[ AKN 2.5 150 KM] 2.5 tdi V6 masa powietrza zasysanego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
- Lokalizacja: 3miasto
Pompa przestawia się od 15btdc do 4 atdc okolo ,taki jest zakres tloczka .To ze ustawiasz kat wtrysku na 2 wcale nie oznacza ze jestes na 2 bo nawet jak bedzie źle ustawiona przestawiacz kąta ci to zmieni.
Np. wymagane 0 ty ustawiasz na 7 a przestawiacz ustawi i tak na 0 lecz cala granica pompy <15-4>bedziesz mial np 19-0 i jezeli bedzie wymagane 2 atdc poprostu pompa tego nie uzyska.To masz tak na prosty język przetłumaczone.
Np. wymagane 0 ty ustawiasz na 7 a przestawiacz ustawi i tak na 0 lecz cala granica pompy <15-4>bedziesz mial np 19-0 i jezeli bedzie wymagane 2 atdc poprostu pompa tego nie uzyska.To masz tak na prosty język przetłumaczone.
to znaczy ze mam zatarty tloczek.... bo bylo ustawione na 12 i przestawiacz tego nie zmienil tyle ze na 12 silnik wogole nie kopcil a teraz to na obrotach strasznie kopci wkreca sie tylko do 3tys obr i tak sie dlawi jakby powietrza nie dostawal
Ostatnio zmieniony 29 paź 2013, 18:00 przez RafiA6, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
- Lokalizacja: 3miasto
Dlatego stwierdza się to przez ustawienia początkowe.
Jak się kreci do 3tys to kat leży.
Rowież może być coś z wtryskiem ster. bo to on podaje te dane ,jak rownież zle ustawiony rozrzad na jednej glowicy.
Bez testu przestawiacza w basic setting nie dowiesz sie nic o pompie.
Jak się kreci do 3tys to kat leży.
Rowież może być coś z wtryskiem ster. bo to on podaje te dane ,jak rownież zle ustawiony rozrzad na jednej glowicy.
Bez testu przestawiacza w basic setting nie dowiesz sie nic o pompie.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2013, 18:04 przez blackpanther, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
- Lokalizacja: 3miasto
Wchodzisz w silnik i masz czytaj bledy bloki pomiarowe i adaptacje i basic setting.RafiA6 pisze:chodzi Ci zeby nie wchodzic w Engine tylko od razu w basic settings? no to w ta opcje wejsc nie moge bo jakis error wyskakuje
Wchodzisz w basic i nr 4
http://www.ross-tech.com/vcds/tour/b-settings.html
wiec tak, na zimnym silniku na wylaczonym silniku :
0/min , 5.0 BTDC , 0.0 BTDC , 0.8%, co jeszcze zauwazylem to co kilka sekund tak jakby zawor egr sie zamykal i otwieral na przemian, i w momencie jak sie zamyka to znacznie zwieksza sie MAF actual i wtedy wywala blad 550 a actual start na 0.0 BTDC, na jalowym niby kąt prawidlowy, silnik kreci sie tylko do okolo 3 tys obr, ktos cos z tego rozumie?
ponizej wartosci na rozgrzanym silniku i moze cos zrobilem nie tak ale nie wzrozly obroty i nie zmienil sie dzwiek silnika po wybraniu bloku 4
0/min , 5.0 BTDC , 0.0 BTDC , 0.8%, co jeszcze zauwazylem to co kilka sekund tak jakby zawor egr sie zamykal i otwieral na przemian, i w momencie jak sie zamyka to znacznie zwieksza sie MAF actual i wtedy wywala blad 550 a actual start na 0.0 BTDC, na jalowym niby kąt prawidlowy, silnik kreci sie tylko do okolo 3 tys obr, ktos cos z tego rozumie?
ponizej wartosci na rozgrzanym silniku i moze cos zrobilem nie tak ale nie wzrozly obroty i nie zmienil sie dzwiek silnika po wybraniu bloku 4
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
- Lokalizacja: 3miasto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
- Lokalizacja: 3miasto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
- Lokalizacja: 3miasto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
- Lokalizacja: 3miasto
Srokol pisze:witam
Ja mam taki problem z moja pompa ze co jakis czas spada wartosc do 0 i wtedy jest brak mocy.
Jestem kompletnie zielony prosze mi powiedziec jak by ktos wiedzial czy pompa uszkodzona czy mozliwe ze tylko zle ustawiony kat
[url=http://images62.fotosik.pl/341/4c3fcdaa752a8b94m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images62.fotosik.pl/341/378bef5d2883f7bfm.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images65.fotosik.pl/341/fe36926a7f4aa560m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images65.fotosik.pl/341/6a7558f35a8084ccm.jpg]Obrazek[/URL]
Słabej jakości paliwo albo padający wtrysk sterujący . Odepnij kostkę wtrysku ster. i sprawdź ile ohm jest na wtrysku.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga