Witam.
Prosiłbym o pomoc w zdiagnozowaniu stuków które występiją na w zakresie obrotów 800- 1200 bardzo głośno słyszalne do 2000 a powyżej zanikają całkowicie.
Autko A6 C5 1.9 AVF przebieg 291000 multitronic. Przebieg o dziwo <szok> ori, auto naprawiane / serwisowane na ori lub najlepszych zamiennikach zawsze w dobrych warsztatach. 8 tyś km temu zmieniany kompletny rozrząd i wszystkie paski, napinacze i rolki. Po wymianie wszystko było ok. Motor nie trzęsie, nie ma spadku mocy, nie kopci, ciągnie lepiej niż Sasha Grey.
filmik
Nie chcę wymieniać niepotrzebnych rzeczy więc proszę o pomoc w diagnozie.
Za wszelkie odpowiedzi i podpowiedzi dziękuję.
[ AVF 1.9 131 KM] Stukanie/grzechotanie poniżej 1200 obr/min
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
Sprzęgiełko i wiskoza sprawdzone nic nie wskazuje na te podzespoły. Podejrzewam rurę łączącą ic z turbo ale muszę dopiero kupić i wymienić ze względu na przetarcie ząbków zabezpieczających i co z tym związane z nieszczelnością. Zrzucę jeszcze raz pasek z altka i reszty i uruchomie silnik bo było tylko sprawdzane na zatrzymanym silniku.
Edit
logi sprawdzone i pompowtryski zdrowe, czyli to nie one. Wali w okolicy pompy vacum, przynalmniej tak mi się wydaje.
[ Dodano: 2013-12-05, 19:53 ]
Naprawione w ramach gwarancji
[ Dodano: 2013-12-06, 11:57 ]
Moderatorów proszę o zamknięcie tematu.
Winny była zabierak na sprzęgiełku sprężarki klimy, który 10.000km wcześniej był wymieniany razem ze sprzęgiełkiem podczas przeglądu klimatyzacji. Dostał luz na nitach i grzechotał. Wymieniony w ramach gwarancji.
Edit
logi sprawdzone i pompowtryski zdrowe, czyli to nie one. Wali w okolicy pompy vacum, przynalmniej tak mi się wydaje.
[ Dodano: 2013-12-05, 19:53 ]
Naprawione w ramach gwarancji

[ Dodano: 2013-12-06, 11:57 ]
Moderatorów proszę o zamknięcie tematu.
Winny była zabierak na sprzęgiełku sprężarki klimy, który 10.000km wcześniej był wymieniany razem ze sprzęgiełkiem podczas przeglądu klimatyzacji. Dostał luz na nitach i grzechotał. Wymieniony w ramach gwarancji.