[ C5+LPG] audi s6 stag 300 uboga mieszanka
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
wisniaplc, straszne rozjazdy. Masz zrobioną kompensację przed a nie za listwami.
Korekty na PB możesz sprawdzić tak po przejechaniu kilkunastu kilometrów, tak by wyuczyły się już długie. Bo z tego co wrzuciłeś to zobacz, że są po 0 czyli zapewne zaraz po skasowaniu.
A jeśli już wyuczą się długie i będą na akceptowalnym poziomie to będziesz wiedział czy broi instalacja LPG czy są też rozjazdy na benzynie.
Tak jak Zagór pisał trzeba by jeszcze przenieść PS-02 (wpiąć się szeregowo w węże doprowadzające gaz do listwy a nie równolegle jak masz teraz) a kompensacje zrobić za listwami.
Korekty na PB możesz sprawdzić tak po przejechaniu kilkunastu kilometrów, tak by wyuczyły się już długie. Bo z tego co wrzuciłeś to zobacz, że są po 0 czyli zapewne zaraz po skasowaniu.
A jeśli już wyuczą się długie i będą na akceptowalnym poziomie to będziesz wiedział czy broi instalacja LPG czy są też rozjazdy na benzynie.
Tak jak Zagór pisał trzeba by jeszcze przenieść PS-02 (wpiąć się szeregowo w węże doprowadzające gaz do listwy a nie równolegle jak masz teraz) a kompensacje zrobić za listwami.
ogolnie rozjazd miedzy bankami na pb tez jest o 4stopnie (podobno zle poskladany rozrzad) ale na pb bledu nie wywala...xoslox pisze:wisniaplc, straszne rozjazdy. Masz zrobioną kompensację przed a nie za listwami.
przyda sie ta informacja przy reklamacjixoslox pisze:Tak jak Zagór pisał trzeba by jeszcze przenieść PS-02 (wpiąć się szeregowo w węże doprowadzające gaz do listwy a nie równolegle jak masz teraz) a kompensacje zrobić za listwami.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 29 sty 2012, 03:08
- Lokalizacja: Zbrosławice/Śląsk
A na co Ci gwarancja od kogoś, kto powinien czym prędzej wrócić do swojego poprzedniego zawodu, bo tego nie ogarnia na poziomie podstawowym?wisniaplc pisze: a jeszcze pytanie co z gwarancja czy moge teraz gaz serwisowac u kogos innego i z egp zabrac jakas gwarancje na graty z instalacji??
Kazać oddać kasę, a jak nie - sąd i odszkodowanie. Tylko tak uda się wytrzebić te zgraje papraczy, niewiedzących o co w tej branży chodzi.
No i skoro z Mazowieckiego - to trzeba jechać do Jarka faktycznie. Tam lipy nie będzie.
złego słowa użyłem miało być reklamacja - zwrot towaru....SebastianS pisze:A na co Ci gwarancja od kogoś, kto powinien czym prędzej wrócić do swojego poprzedniego zawodu, bo tego nie ogarnia na poziomie podstawowym?
Kazać oddać kasę, a jak nie - sąd i odszkodowanie. Tylko tak uda się wytrzebić te zgraje papraczy, niewiedzących o co w tej branży chodzi.
No i skoro z Mazowieckiego - to trzeba jechać do Jarka faktycznie. Tam lipy nie będzie.
bylem wczoraj u kolegi z forum lpg (marcin ma na imie :D) regulował regulował i powinno być dobrze już teraz :D czasy na pb jak i na lpg równe :D wydaje mi się ze teraz lepiej śmiga na lpg już od samego dołu (teraz można przyznać ze jedzie tak samo jak na pb) ale jak pośmigam dłużej to zobaczymy co i jak
kolego jak masz coś takiego pod maską
to nawet aby to stroił guru z wyciętego lasu to co najwyżej będzie poprawnie
nigdy nie będzie dobrze
TAK JAK KOLEGA SebastianS, -napisał pewne zasady muszą być zachowane potem można stroić
Nie wiem ile dałeś za to coś ale domniemam że dał byś tylko troszkę więcej i miałbyś ok
są ze 2-3 osoby godne polecenia które nie wypuszczą drutu![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
to nawet aby to stroił guru z wyciętego lasu to co najwyżej będzie poprawnie
nigdy nie będzie dobrze
TAK JAK KOLEGA SebastianS, -napisał pewne zasady muszą być zachowane potem można stroić
Nie wiem ile dałeś za to coś ale domniemam że dał byś tylko troszkę więcej i miałbyś ok
są ze 2-3 osoby godne polecenia które nie wypuszczą drutu
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Kolego nie Ty pierwszy i nie Ty ostatni stałeś się ofiarą partaczy. Ja miałem podobną przygodę. Założyli mi Valteki czerwone, brak kompensacji, złe nawierty, wężyki od wtrysków do kolektora po 15 cm... Błędy w VAGu o ubogiej/bogatej mieszance... Co trochę jeździłem na regulację i strzelali mi kity, że tak musi być. Od kiedy sprawy wziąłem w swoje ręce auto chodzi jak w zegarku. Wymieniłem sam komponenty, co jest opisane w tym temacie: viewtopic.php?t=53152&postdays=0&postorder=asc&start=0. Koledzy z naszego forum doradzili co i jak do tego trochę lektury i dziś cieszę się przyjemną jazdą na gazie. Bez błędów, bez szarpań itp. Korekty długie nie przekraczają 10%, są o wiele niższe.wisniaplc pisze:wydawali mi się na ogarniętych ale niestety to tylko pozory jak widać
Ale powiedzcie mi jak miało być dobrze jak gościu stroił trochę na postoju a potem przejechaliśmy może z 1 km w tą i z powrotem i co najlepsze zawsze strojenie było do 1 zebranej mapy benzynowej :P Do tego mnożnik zaczynał się na 1.6... jednym słowem masakra.
Szkoda tylko, że człowiek zaufa takim partaczom i później musi się męczyć, a co najgorsze najbardziej dostaje po dupie nasz silnik.
Ale u mnie tak samo po rozmowie wynikało, że jak to auto nie będzie chodzić i jak mało palić

ogólnie problem z gazem już się uspokoił.... zrobione ponad tys km i check się nie zapala ale dziś jak chciałem sprawdzić korekty krótkie i długie to po chwili jak go zgasiłem usłyszałem jakby gdzieś gaz uciekał <szok> <szok> leciał dokładnie tu przez około 30sekund:
![Obrazek]()
![Obrazek]()
czy to normalne?? ta śruba to jakiś odpowietrznik?? dodam ze przy kolejnym odpaleniu już ten problem się nie powtórzył....
co myślicie o korektach??
bez odpalania:
![Obrazek]()
na odpalonym silniku:
![Obrazek]()
tu jest chyba wszystko ok??
czy to normalne?? ta śruba to jakiś odpowietrznik?? dodam ze przy kolejnym odpaleniu już ten problem się nie powtórzył....
co myślicie o korektach??
bez odpalania:
na odpalonym silniku:
tu jest chyba wszystko ok??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Jeśli chodzi o korekty z obrazka to mogą być. Dopóki Ci nie zaczną wylatywać poza -+5% będzie w porządku.
Ale 2 obrazki to mało by stwierdzić czy korekty są OK. Lepszy by był filmik jak silnik jakiś czas. Było by widać np. czy zmieniają się podczas rozgrzewania silnika.
Kontroluj je co jakiś czas
Dopóki nie wylecą powyżej 5 nie masz co się przejmować.
Co do wężyka zobacz nawet na schemat STAGA:
![Obrazek]()
Wężyk podciśnienia powinien iść od Reduktora, poprzez PS-02 i wchodzić na wkrętke za przepustnicą (kolektor ssący).
Jakbyś zdjął osłony lepiej by było coś widać
Ale 2 obrazki to mało by stwierdzić czy korekty są OK. Lepszy by był filmik jak silnik jakiś czas. Było by widać np. czy zmieniają się podczas rozgrzewania silnika.
Kontroluj je co jakiś czas

Co do wężyka zobacz nawet na schemat STAGA:
Wężyk podciśnienia powinien iść od Reduktora, poprzez PS-02 i wchodzić na wkrętke za przepustnicą (kolektor ssący).
Jakbyś zdjął osłony lepiej by było coś widać
