[ A6 C5] Lampy przednie 97r na lampy z 2000
Dzięki wielkie. Wychodzi na to że ori lampę mam 1998r przedlift a tę którą wymieniano póżniej to polift - wnoszę z tego że nie licuje z chromowaną listewką zdeżaka tuż pod lampą... Ta listewka wystaje czołem przed lampę, a przeliftowa idealnie się z nią pokrywa... Czyli to pokrywanie się elementów jest wyrazem tego innego kąta klosza - czy tak?
Jeśli tak to ciekawa sprawa bo lampa podejżana o poliftowość ma prod nabitą z 1999r...
Jeśli tak to ciekawa sprawa bo lampa podejżana o poliftowość ma prod nabitą z 1999r...
Podawanie wypłaty w wartości brutto
To jak podawanie długości członka razem z długością kręgosłupa...
To jak podawanie długości członka razem z długością kręgosłupa...
- dio
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 311
- Rejestracja: 04 gru 2010, 15:55
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LTM/lubelskie
A czy nielicowanie zderzaka nie jest skutkiem dzwona z tej strony? Dlaczego była zmieniana lampa?
ÂŻeby rozwiać wszelkie wątpliwości.
W A6 C5 były trzy rodzaje lamp:
przed liftem, mała soczewka, nie ma osłony na kierunek
tzw pół lift czyli średnia soczewka, jest przesłonka kierunkowskazu
i lift, duża soczewka
Co do kształtu lamp, to lampy pełnoliftowe są dołem bardziej obłe, że tak napiszę...
Porównaj na zdjęciu 1- półlift, 2 - lift:
ÂŻeby rozwiać wszelkie wątpliwości.
W A6 C5 były trzy rodzaje lamp:
przed liftem, mała soczewka, nie ma osłony na kierunek
tzw pół lift czyli średnia soczewka, jest przesłonka kierunkowskazu
i lift, duża soczewka
Co do kształtu lamp, to lampy pełnoliftowe są dołem bardziej obłe, że tak napiszę...
Porównaj na zdjęciu 1- półlift, 2 - lift:
Pomimo waszych starań muszę stanąć koło dwóch innych sztuk i porównać... Ze zdjęć a przede wszystkim z oględzin i porównań komp i zdjęcie/ lampa wynika tak: szkło zewn półlift lub przedlift (napisy na dole szkła a polift nie ma opisów na dole klosza) soczewka polift: jest duża i jej wygląd najbardziej odpowiada poliftowi. Gumka uszczelniająca na lampie jest z 1999r z października... Gdzie jest wybita data produkcji lampy? Jest gdzieś wybita wogóle jak na większości elementów? Kierunkowskaz jest obudowany więc wygląda na pół/polift... I tak w koło macieju... Hehe jedna lampa a tyle dociekań... Strzała to auto nie miało: lampa była rozbita kamieniem w drugim roku użytkowania, oba błotniki wymienione 5lat temu bo ruda stare zjadała (jeśli były robione a nie wymieniane to ktoś się pięknie postarał bo lakier ma tam 130-140mikro... jest równy i szpachli nigdzie nie ma ) Wszystkie plastiki, pas, wszystko prod 1998r tylko chłodnica ta bliżej silnika nowsza od reszty. Nic nie połamane, spasowane idealnie. Rozważana lampa po prostu jest źle założona na górnych śrubach: trzeba popuścić tę przyśrodkową i lampę tu nieco wypchnąć: wtedy idealnie zlicuje i wyrówna się kierunkowskaz z błotnikiem - przyglądałem siętemu dokładnie... Więcej argumentów jest za półliftem ale subiektywnie odbierany wygląd już nie jest taki pewien...
Czy ktośma zdjęcia półlifta idealnie od frontu? A'face?? Albo inaczej: średnice poszczególnych soczewek by sprawę rozwiązały... Tylko tak "forumowo" na kompie pisząc mogę się dzięki Wam upewnić co do stanu posiadania...
etit:
Dobra doszedłem że to półlift... :P Cholera normalnie te soczewki z poliftem są toćka w toćkę takie same... Nie wiem jak Wy rozpoznajecie że to średnia/duża soczewka... Dla mnie to to samo...
Czy ktośma zdjęcia półlifta idealnie od frontu? A'face?? Albo inaczej: średnice poszczególnych soczewek by sprawę rozwiązały... Tylko tak "forumowo" na kompie pisząc mogę się dzięki Wam upewnić co do stanu posiadania...
etit:
Dobra doszedłem że to półlift... :P Cholera normalnie te soczewki z poliftem są toćka w toćkę takie same... Nie wiem jak Wy rozpoznajecie że to średnia/duża soczewka... Dla mnie to to samo...
Podawanie wypłaty w wartości brutto
To jak podawanie długości członka razem z długością kręgosłupa...
To jak podawanie długości członka razem z długością kręgosłupa...
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
hehe ja mam teraz problem mam auto z 2000r lampy półlift i nie wiem jak to jest ze zderzakiem bo mam już duże halogeny ale nie mam kratki w chromie i czy do takiego zestawu podejdzie poliftowy zderzak ze spryskami bo maska do półliftowych lamp jest przedliftowa tak? i tu może być problem ze zderzakiem i maską?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
łoo to odpada chciałem po prostu kupić zderzak bo mam okazje co prawda do przemalowania ale cały ładny nie klejony itd. ale polift spryski i PDC a tak to będę musiał zadowolić się samymi spryskami bo nie mogę znaleźć ori z pdc i spryskami przed liftem. Dołożę jak coś... Dzięki za info baaardzo się przydało bo bym był średnio zadowolony z zakupu
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga