[C5 2.7 biturbo Quattro] Spalanie
Powiem Ci kolego Vectra007, że zanim kupiłem obecny model, oglądałem w Warszawie jeszcze dwa w zasadzie takie same Allroady (2.7T + tip). W jednym z 2002 roku, właściciel uzyskiwał średnie spalanie 12l/100 pb a drugi 14l/100 pb. Oba były bez gazu. Nie wiem jak ten pierwszy to robił, dojeżdżał do pracy do Warszawy spod puszczy kampinoskiej. Mówił, że takie spalanie nie było problemem. Mi takie spalanie ciężko uzyskać na prostym odcinku drogi przy małej prędkości nie mówiąc już o średnim spalaniu.
No nic, jak ktoś będzie miał jakieś pomysły by coś wymienić to chętnie posłucham. Póki co przyzwyczajam się:)
[ Dodano: 2013-11-10, 13:23 ]
No nic, jak ktoś będzie miał jakieś pomysły by coś wymienić to chętnie posłucham. Póki co przyzwyczajam się:)
[ Dodano: 2013-11-10, 13:23 ]
Co miałeś na myśli pisząc "serii" ?krystek13 pisze:Trochę dużo macie tych obrotów.Ja w serii przy 3 tysiącach obrotów miałem 155-160 km/h
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 29 lis 2009, 12:02
- Lokalizacja: słubice
- Kontakt:
Dane z książki serwisowej mam taki wpis miasto 19,2 poza miastem 9,7 ogólne/średnie spalanie 13,2 i dodatkowo masa własna bez kierowcy itd 1862 kg, mowa tu o allroad 2.7 biturbo quattro, wiec w a6 może być mniej ale nie wiele 

w razie problemow pisz pomoge nie staram sie wymadrzac staram sie pomoc ucza sie na bledach 

- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
krystek13
Taaa a świstak siedzi i zawija w papierki.
Przełożenia są przełożenia i podnoszenie mocy silnika nie ma tu nic do rzeczy.
Od miesiąca mam Allroada 2.7 automat i też się zdziwiłem ze tak wysoko kręci przy normalnych przelotowych prędkościach.
W ocenie przydatności dla mnie tego auta poczyniłem błędne założenie , że ma takie same przełożenia jak zwykła A6.
Tak nie jest.
Spalanie też mam podobne do waszego - 15,5 benzyny/19,5 gazu czyli cholernie wysokie. Liczyłem na 13l b/16l g
Do tego jeszcze mam problem z opóźnieniem reakcji na gaz - zwłaszcza przy ruszaniu z miejsca zabiera mu to 0.5 -1 s zanim zdecyduje się ruszyć , irytuje mnie to bo przywykłem do dynamicznej jazdy / szybkiego włączania się do ruchu i zmiany pasa itp. - czy u Was też występuje problem opóźnienia reakcji na gaz ?
Pozdrawiam
Taaa a świstak siedzi i zawija w papierki.
Przełożenia są przełożenia i podnoszenie mocy silnika nie ma tu nic do rzeczy.
Od miesiąca mam Allroada 2.7 automat i też się zdziwiłem ze tak wysoko kręci przy normalnych przelotowych prędkościach.
W ocenie przydatności dla mnie tego auta poczyniłem błędne założenie , że ma takie same przełożenia jak zwykła A6.
Tak nie jest.
Spalanie też mam podobne do waszego - 15,5 benzyny/19,5 gazu czyli cholernie wysokie. Liczyłem na 13l b/16l g
Do tego jeszcze mam problem z opóźnieniem reakcji na gaz - zwłaszcza przy ruszaniu z miejsca zabiera mu to 0.5 -1 s zanim zdecyduje się ruszyć , irytuje mnie to bo przywykłem do dynamicznej jazdy / szybkiego włączania się do ruchu i zmiany pasa itp. - czy u Was też występuje problem opóźnienia reakcji na gaz ?
Pozdrawiam
W mojej ocenie samochód rusza od razu po wciśnięciu pedału gazu. Być może jednak moje spostrzeżenia są mało przydatne gdyż to mój pierwszy samochód ze skrzynią automatyczną. Do tej pory były manuale.
Na pewno jednak nie muszę czekać 1 sekundy na reakcję.
Czy ktokolwiek z niezadowolonych ze swoich skrzyń rozważał założenie skrzyni z innymi przełożeniami?
Na pewno jednak nie muszę czekać 1 sekundy na reakcję.
Czy ktokolwiek z niezadowolonych ze swoich skrzyń rozważał założenie skrzyni z innymi przełożeniami?
Operacja niewątpliwie trudna - myślę o przełożeniu na manual ale nie mam w tym temacie wiedzy ani umiejętności więc pewnie skończy się na myśleniu.Czy ktokolwiek z niezadowolonych ze swoich skrzyń rozważał założenie skrzyni z innymi przełożeniami?
Oj jakby to było fajnie gdyby Krystek nas wybawił z tego problemu
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Z tymi przełożeniami to ciekawa sprawa, bo np. dla allroad'a, biorąc dane z http://www.audiklub.org/dane/allroad/c5 ... 250ps.html i wstawiając do http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html wychodzi, że automat ma o wiele dłuższe przełożenia - nawet by pasowały, do tego co pisze krystek13 - może to błąd w danych, a może występowały takie długie skrzynie.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
- pastaldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 358
- Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
- Imię: Janusz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Co do jazdy po emerycku to nie polecam bo wtedy oszczędność jest zgubna i złudna bo silnik i tak pociągnie wiecej ile mu potrzeba. Najlepszym rozwiązaniem jest jazda w obszarze obrotów gdzie najwiekszy i w miare równy jest moment obrotowy. Nie wypowiem Wam się dokładnie o 2.7 bo takiego nie mam ale w moim dieselu tez to zauwazyłem że jak go katowałem przy niskich obrotach (1000-1500) to spalanie wychodziło mi dużo wyższe niż jak jeżdzę w miare dynamicznie w mniej wiecej środkowej częsci obrotów (2000-3000)
Polecam jeśli chodzi o skrzynie to 6 biegowe manuale bo to jest fajna rzecz a nie jakies automaty.
Polecam jeśli chodzi o skrzynie to 6 biegowe manuale bo to jest fajna rzecz a nie jakies automaty.