Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRF 2.0 136 KM] Jaką macie synchronizacje rozrządu w 2.0 T

Silniki wysokoprężne
Gruszek2012
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 01 paź 2012, 20:45
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Gruszek2012 » 14 lut 2013, 22:19

No nie mało . Czekam może trafi sie żeby podłożyc dobra uzywana. Częściowo mój problem pewnie jest związany z poduszką silnika, bo jest taki rezonans miedzy 2 a 3 tys. obrotów. Jakby nie patrzec to ta wysikana poducha siedzi bardziej i przez co ta trzecia poducha opiera sie o aluminiową obudowe ( trzecia poducha to ta przy pasie przednim , jej obudowa aluminiowa jest przykrecana na 3 śruby do miski olejowej) Ta obudowa ma fasolki regulacyje u mnie juz sie opiera i ta maxa jest przesunięta w dół. Przypuszczam ze ta cieknąca poduszka siedzi i dlatego silnik jest niżej

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 15 lut 2013, 00:02

No nic Ci kolego nie mogę pomóc w takim razie ale życzę rychłego rozwiązania problemu z drgnimi <okok>

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 17 lut 2013, 01:36

Piotruś, dzięki za rzetelną informację. Ja już na szczęście niemam łańcucha w napędzie pompy oleju tylko sam moduł wałków z kołami zębatymi i zbierakiem, a co do wtrysków to zostaly sprawdzone przez kolegi z forum VCDSem i mówił ze są oki. Co do oprogramowania ECU nie wiem bo wybieram się za 2 tyg do KRAKOWA więc odwiedzę ASO przy okazji i zapytam ewentualnie wgram, powiedz mi tylko jaki koszt jest tego oprogramowania w ASO

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 18 lut 2013, 17:35

Dzięki wielkie Piotruś, wybiorę się do Gładyska na pewno i też zrobię upgrade softu w ASO, jeszcze raz za rzetelną wiedzę przekazaną mi bo powiem szczerze ze te posty kolegi Piero zdrowo mi napędziły strachu :( Jak wrócę to postaram się opisać i w jakim stanie był zbierak i wtryski

dzięki i pozdro

Gruszek2012
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 01 paź 2012, 20:45
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Gruszek2012 » 24 lut 2013, 14:39

Witam!Zamówiłem używaną poduszke pod silnik. Jutro powinna byc u mnie. A tak z innej beczki to interesuje mnie jakie powinno byc spalanie na postoju , bo u mnie jest 0.4L/h w bloku 15 (Sprawdzane programem VAS) . Auto jest zimne pokazuje 0.4 i tak caly czas nawet jak sie rozgrzeje. Rozmawiałem z tunerem z Goodhope i stwierdził że 0.4 L to za mało i po sprawdzeniu auta na hamowni stwierdził ze wałki rozrządu są do przestawienia.Jak już pisałem wcześniej rozrząd jest na ori blokady ustawiony. Tak sobie myśle czy to możliwe. Może sie ktoś wypowiedziec? Obroty nie skacza ale budą telepie na postoju. Jak delikatnie nacisne na pedał gazu to bardziej telepie i wskazówka od obrotomierza minimalnie skacze. Mam już dosyc tego padła, ale sie nie poddaje bo wkońcu napewno znajde przyczyne ( tak myśle :> ) Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 25 lut 2013, 19:43

Witajcie, tak jak obiecałem to piszę. Jestem po wymianie tego nieszczęsnego imbusa. Na szczęście imbus był tylko przerysowany a wszystkie kanty miał ostre a i tak go wymieniłem na nowy, zaznaczam ze gniazdo w stanie idealnym, zero luzu czy cos :) wgrałem tez nowe oprogramowanie do ECU w ASO (100zl). Po wgraniu nowego softu o dziwo auto chodzi ze aż milo, delikatne telepki co jakiś czas ustąpiły mam nadzieje na zawsze <lol> <rotfl> <lol> <rotfl> <lol> <rotfl>

sobieski26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:04
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: sobieski26 » 23 mar 2013, 20:45

Koledzy mam takie pytanie mam padnięta jedna poduszke (prawa) pod silnikiem, ale niema do niej zadnej wiązki, a lewa ma. Czy to normalne czy ktos juz mógł majstrowac przy tym. Jezeli ktos mógłby zerknąc do swojej audiczki byłbym bardzo wdzięczny.

boberek

Post autor: boberek » 24 mar 2013, 10:35

Piotruś pisze:
jacob pisze:Piotruś, dzięki za rzetelną informację.
Drobiazg.
jacob pisze:Ja już na szczęście niemam łańcucha w napędzie pompy oleju tylko sam moduł wałków z kołami zębatymi i zbierakiem,
Nie zwróciłem na to uwagi ... . Generalnie jest to dla Ciebie bardzo dobra wiadomość.

W takim razie, w Twoim konkretnym przypadku - TYM BARDZIEJ NIE ISTNIEJE ÂŻADNA ZALEÂŻNOÂŚć POMIęDZY DRGAWKAMI SILNIKA A MODUÂŁEM WAÂŁKÓW RÓWNOWAÂŻÂĄCYCH i jak wielokrotnie wspominałem - aktualny stopień zużycia zabieraka też nie ma żadnego, najmniejszego związku z drgawkami silnika !!

W takim przypadku - gdyby do mnie należała decyzja w Twojej sprawie - orientowałbym się na jeden z rozlicznych sposobów regeneracji napędu (zabieraka) pompy oleju i gniazda w wałku.
Majątku na to nie wydasz, a sprawny mechanik z rzutkim tokarzem zlikwidują problem raczej już dożywotnio.
jacob pisze:a co do wtrysków to zostaly sprawdzone przez kolegi z forum VCDSem i mówił ze są oki.
Z całym szacunkiem dla uczynnego "kolegi z forum" ale VCDS'em ani żadnym innym diagnozerem NIE DA SIę WIARYGODNIE zdiagnozować faktycznej kondycji poszczególnych elementów układu wtryskowego "po stronie" hydraulicznej. No way. Tak sie tego nie robi.

Rzetelna, w pełni wiarygodna diagnoza, połączona z ultradÂźwiękowym czyszczeniem wtryskiwaczy (zarówno po stronie wewnetrznej jak i zewnetrznej dzięki odpowiedniemu wysterowaniu elektrycznemu) jest możliwa zaledwie w kilku miejscach w PL, wyłącznie po zdemontowaniu z samochodu.
Dobra wiadomość jest taka, że wybierasz się do Krakowa, więc "grzechem" byłoby nie skorzystać z wizyty u "Gladyska".
Temat był już wielokrotnie poruszany na Forum A6 ale proszę, z poniższych linków dowiesz się (prawie) wszystkiego:
a6-c6-20tdi-problem-z-20-tdi-glosna-pra ... 0f3#545163

oraz drastyczne i kuriozalne perypetie Kolegi saintdf :
-bre-20-140-km-kopceniespadek-mocy-buja ... fa9#546724 chcociaż tak naprawdę gorąco bym Cię namawiał do lektury całego topika, koniecznie aż do ostatniej strony:
-bre-20-140-km-kopceniespadek-mocy-bujanie-vt50351.htm
jacob pisze:Co do oprogramowania ECU nie wiem bo wybieram się za 2 tyg do KRAKOWA więc odwiedzę ASO przy okazji i zapytam ewentualnie wgram, powiedz mi tylko jaki koszt jest tego oprogramowania w ASO
Moim zdaniem powinni Ci to zrobić za friko ale przeważnie ceny zaczynają sie od niecałej stówki do dwóch (PLN).
Amen

Tak posty kolegi Piero są straszne bo nastawione są na zarabianie pieniędzy
Dlatego warto straszyć bo zawsze ktoś sie trafi żeby zrobić taką modyfikacje

w silnikach BRE nie warto wymieniać pompy wystarczy zregenerować wałek u kogoś kto się na tym zna i problem z głowy
Jeśli ktoś ma silnik BLB no to tu wyglada sprawa troche inaczej, jak sie rozpadnie napęd to warto zrobić zmiane pompy na 1.9 TDI
bo i tak trzeba rozebrać cały przód i zdąć zębatki z wału itp

Moje BRE sie zbuntowało
to wyjąłem moduł pompy wysłałem wałek do Rumii, Pan Tomasz mi ogarnął i auto działa jak nowe i napewno wytrzyma dłużej niż fabryka :)

Kosztowąło mnie to 700 zł + moja robota i wszystko działa wspaniale :)

Ława
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 13 wrz 2008, 01:18
Lokalizacja: Słupsk _ Irlandia

Post autor: Ława » 29 paź 2013, 17:53

Witam
Kolego "boberek" a czy mozesz troche wiecej napisac o samej wymianie imbusika i samego gniazda.
Kupilem A6 2007 BRE i chce tam zajrzec w jakim stanie imbus jest. Z tego co wyczytalem to musze wymienic gniazdo imbusa na głębsze pod imbusa 10cm.
Interesuje mnie czy zrzucales caly przód czy da rade to zrobic wszystko od dołu.
Pozdrawiam
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 29 paź 2013, 17:57

ÂŁawa, łatwiej było by udzielać Tobie wskazówek, gdybyś poprawił dane auta w profilu.
Lektor.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga