Przymierzam sie do wymiany turbo I wybor padl na Garrett GTB1756VK (udalo mi sie kupic fabrycznie nowa za nieduze pieniadze) W aucie oryginalnie siedzi KKK BorgWarner i teraz pojawia sie problem - Garrett ma zlacze 5-cio pinowe a KKK 4-pinowe. Czy ktos z was robil juz taka przerobke. Mam rozpiske jak to podlaczyc do ECU tylko nie mam pewnosci czy ECU to obsluzy - trzeba pociagnac kable do ecu bo sterowanie jest zupelnie inne i wychodzi innymi pinami z ECU. Moze ktos z was przerabial juz ten temat I moze cos doradzic.
Tu rozpiska podlaczenia sterownika turbo J724 wedle ELSY.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-09-15, 01:34 ]
Zrobilem maly research I chyba bedzie ciezko tzn nie obejdzie sie bez wymiany ECU z tego co mi sie wydaje to w starszych ECU do 2006r brak jest elementow sterujacych silnikiem bezposrednio z ecu jak jest w przypadku nastawnikow HELLA montowanych w turbinach Garrett.
Tak wyglada ecu z wbudowanym sterownikiem DC Motor
A tak bez
Nie poddaje sie zakupilem ecu oraz wiazke kabli od silnika ASB tam montowano turbo Garrett ciekaw jestem czy da rade to zaprogramowac wsadem z BPP.
Pozdro