Byłem od 8.00 do 21.30, cały czas na Turnieju Wieczystego (taniec towarzyski) w hali TS Wisła na Reymonta. I tyle widziałem Krakowa (+zjazd z A4 i powrót na nią)tx-didi pisze:RomanS,
no nie - byl w Krakowie i nawet nie pisnął .....
[ AKE 2.5 180 KM] Spalanie
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
sylwester1990
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2
- Rejestracja: 22 paź 2012, 22:08
- Lokalizacja: wejherowo/szemud
Mam 163km, manual 6 biegów i wyszło do augustowa jak jechalem 8.1l myśle ze ok bo jechałem sredno 120-100km/h (gdzie szło to nawet 150) jak jeżdze krotko po trójmiescie to pokazuje 11l do 13 i wyzej zalezy od stylu jazdy. kolega ma sedana manual 150km i pokazuje mu ciagle 9.6l obojetnie jak jedzie i gdzie, czasami spadnie mu na 9.5 ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
-
Problem Audi A6 C6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 375
- Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
sylwester1990, koledze oska, 150, manual w kombi tez brala w miescie do dychy, ale termostat mu padl jakies 3 miechy temu i teraz pali 11-12, ogolnie pancerna bryka. Od kiedy kupil( w maju ub.roku, nic nie robil, oleju nie tknal, km zrobil pelno, glownie po miescie bo ma taka prace ze dziennie i 200 pyknie po samym Poznaniu. Auto jezdzi wzorowo 
Witam,
skorzystam z okazji i podepnę się z problemem do tematu bo mowa o takim samym silniku czyli
AKE
180KM
237000
2003r.
Auto z salonu w Polsce, pierwsze 5 lat jeździło w firmie jako ciężarowy i serwisowany w ASO. Dwóch kolejnych właścicieli to pracownicy
wspomnianej firmy.
Uprzedzam że dziś zrobiłem pierwsze logi za pomocą VAG-COM, dziś pierwszy raz uruchomiłem tą funkcję w programie:)
Aktywacja itp...
Problemem jest kosmiczne spalanie podczas jazdy miejskiej czyli 15 i więcej l/100.
Silnik pracuje równo i nie kopci.
Godzinę temu zrobiłem krótką przebieżkę po mieście i link do logów jest poniżej.
Grupy: 001,002,003 - http://vaglog.rtnet.pl/b_u_m_149958.html
Wdzięczny będę za sugestie i proszę pisać jak chłopu do pługa bo mogę nie zrozumieć
skorzystam z okazji i podepnę się z problemem do tematu bo mowa o takim samym silniku czyli
AKE
180KM
237000
2003r.
Auto z salonu w Polsce, pierwsze 5 lat jeździło w firmie jako ciężarowy i serwisowany w ASO. Dwóch kolejnych właścicieli to pracownicy
wspomnianej firmy.
Uprzedzam że dziś zrobiłem pierwsze logi za pomocą VAG-COM, dziś pierwszy raz uruchomiłem tą funkcję w programie:)
Aktywacja itp...
Problemem jest kosmiczne spalanie podczas jazdy miejskiej czyli 15 i więcej l/100.
Silnik pracuje równo i nie kopci.
Godzinę temu zrobiłem krótką przebieżkę po mieście i link do logów jest poniżej.
Grupy: 001,002,003 - http://vaglog.rtnet.pl/b_u_m_149958.html
Wdzięczny będę za sugestie i proszę pisać jak chłopu do pługa bo mogę nie zrozumieć
-
Daniel1555
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
-
Daniel1555
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
-
blackpanther
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 51
- Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
- Lokalizacja: 3miasto
Więc od początku statyczne z właściwą temp.Daniel1555 pisze:Ale do logów statycznych nie trzeba prostej
Grupy: 001,002,003 - http://vaglog.rtnet.pl/b_u_m_150047.html
Grupy: 004,013,014 - http://vaglog.rtnet.pl/b_u_m_150048.html
Grupy: 004 bs - http://vaglog.rtnet.pl/b_u_m_150049.html
Zawór powinienem sprawdzić i doprowadzić do stanu używalności, dzięki za informacjęblackpanther pisze:Egr sie nie otwiera .
Pytanie brzmi czy to wpływa na zużycie paliwa??
Ostatnio zmieniony 19 lis 2013, 19:35 przez b_u_m, łącznie zmieniany 1 raz.
-
blackpanther
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 51
- Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
- Lokalizacja: 3miasto
Sam EGR może zwiększyć apetyt na ON o kilkadziesiąt procent
[ Dodano: 2013-11-19, 21:37 ]
Zawór EGR rozbiorę bo na 100% nikt wcześniej o niego nie dbał zleży mi jednak na innych opcjach walki z pożeraniem paliwa.
Jeżeli komukolwiek mówią coś logi które wrzuciłem to proszę o wskazówki, a jak nie mówią to co mam zrobić żeby mówiły?
Jak już zacznę rozkręcać to lepiej za jednym podejściem rozebrać kilka podzespołów ale tak żeby miało to sens.
[ Dodano: 2013-11-19, 21:37 ]
Zawór EGR rozbiorę bo na 100% nikt wcześniej o niego nie dbał zleży mi jednak na innych opcjach walki z pożeraniem paliwa.
Jeżeli komukolwiek mówią coś logi które wrzuciłem to proszę o wskazówki, a jak nie mówią to co mam zrobić żeby mówiły?
Jak już zacznę rozkręcać to lepiej za jednym podejściem rozebrać kilka podzespołów ale tak żeby miało to sens.
2.5 180 km tip tronic silnik przed liftem (chyba jeden rodzaj był, prawda?)
W mieście i 13 wypije jak czasem sobie buta położę.
W trasie za to nie ma tragedii bo jak delikatnie na obwodnicy jadę to grubo poniżej 7miu.
Dodam, że termostat wadliwy i samochód lekko zaniedbany po poprzednim właścicielu (dopiero powoli doprowadzam do kultury).
W mieście i 13 wypije jak czasem sobie buta położę.
W trasie za to nie ma tragedii bo jak delikatnie na obwodnicy jadę to grubo poniżej 7miu.
Dodam, że termostat wadliwy i samochód lekko zaniedbany po poprzednim właścicielu (dopiero powoli doprowadzam do kultury).








