Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKN 2.5 150 KM] 2.5 tdi V6 masa powietrza zasysanego

Silniki wysokoprężne
blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 29 paź 2013, 17:45

Pompa przestawia się od 15btdc do 4 atdc okolo ,taki jest zakres tloczka .To ze ustawiasz kat wtrysku na 2 wcale nie oznacza ze jestes na 2 bo nawet jak bedzie źle ustawiona przestawiacz kąta ci to zmieni.

Np. wymagane 0 ty ustawiasz na 7 a przestawiacz ustawi i tak na 0 lecz cala granica pompy <15-4>bedziesz mial np 19-0 i jezeli bedzie wymagane 2 atdc poprostu pompa tego nie uzyska.To masz tak na prosty język przetłumaczone.

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 29 paź 2013, 17:54

to znaczy ze mam zatarty tloczek.... bo bylo ustawione na 12 i przestawiacz tego nie zmienil tyle ze na 12 silnik wogole nie kopcil a teraz to na obrotach strasznie kopci wkreca sie tylko do 3tys obr i tak sie dlawi jakby powietrza nie dostawal
Ostatnio zmieniony 29 paź 2013, 18:00 przez RafiA6, łącznie zmieniany 1 raz.

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 29 paź 2013, 18:00

Dlatego stwierdza się to przez ustawienia początkowe.

Jak się kreci do 3tys to kat leży.

Rowież może być coś z wtryskiem ster. bo to on podaje te dane ,jak rownież zle ustawiony rozrzad na jednej glowicy.

Bez testu przestawiacza w basic setting nie dowiesz sie nic o pompie.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2013, 18:04 przez blackpanther, łącznie zmieniany 1 raz.

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 29 paź 2013, 18:02

chodzi Ci zeby nie wchodzic w Engine tylko od razu w basic settings? no to w ta opcje wejsc nie moge bo jakis error wyskakuje

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 29 paź 2013, 18:06

RafiA6 pisze:chodzi Ci zeby nie wchodzic w Engine tylko od razu w basic settings? no to w ta opcje wejsc nie moge bo jakis error wyskakuje
Wchodzisz w silnik i masz czytaj bledy bloki pomiarowe i adaptacje i basic setting.
Wchodzisz w basic i nr 4

http://www.ross-tech.com/vcds/tour/b-settings.html

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 29 paź 2013, 19:45

wiec tak, na zimnym silniku na wylaczonym silniku :
0/min , 5.0 BTDC , 0.0 BTDC , 0.8%, co jeszcze zauwazylem to co kilka sekund tak jakby zawor egr sie zamykal i otwieral na przemian, i w momencie jak sie zamyka to znacznie zwieksza sie MAF actual i wtedy wywala blad 550 a actual start na 0.0 BTDC, na jalowym niby kąt prawidlowy, silnik kreci sie tylko do okolo 3 tys obr, ktos cos z tego rozumie?
ponizej wartosci na rozgrzanym silniku i moze cos zrobilem nie tak ale nie wzrozly obroty i nie zmienil sie dzwiek silnika po wybraniu bloku 4
Obrazek
Obrazek
Obrazek

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 29 paź 2013, 21:41

Oczywiscie że źle.
Jesteś w blokach pomiarowych. Ze screenów widac ze nie właczyłes opcji "switch to basic setting" i wtedy wybrac 4 .
Zwiekszą sie obroty i zmiana dźwieku silnika.

A i robi się to na biegu jałowym tak na marginesie :)

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 29 paź 2013, 21:44

tylko ze ta funkcja jest u mnie nieaktywna

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 29 paź 2013, 21:46

Sciągnij sobie vwtoola będzie lepszy.

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 30 paź 2013, 09:19

ale skoro zmieniaja sie wartosci w actual start to chyba nie mam zatartego tłoczka bo w przypadku zatarcia aktualny kąt wtrysku by sie nie zmienial

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 30 paź 2013, 09:37

Powtarzam , masz źle ustawioną pompe.ÂŻeby ustawić poprawnie musisz wejść w tryb ustawień podstawowych.

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 30 paź 2013, 10:43

tylko ze mam jakis lipny fejs bo nie moge w ta opcje wejsc, wlasnie zrzucilem pokrywy zaworow bo silnik jak chodzi to cos tak klepie, ale wałki jak nowe praktycznie zero zuzycia dzwigienki wszystkie na swoich miejscach, dodam tylko ze jak silnik zimny to praktycznie tego nie slychac

Srokol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 wrz 2013, 11:55
Lokalizacja: Sędziszów Młp.

Post autor: Srokol » 03 lis 2013, 14:08

witam

Ja mam taki problem z moja pompa ze co jakis czas spada wartosc do 0 i wtedy jest brak mocy.
Jestem kompletnie zielony prosze mi powiedziec jak by ktos wiedzial czy pompa uszkodzona czy mozliwe ze tylko zle ustawiony kat ??



Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 03 lis 2013, 14:30

Srokol pisze:witam

Ja mam taki problem z moja pompa ze co jakis czas spada wartosc do 0 i wtedy jest brak mocy.
Jestem kompletnie zielony prosze mi powiedziec jak by ktos wiedzial czy pompa uszkodzona czy mozliwe ze tylko zle ustawiony kat ??



[url=http://images62.fotosik.pl/341/4c3fcdaa752a8b94m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images62.fotosik.pl/341/378bef5d2883f7bfm.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images65.fotosik.pl/341/fe36926a7f4aa560m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images65.fotosik.pl/341/6a7558f35a8084ccm.jpg]Obrazek[/URL]

Słabej jakości paliwo albo padający wtrysk sterujący . Odepnij kostkę wtrysku ster. i sprawdź ile ohm jest na wtrysku.

Srokol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 wrz 2013, 11:55
Lokalizacja: Sędziszów Młp.

Post autor: Srokol » 04 lis 2013, 00:05

czyli pompa sprawna napewno?? chce sie upewnic bo pompa na gwarancji i niewiem czy ja oddawac czy szukac przyczyny gdzie indziej

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga