"Mokry" zbiornik paliwa
"Mokry" zbiornik paliwa
Witam,
nie wiem gdzie umieścić ten temat - jeżeli źle to proszę o przeniesienie.
Moim kolejnym problemem jest "mokry" zbiornik paliwa, tzn. patrząc pod auto widać, że skrapla się prawdopodobnie ropa - wygląda to tak jakby była zmieszana z olejem (chyba). Jest to ciemna maź ale czuć ropę.
Czy ktoś miał podobny problem lub wie co może być przyczyną że znajduje się tam ropa? Nie wiem czy jeździć i się nie przejmować czy bać się że nagle wybuchnę
Pozdrawiam
Grzesiek
nie wiem gdzie umieścić ten temat - jeżeli źle to proszę o przeniesienie.
Moim kolejnym problemem jest "mokry" zbiornik paliwa, tzn. patrząc pod auto widać, że skrapla się prawdopodobnie ropa - wygląda to tak jakby była zmieszana z olejem (chyba). Jest to ciemna maź ale czuć ropę.
Czy ktoś miał podobny problem lub wie co może być przyczyną że znajduje się tam ropa? Nie wiem czy jeździć i się nie przejmować czy bać się że nagle wybuchnę
Pozdrawiam
Grzesiek
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
kocio143,
Na poważnie weź i poszukaj wycieku czy źródła sączenia się paliwa. Przeglądnij złączki, wężyki itd itd.
Jeśli masz mokry zbiornik paliwa to raczej tylko ropa, a wygląda jak olej bo po czasie właśnie zachodzi taka reakcja przy ON + błoto.kocio143 pisze:Moim kolejnym problemem jest "mokry" zbiornik paliwa, tzn. patrząc pod auto widać, że skrapla się prawdopodobnie ropa - wygląda to tak jakby była zmieszana z olejem (chyba). Jest to ciemna maź ale czuć ropę
Ja na twoim miejscu poważnie bym się zastanowił bo podczas, jak to napisałeś "wybuchu" pół biedy, gdy pojedziesz autem sam i do tego na wielkim pustkowiu, żebyś nikomu prócz siebie krzywdy nie zrobił.kocio143 pisze:Nie wiem czy jeździć i się nie przejmować czy bać się że nagle wybuchnę
Na poważnie weź i poszukaj wycieku czy źródła sączenia się paliwa. Przeglądnij złączki, wężyki itd itd.
Lektor.
Bez kanału się nie obędzie, przecież nikt Ci tego nie wywróży skąd ON leci, może masz gdzieś nieszczelność, a może silnik Ci się poci porządnie i wtedy potrafi być całe podwozie uwalone, może i zbiornik. Spójrz jeszcze w bagażniku jak zdejmiesz dekiel od pompy paliwa czy tam nie poci się na wężu którymś. Może olej napędowy ma wysoką temperaturę zapłony ale ja bym tak nie jeździł, zrób z tym coś.
Moim zdaniem to jedynym miejscem z którego może lać się paliwo po zbiorniku
nie licząc przypadku pękniętego zbiornika to uszczelka pokrywy zbiornika do której są podłączone przewody paliwowe i prądowe do pompy, Może spróbować dokręcić plastikową nakrętke która znajduje się pod tylnym siedzeniem po stronię pasażera po zdjęciu blaszanej klapki na 3 śruby na śrubokręt,
nie licząc przypadku pękniętego zbiornika to uszczelka pokrywy zbiornika do której są podłączone przewody paliwowe i prądowe do pompy, Może spróbować dokręcić plastikową nakrętke która znajduje się pod tylnym siedzeniem po stronię pasażera po zdjęciu blaszanej klapki na 3 śruby na śrubokręt,
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 paź 2015, 12:46
- Lokalizacja: Adendorf
witajcie mam podobny problem, tylko u mnie pod siedzeniem po odkręceniu tych dwóch klapek na 3 śruby jest mokro!!!! wiem już że na 100% leci spod tych białych dużych pokryw pod siedzeniem , teraz nasuwa się pytanie gdzie kupić uszczelki do tego i czym to później fest przykręcić? młotek i ala przecinak drewniany? może ma ktoś jakiś schemat jak to wygląda pod tymi klapami?prawa i lewa;) pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 361
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Spróbuj to dokręcić, może obejdzie się bez wymiany uszczelek, kawałek drewna i delikatnie młotkiem na zmianę po przeciwnych stronach tej nakrętki, zrób znaki np. pisakiem będziesz widział czy coś się ruszyło. Rozbierałem to kilka razy i taka metoda dokręcania sprawdza się idealnie. Pod tymi deklami masz pływaki i dodatkowo po prawej stronie pompka z koszem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 paź 2015, 12:46
- Lokalizacja: Adendorf
- Abster
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
- Imię: Abster
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
W tym wątku a6-c6-brak-wskazan-poziomu-paliwa-vt20385.htm kolega tmr w drugim poście podaje w załączniku jak wygląda rozkręcenie tego żeby dostać się do czujnika poziomu paliwa. Podstawa żeby się tam dostać to musisz mieć 1/4 paliwa na wskaźniku w baku wtedy nie będzie Ci się wylewać ropka przy rozkręcaniu. Patent z młotek + kawałek drewna poradził sobie z okręceniem pierścienia i u u mnie.
Oryginalna pełna opcja S-Line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 paź 2015, 12:46
- Lokalizacja: Adendorf
Pany, u mnie to samo myślałem, ze po dokręceniu tej plastikowej nakrętki przestanie, ale nic z tego, kopiłem pierścień uszczelniający (czyli ta gumowa uszczelka), ponownie dokręciłem na fest i dalej leje, niestety leje z tego pierścienia plastikowego co nakręca się ta nakrętkę.
Kilka pytań, jak to uszczelnić? Ewentualnie jak to wymienić? Znalazłem tylko budowę tej pompy. Nie mam już siły... eeeh
Kilka pytań, jak to uszczelnić? Ewentualnie jak to wymienić? Znalazłem tylko budowę tej pompy. Nie mam już siły... eeeh
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 29 lut 2016, 00:35
- Lokalizacja: Sanok
- Abster
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
- Imię: Abster
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Musiałeś źle skręcić jak leje.
Jak wszystko będzie wpasowane w swoje miejsca nie ma prawa się lać.
Ja odkręcałem u siebie z 5 razy i nigdy nie wymieniałem przy tym uszczelki czy nakrętki zawsze zakładałem te same i nic mi się nie leje chociaż po pierwszym razie przy tankowaniu leciało ale odkręciłem i jeszcze raz dobrze złożyłem i jest git.
Jak nie pamiętasz jak powinno być złożone zajrzyj do instrukcji w poście co podałem wyżej i skręć jeszcze raz. Jak wszystko będzie wpasowane nie będzie się lało. ( jak ciężko się przykręca to znaczy że coś się nie spasowało )
Jak wszystko będzie wpasowane w swoje miejsca nie ma prawa się lać.
Ja odkręcałem u siebie z 5 razy i nigdy nie wymieniałem przy tym uszczelki czy nakrętki zawsze zakładałem te same i nic mi się nie leje chociaż po pierwszym razie przy tankowaniu leciało ale odkręciłem i jeszcze raz dobrze złożyłem i jest git.
Jak nie pamiętasz jak powinno być złożone zajrzyj do instrukcji w poście co podałem wyżej i skręć jeszcze raz. Jak wszystko będzie wpasowane nie będzie się lało. ( jak ciężko się przykręca to znaczy że coś się nie spasowało )
Oryginalna pełna opcja S-Line