Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ INNY] AWT 150KM Zamiennik katalizatora

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 04 lis 2013, 08:54

OK, dzięki!! Ale sam emulator będzie niezbędny zgadza się?? Bo gdzieś w temacie pojawiały się wpisy, że niektórzy zakładali sam DP bez żadnego emulatora i też żadnych błędów im nie pokazywało... Od czego to zależy??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Awatar użytkownika
Karolex...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 29 sty 2012, 15:05
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Karolex... » 04 lis 2013, 16:58

Emulator nie zawsze zdaje egzamin i trzeba wyłączyć drugą sondę programowo, aby pozbyć się ulubionej kontrolki każdego kierowcy. ;)
Może masz na myśli auta z jedną sondą takie jak np. AEB, że nie było błędu bez emulatora...

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 06 lis 2013, 10:32

Słuchajcie... Zadzwoniłem do firmy produkującej/sprzedającej ten zamiennik który wstawiłem na pierwszym zdjęciu mojego postu (druga strona tematu). Gościu opowiedział mi o nim dość niejednoznacznie, tj. że po części spełnia on funkcję wydechu przelotowego i jednocześnie rury tłumiącej, wewnątrz tej puchy ma mieć zamontowaną matę tłumiącą dźwięk. Poza tym ta rura jest w którymś miejscu delikatnie zagnieciona, co ma delikatnie ograniczać przepływ wydalanych spalin. <stres>
Zaznaczam, że jest to ten sam producent, co w pierwszym poście zamieścił kolega eldozet.
Gościu jednak zarzekał się, że z całą pewnością ten zamiennik ma sporo większą przepustowość spalin niż standardowy, oryginalny katalizator... <mysli>

Zastanawiam się teraz, czy będzie spełniał on swoją funkcję, jako swoisty downpipe... <mysli> jakie jest Wasze zdanie na ten temat?? Na allegroszu są ładnie wyspawane kwasiaki o jednostajnej średnicy rury, bez żadnych puszek itp., ale oczywiście cena jest ponad dwukrotnie wyższa...

Ciska mnie ten temat, bo chcę koniecznie wywalić kata, stąd moje rozterki... <wnerw>
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 06 lis 2013, 17:00

A nie możesz narazie wybić wkład ze swojego kata?
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 06 lis 2013, 17:54

ÂŁukasz13 pisze:A nie możesz narazie wybić wkład ze swojego kata?
Błagam Cię, przeczytaj cały temat - już dawno napisałem czym taka "herezja" się objawi <okok>
Zrobiłem tak raz w jednym BMW e38 i wstyd było nim jeździć <wysmiewacz> natychmiast poszła rura w środek <okok> i 4.4 V8 brzmiało jak trzeba :)

 

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 06 lis 2013, 18:00

Nie zamierzam wytłukiwać swojego kata bo nie chcę mieć efektu rozprężania się spalin w pustej puszce no i jak pisał tomekkk1 dźwięku jak pierdzący uniak... Interesuje mnie jednak konkretna odpowiedź... Czy ten kat, co to jego zdjęcie wcześniej zapodałem będzie godnym zamiennikiem obecnego?? Warto w niego zainwestować??
Ostatnio zmieniony 10 lis 2013, 09:30 przez Jigitt, łącznie zmieniany 1 raz.
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Awatar użytkownika
Karolex...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 29 sty 2012, 15:05
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Karolex... » 06 lis 2013, 18:56

Mój kumpel jeździ AWT tyle, że w passacie na pustej puszce po kacie i tulejce kątowej. Przez ok 30tys. km raz czy dwa zapalił się check od kata, a po za tym żadnych skutków ubocznych.

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 09 lis 2013, 11:12

No to po przemyśleniu wszelkich za i przeciw postanowiłem zakupić wskazywany przeze mnie wcześniej zamiennik kata, mający według producenta spełniać w większej mierze funkcję swoistego DP. Wczoraj dotarła do mnie paczka i wstawiam na forum zdjęcia rzeczywiste, żeby każdy mógł rzucić okiem jak to realnie wygląda. Oto co przyszło:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Sprzedający nie posiadał niestety do niego uszczelek... a wydaje mi się że być powinny... Miałby ktoś namiary gdzie takie uszczelki można zadobyć?? Ew. nr seryjne żeby poszukać w necie czy też ostatecznie w ASO?? Oczywiście dwie flansze są różnych kształtów...

ciekaw jestem czy po jego montażu będzie odczuwalna chociaż minimalna zmiana w jeździe...

Pozdro!!
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 23 cze 2012, 17:27
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka

Post autor: aadasiek » 09 lis 2013, 11:44

A powisz kolego ile cie to wynioslo? I czy sa tulejki pod sonde
Jak bedziesz montowal zrob zdjecia sam zbieram sie ale jakos 24h w ciagu doby to troche zamalo

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 09 lis 2013, 13:47

Ja za tego dałem 195zł +chyba 15kw. Tulejki do sondy są, w tym wypadku akurat dwie, bo u mnie w AWT są dwie sondy. Są już nagwintowane. Emulator musiałem dokupić oddzielnie, zamówiłem kątowy od innego sprzedawcy. Co do zdjęć w trakcie montażu... to nie wiem czy jest sens je robić, bo nic skomplikowanego tam nie ma, odkręcamy kata i dwie sondy i w jego miejsce przykręcamy zakupiony zamiennik, przykręcamy sondy (u mnie druga przez emulator) i ot cała zabawa...
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Awatar użytkownika
Karolex...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 29 sty 2012, 15:05
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Karolex... » 09 lis 2013, 16:29

Uszczelki w ASO:mała- 1H0253115 duża- 8D0253115 ;), ale w inter cars można je też dostać.

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 23 cze 2012, 17:27
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka

Post autor: aadasiek » 10 lis 2013, 08:53

no to czekam na odczucia z jazdy
a powiedz mi kata sprzedałeś??

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 10 lis 2013, 09:03

aadasiek pisze:no to czekam na odczucia z jazdy
a powiedz mi kata sprzedałeś??
nie, nie sprzedałem, ba... nawet go jeszcze nie wymontowałem... w długi weekend odpoczywam :) Jakoś w tygodniu zajmę się wymianą...
Dam znać czy odczuwalna jest jakaś różnica w jeździe.
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Awatar użytkownika
HattoriHonza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
Imię: Piotr
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin, Polska

Post autor: HattoriHonza » 10 lis 2013, 14:02

Ja wymieniłem na dokładnie coś takiego. O dziwo różnica jest, jest wyczuwalna i to nawet całkiem poważnie. Nawet w SPAM do idealnie drożnego katalizatora, który aż mnie zaskoczył tym, jak wspaniale wygląda w środku ;) Turbo rzeczywiście wstaje ~200 a nawet 300obr wcześniej, wstaje dużo szybciej i czuć to. Szczególnie na 1 i 2 biegu, na którym wcześniej nigdy nie miałem banana, natomiast teraz mam, nawet na 3 mnie zaskakuje ;)

greghoryy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 18 maja 2013, 09:38
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: greghoryy » 10 lis 2013, 18:48

Witam, również zamowówilem taki zamiennik do mojego aeb, napisze w tygodniu jak zamontuje czy jest jakas różnica pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja