Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ AWX 1.9 131 KM] brak siły ( mocy ) do 1800 obr

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
stunter07
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 03 sty 2013, 21:45
Lokalizacja: Podlaskie

[ AWX 1.9 131 KM] brak siły ( mocy ) do 1800 obr

Post autor: stunter07 » 30 paź 2013, 18:38

Witam, mam problem z ciągnięciem w moim audi a6, jest to 1.9 tdi 131km. Cały problem polega na tym że nie ma tak jakby siły do puki turbo się nie włączy, jak turbo się włączy gdzieś przy około 1800- 2000 obr to ciągnie do końca jak trzeba. A tak to do tych 1800obr nie ma siły. Jeśli to coś pomoże w ustaleniu wady to turbo było jakiś czas temu zmieniane, bo w poprzednim przycinała się geometria, natomiast po wyczyszczeniu geometrii turbo puściło olej i stąd ta wymiana.

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 30 paź 2013, 21:46

Pewnie EGR w pozycji otwartej jest.

dlxpspo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 18 wrz 2013, 08:44
Lokalizacja: Września

Post autor: dlxpspo » 31 paź 2013, 09:06

miałem podobny problem i po podłączeniu pod Vaga wskazał błąd czujnika przepływu powietrza zasysanego u mnie jest razem z przepływką ale występuje też jako samodzielny czujnik

Awatar użytkownika
marekpili
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 06 paź 2012, 15:50
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: marekpili » 01 lis 2013, 01:43

a przepływomierz sprawdzałeś, u mnie w passacie z AWX było podobnie choć postępowało to powoli.
Dopiero mechanik po próbie drogowej stwierdził że coś słabo z dynamiką
Pomogła wymiana przepływomierza.

Awatar użytkownika
Jaro191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 03 cze 2008, 10:08
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Jaro191 » 01 lis 2013, 09:11

miałem to samo w swoim 2.5 sprawdź zawory N75 (geometria turbiny) i N18 (EGR) najlepiej sprawdź na używanych częściach ja wymieniłem oba kosztowało mnie to 36 zł i furka śmiga jak nowa inna opcja to zapieczona turbawka albo walnięta grucha. Turbinę i gruchę sprawdź zaciągając powietrze bądź strzykawka bądź ustami czy się łopatki ruszają jeśli nie to musisz samą gruchę sprawdzić odpiąć ją jakoś i tylko ją sprawdzić podciśnieniem (strzykawką).
let the good times roll the power of A6 :-)

stunter07
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 03 sty 2013, 21:45
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: stunter07 » 04 lis 2013, 09:41

Przepływomierz był sprawdzany, w taki sposób że od innych aut wstawiałem na próbę i nie było praktycznie żadnych zmian. Geometria turbiny patrzyłem wszystko chodzi jak należy, gruszka zdaje mi się że pracuje prawidłowo bo ściąga tą dźwigienkę od geometrii.
Sprawdzę jeszcze zawór N18 (EGR), i oby dało to jakiś efekt, bo jęsli nie EGR to już nie wiem co jej jest :(

[ Dodano: 2013-11-22, 00:04 ]
sorry koledzy że nie napisałem ale internet nawalił i nie miałem jak wejść na forum, a wiec wyczyściłem zawór N18 EGR i nic to nie dało tak jak było tak i jest dalej nie ma siły do tych 1800obr/min dopóki turbo się nie włączy

Jocker99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 20 sie 2014, 12:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jocker99 » 20 sie 2014, 14:11

Witam, czy udało sie rozwiazac problem?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl