodano: 2013-11-24, 18:07 ]
Jeszcze moze inaczej sprobuj z zaworkiem n75 czesto wariuja i objawia sie trybem awaryjnym i brak mocy i przyspieszenia. Przydalo by sie tez sprawdzic szczelnosc przewodow od podcisnienia... moze ktores sparcialy...
No tak, tak własnie ja chciałem sie czpeić zaworu N75 ale niestety uprzedził mnie i sprawe zwalił;/ przewody wszystkie wymieniałem są ok tryb awaryjny pewnie od N75 ponieważ wymienialem go jakos w lipcu ale na zamiennik być może był kiepski, teraz planowałem kupić używke. Turbo może by nie padło o tak z dnia na dzień?a zepsuć też chyba by było ciezko nie?:P bo niby odzywa się przy 2500tysiącach obrotów a wczesniej od 2 juz szedł, a samochód maks jechał te 70-80 35 miałem jak wyjezdzalem od niego pozniej troche kopa dostal ale tak jak pisze 70-80 i nie szedl juz, gaz oczywiscie w podlodze ogolnie to dziwna sprawa bo nie widzialem zeby samochod tak sie zachowywal nie wiem co to można było spierdzielić żeby dało taki efekt;/
EDIT: dodatkowo auto raczej nie dymi tak jakby to bylo przy rozsypanym turbo.
[ Dodano: 2013-11-25, 20:29 ]
Powodem była przepływka i czujnik doładowania.
EDIT: dodatkowo auto raczej nie dymi tak jakby to bylo przy rozsypanym turbo.
[ Dodano: 2013-11-25, 20:29 ]
Powodem była przepływka i czujnik doładowania.