Witam
Mam pytanie odnośnie podmiany sterownika silnika.
Zanajomemu najprawdopodobniej(takie jest moje zdanie) padł komputer. Auto po prostu zgaslo podczas jazdy. kreci ale nie odpala, i cały czas jest tryb awaryjny skrzyni(na wyswietlaczu) Nie łączy sie wcale z VAGiem. Podejżewam komputer gdyż dzień wcześniej mechanik coś mu tam w nim grzebał.
Pytanie moje jest takie-
Czy mogę na próbe podłączyć inny komputer(w celu sprawdzenia) numer sterownika ten sam tylko różni sie literka na koncu. tylko i wyłącznie w celu sprawdzenia zeby nie ponośić niepotrzebnych kosztów
Z góry dzieki za odp.
aaa i jeszcze jedno-jezeli bym kopował i znalazł z takim samym numerem i literą na końcu czy mozna go wkładać i jechać czy trzeba cos programować?
A6 C5 2.5 tdi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
- Imię: Krystian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
- Kontakt:
Rozumiem za nawet jak bedzie dokładnie z takimi samymi numerami to nic z tego?
No ale jak nawet bedzie uszkodzony to trzeba bedzie wymienic- i co wtedy?
[ Dodano: 2013-11-06, 16:11 ]
przyczyą okazał sie chba przekaźnik(219) w skrzynce z komputerem. Po wyciagnieciu i ponownym włozeniu odpalił.
Tak z ciekawości-od czego on?
[ Dodano: 2013-11-08, 14:14 ]
Okazało się jednak ze ECU uszkodzony. Kupilismy drugi (z takim samym numerem) ale mam problem z kodowaniem. Znalazlem na stronie ros-tech opis ale za bardzo tego nie rozumiem. Ciagle tam pisze zeby odczytac vin i imo-id. No vin to wiadomo ale imo id nigdzie mi sie nie wyswietla. Mam kabel vag tacho i odczytałem pin(6567) ale nie wiem jak go zakodować.
Moze mi ktoś pomóc jak to ogarnąć bo nie bardzo rozumiem.
Z góry dzieki
No ale jak nawet bedzie uszkodzony to trzeba bedzie wymienic- i co wtedy?
[ Dodano: 2013-11-06, 16:11 ]
przyczyą okazał sie chba przekaźnik(219) w skrzynce z komputerem. Po wyciagnieciu i ponownym włozeniu odpalił.
Tak z ciekawości-od czego on?
[ Dodano: 2013-11-08, 14:14 ]
Okazało się jednak ze ECU uszkodzony. Kupilismy drugi (z takim samym numerem) ale mam problem z kodowaniem. Znalazlem na stronie ros-tech opis ale za bardzo tego nie rozumiem. Ciagle tam pisze zeby odczytac vin i imo-id. No vin to wiadomo ale imo id nigdzie mi sie nie wyswietla. Mam kabel vag tacho i odczytałem pin(6567) ale nie wiem jak go zakodować.
Moze mi ktoś pomóc jak to ogarnąć bo nie bardzo rozumiem.
Z góry dzieki