Zacznę od początku :
przy około 2tys obrotów podczas jazdy samochód mi drgał. Myślałem że to coś z filtrami ale spryskałem mgiełką silnik i mi iskry wyskoczyły na silniku przy kablach kilku.
Teraz pytania moje:
1. Czy jak jeden ma przebicie to po spryskaniu mgiełką wody to może być tak że bije iskra po całej obudowie

2. Jak 2 lata temu miałem przebicie to widać to było bez żadnego spryskiwania wodą , taka ewidentie duza iskra w jednym miejscu a teraz jest jak wyżej opisałem i bez spryskania praktycznie nic nie ma.
3. Czy takie coś może byc przyczyna szarpania autem tylko przy około 2 tys obro0tów i to nie zawsze ?
4. Po ciemku jak sie przyglądałem cewce i kablom to widać jak płynie prze nie prąd. To normalne

Pomóżcie koledzy bo nie wiem czy kupić kable czy szykować się na coś grubszego.
Dodam że auto chcę sprzedać ale nie chce nikomu wciskać szarpańca.