[ All ] Jakie spalanie lpg i inne parametry 2.8 30V ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
no jest linka a na kanale 098 farmazonymatelek pisze:ja ma linke na przepustnicy to kanal 098

wiecie co może być tu problemem?
a 3 i 4 kratka na 007 co oznacza?grzemo pisze:Korekty długie masz ok (blok 007 kratka 1 i 2) i jeśli trzymają się w przedziale +-5 to jest ok.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
u mnie sondy siedzą jedynie za kolektorami, za katami (których nie ma) sond brak.grzemo pisze:korekta sond za katalizatorem, służą do diagnozowania katalizatorów ale też mają wpływ na tworzenie mieszanki przez ecu.
fassi1, a orientujesz się co może być przyczyną (wg mnie) zalewania gazem i gaśnięcia na zimnym silniku? bo od kilku dni mam takowy problem. jak przerzuca na lpg to zaczyna strasznie walić gazem, a silnik zdycha

Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ciężko ocenić nie znając parametrów ustawienia ale na początek mogą to być nie dobrane korekty od temp. gazu.hasek pisze:u mnie sondy siedzą jedynie za kolektorami, za katami (których nie ma) sond brak.grzemo pisze:korekta sond za katalizatorem, służą do diagnozowania katalizatorów ale też mają wpływ na tworzenie mieszanki przez ecu.
fassi1, a orientujesz się co może być przyczyną (wg mnie) zalewania gazem i gaśnięcia na zimnym silniku? bo od kilku dni mam takowy problem. jak przerzuca na lpg to zaczyna strasznie walić gazem, a silnik zdychainstalka to: stag 300 + kme silver + matrix hd544.
Tak po za tym to Silver do 193KM trochę za mały.
U mnie przy 193KM Silver raczej wyrabia, z tego co się orientuję to Kornel go kiedyś dłubałfassi1 pisze:Ciężko ocenić nie znając parametrów ustawienia ale na początek mogą to być nie dobrane korekty od temp. gazu.hasek pisze:u mnie sondy siedzą jedynie za kolektorami, za katami (których nie ma) sond brak.grzemo pisze:korekta sond za katalizatorem, służą do diagnozowania katalizatorów ale też mają wpływ na tworzenie mieszanki przez ecu.
fassi1, a orientujesz się co może być przyczyną (wg mnie) zalewania gazem i gaśnięcia na zimnym silniku? bo od kilku dni mam takowy problem. jak przerzuca na lpg to zaczyna strasznie walić gazem, a silnik zdychainstalka to: stag 300 + kme silver + matrix hd544.
Tak po za tym to Silver do 193KM trochę za mały.

Gaśnięcie na zimnym po przełączeniu na lpg już nie występuje, przeszło samo po kilku dniach, wymieniałem przewody WN i może jakieś kabelki albo coś przypadkiem ruszyłem.
Kupiłem sobie kablownie do Stag'a i dopiero czynię pierwsze kroki w temacie, więc nie wrzucam pliku osc, ale na szybko zrobiłem screeny. fassi1 jak możesz zerknij chociaż czy ustawienia są w miarę ok.
Czy ewentualna nieszczelność w silverze (wyczytałem że lubią puszczać, a u mnie czasem zaleci gazem i na dłuższą metę delikatnie ubywa płynu) może powodować duże zużycie tylko na mieście w korkach? Uszczelki właśnie zamówiłem, więc sobie wymienię i dodatkowo zmienię śruby na wkręcane, może coś pomoże.
Aha i czy po dłuższym odłączeniu napięcia trzeba robić autokalibrację i zbierać mapy?
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
ÂŻle zebrane mapy, linie powinny być lepiej wyrysowane i muszą być jako ciągłe a nie wykropkowane. Problem może być po stronie WN lub masz wstawioną nieprawidłową wartość sygnału obrotów. Zerknij czy w programie staga pokazuje ci identyczne obroty co na obrotomierzu.
Odłączenie akumulatora nie powoduje utraty ustawień, poza tym nie przywiązuj się do map gdyż one i tak będą się rozjeżdżały. Tutaj ważny jest mnożnik. Polecam zapisać sobie ustawienia, bo jakby co to tylko dwa kliknięcia.
A kalibracje najlepiej zrobić przy temperaturze gazu jaką masz podczas jazdy, wtedy sterownik ma mniej pracy, ( u ciebie kalibracja przy 20 )
Odłączenie akumulatora nie powoduje utraty ustawień, poza tym nie przywiązuj się do map gdyż one i tak będą się rozjeżdżały. Tutaj ważny jest mnożnik. Polecam zapisać sobie ustawienia, bo jakby co to tylko dwa kliknięcia.
A kalibracje najlepiej zrobić przy temperaturze gazu jaką masz podczas jazdy, wtedy sterownik ma mniej pracy, ( u ciebie kalibracja przy 20 )
sprawdzałem dziś obroty i zarówno w aucie jak i w programie pokazuje na tym samym poziomie. jakoś po weekendzie mam zamiar przeczyścić silvera i matrixy. po tym będę próbował zrobić kalibrację i zebrać mapy, zobaczę co mi z tego wyjdą za cuda na kijugrzemo pisze:ÂŻle zebrane mapy, linie powinny być lepiej wyrysowane i muszą być jako ciągłe a nie wykropkowane. Problem może być po stronie WN lub masz wstawioną nieprawidłową wartość sygnału obrotów. Zerknij czy w programie staga pokazuje ci identyczne obroty co na obrotomierzu.
Odłączenie akumulatora nie powoduje utraty ustawień, poza tym nie przywiązuj się do map gdyż one i tak będą się rozjeżdżały. Tutaj ważny jest mnożnik. Polecam zapisać sobie ustawienia, bo jakby co to tylko dwa kliknięcia.
A kalibracje najlepiej zrobić przy temperaturze gazu jaką masz podczas jazdy, wtedy sterownik ma mniej pracy, ( u ciebie kalibracja przy 20 )

mam nadzieję, że mapy się poprawnie wyrysują

Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06