Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Zmiana silnika z AFN (AVG) na pompowtrysk 130 KM

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 07 lis 2013, 21:36

RafiA6 pisze:no dokladnie tak jak piszesz tylko nie zapominaj ze silnik 1.9 poczatkowo mial 64 koniki i 75km w turbo wiec 130km to wyciagniete 100% mocy, i nikt mi nie powie ze wyciagniecie kolejnych 40KM nic nie szkodzi bo znam kikku takibch co tez mysleli ze to nic nie szkodzi
Z tym, że od czasu 1.9 TDi 75 KM do TDi 130 KM jest przepaść technologiczna - to raczej nie jest ta sama "pucha" jedynie z innymi wtryskami, turbo i sterownikiem - zmieniło się więcej drobnych, mniej, lub więcej znaczących rzeczy <okok>

Z resztą kolega scaraab opisał to zegarmistrzowsko <okok>

 

MotoRider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
Lokalizacja: Siemianowice Sląskie

Post autor: MotoRider » 08 lis 2013, 10:37

koledzy ale robił ktos taką przekładke? duzo jest przeróbek zeby te silniki podmienic?
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie

mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 08 lis 2013, 11:07

RafiA6 pisze:fabryka tez by tak zrobila gdyby to nie wplywalo ujemnie na trwalosc
ÂŻywotność by się skróciła jak by cały czas pałować silnik. Jeśli jeździsz normalnie, to używasz ok 30 - 40 Koni. Chyba niezbyt często ścigasz się na ćwiartkę? :)
RafiA6 pisze:no dokladnie tak jak piszesz tylko nie zapominaj ze silnik 1.9 poczatkowo mial 64 koniki i 75km w turbo wiec 130km to wyciagniete 100% mocy, i nikt mi nie powie ze wyciagniecie kolejnych 40KM nic nie szkodzi bo znam kikku takibch co tez mysleli ze to nic nie szkodzi
Myślisz że w blokach, panewkach i cylindrach nic od tamtego czasu się nie zmieniło?

RaKo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:11
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 20 lis 2013, 23:39

MotoRider, Dużo roboty i pieniędzy.Temat nieopłacalny.Do wymiany wszystko,silnik,skrzynia,sprzęgło,wiązka,sterownik,licznik też aby to miało ręce i nogi,orurowanie dolotu z czujnikiem,flansza turbo na rurze wydechu,przepływomierz.Silnik kompletny ze wszystkimi klamotami.Bez sensu.Klepie Ci?To wlej olej Motul Specific 5W40,a jak to nie pomoże to pora zmienić tą część między rejestracjami <lol>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga