Mam problem z rozjazdami banków rzędu nawet do 2 ms przy ostrej jeÂździe.
Opisze od początku co było zrobione. Autko kupione 2 lata temu i jeÂździło na Stadu 300+. Obecnie zrobione zostało:
- wtryski Hana 2001 green
- filtry FL i FC wymieniane co 10 000km
- nowy ORI czujnik temp
- wymieniona odma i ezektor
- powymieniane wężyki od podciśnienia (zmienna geometria dolotu działa)
- nowe świece NGK wraz z przewodami WN
- nowa cewka zapłonowa
- nowe ORI sondy lambda 2 szt
- uszczelnienie silnika (uszczelki pokrywy zaworów, nastawnika, zaślepki wałka, simering wału).
Mam rozjazd na bankach pomimo kompensacji na listwach. A co gorsza w Vagu widać, korekty krótkie banków również znacznie się różnią zarówno na PB jak i na LPG. Bank 1 jedzie na ubogo a Bank 2 na bogato, po przełączeniu na LPG jest to jeszcze bardziej widoczne. Miałem raz rozpinany rozrząd i podejrzewam, że był złożony bez blokady i bez luzowania kół wałków. Czy może być to powodem różnicy czasów wtrysku widocznych w AC Gas Synchro oraz różnicy krótkich korekt widocznych w vagu??
Dodam jeszcze że gdy odpalam autko po nocy lekkko kopci na niebiesko i towarzyszy temu jeszcze zapach benzyny tak jakby przelewał
z góry dzięki za pomoc i porady
