Speedhuman pisze:Warunki były dla każdego takie same 5, 10 czy 50 metrów co to ma za znaczenie wygrana jest wygrana. Było H2H i przegrały.Ssmile pisze:Miałeś do czynienia z takimi autami czy tylko YouTube oglądasz.Speedhuman pisze:
Gtr 2008r 480km 3.2s do 100 2010r 530km 2.9s 2011-2012r 550km 2.8s gdzie rs6 c7 3.9s po prog na 685km 865Nm z 3.9s na 3.4s ( http://www.mtm-online.de/en/Audi/RS6-C7 ... 6560685qmv ) . Jakiego gtr'a leje ? Nawet przy 750-800km sadze iż parametry będą porównywalne do ostatniego seryjnego gtr'a .... Nie mówimy już o wersjach Alpha gtr'a na 1000km/1200km/1500km . Sama modyfikacja ostatniego nissana switzer P800 zchodzi do 2.5s i 19s do 300kmh .....
1. Na ostatnim Summer Cars Party było RS6 C7 zorbione na 660 PS i kilka GTR'ów bodajże 5 zgadnij kto wygrał klasę Street... hmm RS6 a było zrobione tylko samym softem i to przez śmieszne ABT. Aha i najważniejsze na zawodach były GTR'y 12' czyli polifty
2. Idźmy dalej, każdy setup w GTR powyżej 800 PS powoduje konieczność zmiany elemntów skrzyni biegów, chłodnic, półosi itp co i tak nie gwarantuje że wytrzyma.
3. Alphy to są auta " T Y L K O" do wyścigu nie da się tego użytkować na co dzień.
4. Najlepsze na koniec, podajesz uparcie katalogowe wartości producenta, a niestety nawet na semi-slickach LC i idealnym asflacie jest ciężko osiągnąć taki start.[/quote
Dokładnie stad na tym "pięknym" odcinku na muchowcu na którym rownież byłem były takie wyniki . Powiedz czyje mam podać parametry jak nie producenta bądź osób testujacych ? Poza autem liczy sie rownież kto je prowadzi. Widziałem te rs-e różnicy nie widziałem aby nazwać to "laniem"
[ Dodano: 2013-11-09, 15:29 ]
Tak wogole jak byś wiedział to rok 2010 gtr tam
Witałnie 2012 . Po lifcie maja ledy pod lampami wcześniejsze ich nie miały
[ Dodano: 2013-11-09, 16:05 ]
"stare" RS6 tylko 800Ps i 950Nm czasy z RL są na filmie. Odchudź je tak jak robią z GTR'ami to zrobi 2,7
Nowe RS6 ze skrzynią 8HP dają płynniejsze przeniesienie napędu, dodatkowo nowa jest lżejsza o 100kg więc przy setupie 800-900 PS będzie łoić GTR'a
Hortexowe, tym miałem okazję podróżować urywa łeb
a na koniec Yan i jego RS6 vel Sportmile
zgadnij gdzie na tym ostatnim filmie jest GTR (podpowiem ostatnie ksenony w lusterku RSy)
[S6 C7] 4.0 V8 BiTurbo 701 KM / 880Nm By Sportmile
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
- Imię: Michał
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 sie 2013, 00:47
- Lokalizacja: Śląsk
Ssmile pisze:Speedhuman pisze:Warunki były dla każdego takie same 5, 10 czy 50 metrów co to ma za znaczenie wygrana jest wygrana. Było H2H i przegrały.Ssmile pisze: Miałeś do czynienia z takimi autami czy tylko YouTube oglądasz.
1. Na ostatnim Summer Cars Party było RS6 C7 zorbione na 660 PS i kilka GTR'ów bodajże 5 zgadnij kto wygrał klasę Street... hmm RS6 a było zrobione tylko samym softem i to przez śmieszne ABT. Aha i najważniejsze na zawodach były GTR'y 12' czyli polifty
2. Idźmy dalej, każdy setup w GTR powyżej 800 PS powoduje konieczność zmiany elemntów skrzyni biegów, chłodnic, półosi itp co i tak nie gwarantuje że wytrzyma.
3. Alphy to są auta " T Y L K O" do wyścigu nie da się tego użytkować na co dzień.
4. Najlepsze na koniec, podajesz uparcie katalogowe wartości producenta, a niestety nawet na semi-slickach LC i idealnym asflacie jest ciężko osiągnąć taki start.[/quote
Dokładnie stad na tym "pięknym" odcinku na muchowcu na którym rownież byłem były takie wyniki . Powiedz czyje mam podać parametry jak nie producenta bądź osób testujacych ? Poza autem liczy sie rownież kto je prowadzi. Widziałem te rs-e różnicy nie widziałem aby nazwać to "laniem"
[ Dodano: 2013-11-09, 15:29 ]
Tak wogole jak byś wiedział to rok 2010 gtr tam
Witałnie 2012 . Po lifcie maja ledy pod lampami wcześniejsze ich nie miały
[ Dodano: 2013-11-09, 16:05 ]
"stare" RS6 tylko 800Ps i 950Nm czasy z RL są na filmie. Odchudź je tak jak robią z GTR'ami to zrobi 2,7
Nowe RS6 ze skrzynią 8HP dają płynniejsze przeniesienie napędu, dodatkowo nowa jest lżejsza o 100kg więc przy setupie 800-900 PS będzie łoić GTR'a
Hortexowe, tym miałem okazję podróżować urywa łeb
a na koniec Yan i jego RS6 vel Sportmile
zgadnij gdzie na tym ostatnim filmie jest GTR (podpowiem ostatnie ksenony w lusterku RSy)
Seria vs seria . Takie same warunki![]()
[ Dodano: 2013-11-09, 16:47 ]
pozatym pokazales najszybsze rs6 na swiecie ktore ma parametr serii nowego gtra ... widac okolo 3s na wideo ......porownaj serie vs serie i porobiony ładnie vs porobiony ładniezerknij na roznice mocy 1000hp sportsmile vs 650hp gtr
[ Dodano: 2013-11-09, 16:53 ]
Dodammówiłeś o set upie na 750-800 już "dzwiglo" się na 800-900
nowa Rsa nawet 100kg jak jest lżejsza od poprzedniej to z około 2000kg nadal jest dużo cięższa od Gtr-a około 1730kg.....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
- Imię: Michał
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Nie ma o czym pisać więcej, kup GTR'a zrób i daj w mu w <font color='red'><b>censored</b></font>, ja zrobię tak samo z RSem spotkamy się po 2 latach i przebiegu powiedzmy 50tkm. Pogadamy wtedy, o masie chciałem włąśnie napisać, co jak odchudzę RS'a o 250 kg. Najwyższy możliwy setup w nowym RS6 to będzie 800 PS, a o 900 pisałem w kontekście C6.
Ja Cię proszę weź wyłącz You Tube, R1K jechało wtedy na setupie 800PS i zgrzanym dolocie, a GTR był na nitrometanie...
Już jeden taki jest co wszystkich objeżdża GTR'em i mając pakiet HKS dostał łomot od Yanowego RS'a. Powtarzam po raz kolejny GTR w setupie powyżej 800 czy 900 koni nie zrobi więcej niż 20tkm. Stan miał 650 i mu korbę wyjebało
Z tym porobionym to ładnie dałeś, to MRC ma program wydech i soft, pewnie jeszcze filtr i większy IC. Zrób w GTR'ze taki zestaw to pogadamy o użytkowaniu,
Ja Cię proszę weź wyłącz You Tube, R1K jechało wtedy na setupie 800PS i zgrzanym dolocie, a GTR był na nitrometanie...
Już jeden taki jest co wszystkich objeżdża GTR'em i mając pakiet HKS dostał łomot od Yanowego RS'a. Powtarzam po raz kolejny GTR w setupie powyżej 800 czy 900 koni nie zrobi więcej niż 20tkm. Stan miał 650 i mu korbę wyjebało
Z tym porobionym to ładnie dałeś, to MRC ma program wydech i soft, pewnie jeszcze filtr i większy IC. Zrób w GTR'ze taki zestaw to pogadamy o użytkowaniu,
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 sie 2013, 00:47
- Lokalizacja: Śląsk
Jak dla mnie nie ma również o czym gadać jak już ktoś mi pisze : "co by było gdyby " ....Apropo kupna wolałbym osobiście Rske lecz nadal jestem przekonany iż Gtr parametrami będzie i jest lepszy nie pisząc ile przewiezie osób za ile się zepsuje czy tez ktory jest bardziej funkcjonalny bo to oczywiste . Nie ma auta które jeździ bez najmniejszej awarii chyba ze nie jeździ :D . Co do R1k masz kilka wideo z sprawnym autkiem tez znajdziesz heh czasy widniejaSsmile pisze:Nie ma o czym pisać więcej, kup GTR'a zrób i daj w mu w censored, ja zrobię tak samo z RSem spotkamy się po 2 latach i przebiegu powiedzmy 50tkm. Pogadamy wtedy, o masie chciałem włąśnie napisać, co jak odchudzę RS'a o 250 kg. Najwyższy możliwy setup w nowym RS6 to będzie 800 PS, a o 900 pisałem w kontekście C6.
Ja Cię proszę weź wyłącz You Tube, R1K jechało wtedy na setupie 800PS i zgrzanym dolocie, a GTR był na nitrometanie...
Już jeden taki jest co wszystkich objeżdża GTR'em i mając pakiet HKS dostał łomot od Yanowego RS'a. Powtarzam po raz kolejny GTR w setupie powyżej 800 czy 900 koni nie zrobi więcej niż 20tkm. Stan miał 650 i mu korbę censored

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
- Imię: Michał
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Nadal twierdzę że nowy RS przy "jeżdżącym" nie "wyjściowym" setupie będzie lepszy od GTR'a , ale to już pozostawię Adamowi. Za kilka miesięcy się przekonamy akurat jak ruszy SSS
R1K jest setupem słabszym niż R900, R1K jest robiony pod prędkość maksymalną
Mojego gdyby nie traktuj jak bajki, bo ja nie rzucam słów na wiatr. To bardziej sugestia, bo ja jestem w stanie dopiąć swego tak żeby nowe RS ważyło 1800 kg co przy mocy 800PS i 1000Nm da wymierne efekty.
RS6 C6 jest bezawaryjne pod każdym względem
R1K jest setupem słabszym niż R900, R1K jest robiony pod prędkość maksymalną
Mojego gdyby nie traktuj jak bajki, bo ja nie rzucam słów na wiatr. To bardziej sugestia, bo ja jestem w stanie dopiąć swego tak żeby nowe RS ważyło 1800 kg co przy mocy 800PS i 1000Nm da wymierne efekty.
RS6 C6 jest bezawaryjne pod każdym względem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 sie 2013, 00:47
- Lokalizacja: Śląsk
Ssmile pisze:Nadal twierdzę że nowy RS przy "jeżdżącym" nie "wyjściowym" setupie będzie lepszy od GTR'a , ale to już pozostawię Adamowi. Za kilka miesięcy się przekonamy akurat jak ruszy SSS
R1K jest setupem słabszym niż R900, R1K jest robiony pod prędkość maksymalną
Mojego gdyby nie traktuj jak bajki, bo ja nie rzucam słów na wiatr. To bardziej sugestia, bo ja jestem w stanie dopiąć swego tak żeby nowe RS ważyło 1800 kg co przy mocy 800PS i 1000Nm da wymierne efekty.
RS6 C6 jest bezawaryjne pod każdym względem
Dokładnie czas pokaże przekonamy sie


To określiłes "jeżdżącym" w obu pojazdach nadal nie widziałem "lania" ...wyglądało to jak na podobna jazdę . Jak Twoja je sprawi będę wielce zadowolony hyhy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
- Imię: Michał
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Na razie mam 790Nm po kolejnym stageu będzie około 900 zobaczymy powinna wytrzymać jak nie to wstawimy wzmocnione sprzęgłoImmo pisze:Zapowiada się srogoSsmile pisze:tym czasem esa poszła pod skalpel dolot, turbo, wydech i będzie +,- 700PS
Skrzynia będzie też ruszana czy to będzie jej test wytrzymałościowy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK