
[AGA 2.4 165 KM] problem z odpalaniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 paź 2013, 21:31
- Lokalizacja: Poturzyn
[AGA 2.4 165 KM] problem z odpalaniem
Witam. Mam taki problem ze swoim audi A6 C5 2.4 quattro. Kupiłem go ok miesiąc temu i wszystko było dobrze, dopiero niedawno zaczęły mi się problemy z odpalaniem. Auto ma instalację gazową, wcześniej przed jej montażem także maiłem takie problemy ale zawsze jakoś udawało mi się go uruchomić natomiast tym razem nic. Auto najgorzej jest odpalić na ciepłym silniku. Proszę jeśli ktoś wie jak można rozwiązać ten problem to bardzo proszę o pomoc. 

- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
czy problem występuje zarówno na benzynie jak i na gazie? faktycznie winny może być czujnik temperatury ale jeśli to on to błędów nie będzie. musisz sprawdzić jaką temperaturę podaje czujnik na komputer kiedy silnik jest rozgrzany. powinno to być ok 90 stopni tak jak na zegarach. jeśli czujnik będzie ok to wina może leżeć w złej regulacji instalacji lpg.
Witam.
Miałem ten sam problem, ciężko odpalał na ciepłym silniku. Po pewnym czasie jadąc do domu auto zgasło i już nie chciało odpalić
Wiadomo laweta i do garażu- weekend spędzony na sprawdzaniu czujników filtrów regulatora ciśnienia itp.
W moim przypadku pomogła wymiana pompy paliwa i i czegoś co podejrzewam że jest zaworkiem zwrotnym ( znajduje się to koło pompy na powrocie paliwa, w środku jest membrana i puszcza w 1 str)
Pompa nowa ori aso ~ 1800 zl
Udało mi się załatwić pompę Mayle ( jakość porównywalna )- koszt ~ 600 zł.
Co najważniejsze pali zawsze za 1-szym razem, pompa nie "wyje " jak w przypadku tanich zamienników
Miałem ten sam problem, ciężko odpalał na ciepłym silniku. Po pewnym czasie jadąc do domu auto zgasło i już nie chciało odpalić

W moim przypadku pomogła wymiana pompy paliwa i i czegoś co podejrzewam że jest zaworkiem zwrotnym ( znajduje się to koło pompy na powrocie paliwa, w środku jest membrana i puszcza w 1 str)

Pompa nowa ori aso ~ 1800 zl
Udało mi się załatwić pompę Mayle ( jakość porównywalna )- koszt ~ 600 zł.
Co najważniejsze pali zawsze za 1-szym razem, pompa nie "wyje " jak w przypadku tanich zamienników

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 paź 2013, 21:31
- Lokalizacja: Poturzyn
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- PictBridge
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
napisz co udało sie ustalić z tym odpalaniem, ja u siebie również mam problem wymieniłem czujnik temp w aso i nic, tylko że ja mam taki problem na ciepłym silniku i co ciekawe podam przykład wjeżdżam do galeri podziemnej gdzie jest duszno i jest z 25 stopni i kręce go żeby zaskoczył a gdy wyjade już na zewnątrz gdzie jest 10 stopni i pali od 1 strzała i żaden mechanik nie wie co jest...
- PictBridge
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 paź 2013, 21:31
- Lokalizacja: Poturzyn
Witam! Pisze z prośba o pomoc. Pracuje w Niemczech i obecnie mam słabe pole manewru jeśli chodzi o przyciskanie do odpowiedzialności mojego gazownika, dopiero po powrocie na święta uduszę gada
Sprawa wygląda tak: moje auto a6 c5 2.4 AGA ma problem z odpalaniem. Kilka tygodni temu zakładałem instalacje gazową, wcześniej problemu nie było. auto niby odpala ale trzeba dłużej kręcić silnik niż normalnie, tj. jakieś 6-8 sekund, prawdopodobnie zalewa jednocześnie gazem i benzyną bo po zakręceniu zaworu w butli albo chociażby po odkręceniu węża między reduktorem a wtryskami wszystko cyka na dotyk. Co najlepsze to na jakiś czas auto zaczęło odpalać normalnie ale problem wrócił i jak narazie nie udało mi się go rozwiązać. Graty instalacji to nie rewelacja bo wtryski omvl, reduktor kme i komputer agis. Dodam jeszcze że zaraz po założeniu był taki problem że gdy przyśpieszałem lub jechałem autem równo pracował na gazie normalnie, natomiast po puszczeniu pedału przyspieszenia przełączał na benzyne, po dodaniu gazu normalnie przerzucał na lpg, gaziarz podłaczył jakiś przewód od komputera zamiast do cewki prosto gdzieś przy stacyjce bo podobno na cewce spadało napięcie, może to ma coś wspólnego. Jest jeszcze sprawa reduktora, tj. jeśli odłącze wąż miedzy nim a wtryskami ulotni się gaz i nic więcej nie słychać, dokręcam przewód i bez ruszania autem, odpalaniem itd. za pół godziny jest to samo jakby reduktor albo elektrozawór puszczał ten gaz. zdejmowałem wężyk od podciśnienia na noc, nie pomagało. Generalnie uważam że mój gazownik jest delikatnie mówiąc kiepski w tym co robi, powiedział że "to wina auta bo stare" albo że "te audice tak mają"
Gaz na gwarancji ale ten gość tego raczej nie ogarnie. Szukam dobrego warsztatu zajmującego się lpg w okolicach ÂŁodzi. chyba że Panowie mają jakieś sugestie, porady, może miał ktoś podobny problem i rozwiązał to jakoś sensownie.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-12-23, 23:40 ]
Widzę że nikt się bardziej nie zainteresował tematem ale chyba udało mi się rozwiązać problem. odłączyłem akumulator, komp się zresetował, podpiąłem wszystko i pozwoliłem sie potworowi nagrzać do temperatury roboczej ( podobno tak się ustawia mapy benzynowe ) Auto zaczęło normalnie palić, teraz pozostało na nowo wyregulować całą instalacje lpg i chuba już będzie śmigać.
Mam nadzieje że komuś się to kiedyś przyda bo ja miałem ochotę już podpalać to autko.
Pozdro



Gaz na gwarancji ale ten gość tego raczej nie ogarnie. Szukam dobrego warsztatu zajmującego się lpg w okolicach ÂŁodzi. chyba że Panowie mają jakieś sugestie, porady, może miał ktoś podobny problem i rozwiązał to jakoś sensownie.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-12-23, 23:40 ]
Widzę że nikt się bardziej nie zainteresował tematem ale chyba udało mi się rozwiązać problem. odłączyłem akumulator, komp się zresetował, podpiąłem wszystko i pozwoliłem sie potworowi nagrzać do temperatury roboczej ( podobno tak się ustawia mapy benzynowe ) Auto zaczęło normalnie palić, teraz pozostało na nowo wyregulować całą instalacje lpg i chuba już będzie śmigać.
Mam nadzieje że komuś się to kiedyś przyda bo ja miałem ochotę już podpalać to autko.
Pozdro











a6 c 5 4,2 benzynka Temat już pare razy przerabiany, ale chodzi mi krótko na temat bo każdy pisał że miał jakieś objawy, kilka naraz wymieniane pare rzeczy i nie wiem co jest przyczyną wkońcu, a więc tak u mnei to jest tak nie ważne czy silnik zimny czy ciepły to jest to samo, nie zawsze ale dosyć często, kręci kręci i nei chce odpalić, ale co zauważyłem jak nie chce zapalić wystarczy raz troszkę pokręcić, potem za drugim razem odrazu pali na dotyk tak jak powinno być zawsze. Co może być przyczyną ? Trochę poczytałem że mam sprawdzić wężyki przy zbiorniku lubią korodować i nie trzyma cisnienia. Będe bardzo wdzięczny na pomoc!!!!!!!!!!!!!!!
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: