[ BRF 2.0 136 KM] Jaką macie synchronizacje rozrządu w 2.0 T
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 01 paź 2012, 20:45
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
No nie mało . Czekam może trafi sie żeby podłożyc dobra uzywana. Częściowo mój problem pewnie jest związany z poduszką silnika, bo jest taki rezonans miedzy 2 a 3 tys. obrotów. Jakby nie patrzec to ta wysikana poducha siedzi bardziej i przez co ta trzecia poducha opiera sie o aluminiową obudowe ( trzecia poducha to ta przy pasie przednim , jej obudowa aluminiowa jest przykrecana na 3 śruby do miski olejowej) Ta obudowa ma fasolki regulacyje u mnie juz sie opiera i ta maxa jest przesunięta w dół. Przypuszczam ze ta cieknąca poduszka siedzi i dlatego silnik jest niżej
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
Piotruś, dzięki za rzetelną informację. Ja już na szczęście niemam łańcucha w napędzie pompy oleju tylko sam moduł wałków z kołami zębatymi i zbierakiem, a co do wtrysków to zostaly sprawdzone przez kolegi z forum VCDSem i mówił ze są oki. Co do oprogramowania ECU nie wiem bo wybieram się za 2 tyg do KRAKOWA więc odwiedzę ASO przy okazji i zapytam ewentualnie wgram, powiedz mi tylko jaki koszt jest tego oprogramowania w ASO
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 01 paź 2012, 20:45
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam!Zamówiłem używaną poduszke pod silnik. Jutro powinna byc u mnie. A tak z innej beczki to interesuje mnie jakie powinno byc spalanie na postoju , bo u mnie jest 0.4L/h w bloku 15 (Sprawdzane programem VAS) . Auto jest zimne pokazuje 0.4 i tak caly czas nawet jak sie rozgrzeje. Rozmawiałem z tunerem z Goodhope i stwierdził że 0.4 L to za mało i po sprawdzeniu auta na hamowni stwierdził ze wałki rozrządu są do przestawienia.Jak już pisałem wcześniej rozrząd jest na ori blokady ustawiony. Tak sobie myśle czy to możliwe. Może sie ktoś wypowiedziec? Obroty nie skacza ale budą telepie na postoju. Jak delikatnie nacisne na pedał gazu to bardziej telepie i wskazówka od obrotomierza minimalnie skacze. Mam już dosyc tego padła, ale sie nie poddaje bo wkońcu napewno znajde przyczyne ( tak myśle ) Pozdrawiam!
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
Witajcie, tak jak obiecałem to piszę. Jestem po wymianie tego nieszczęsnego imbusa. Na szczęście imbus był tylko przerysowany a wszystkie kanty miał ostre a i tak go wymieniłem na nowy, zaznaczam ze gniazdo w stanie idealnym, zero luzu czy cos wgrałem tez nowe oprogramowanie do ECU w ASO (100zl). Po wgraniu nowego softu o dziwo auto chodzi ze aż milo, delikatne telepki co jakiś czas ustąpiły mam nadzieje na zawsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:04
- Lokalizacja: Bochnia
AmenPiotruś pisze:Drobiazg.jacob pisze:Piotruś, dzięki za rzetelną informację.
Nie zwróciłem na to uwagi ... . Generalnie jest to dla Ciebie bardzo dobra wiadomość.jacob pisze:Ja już na szczęście niemam łańcucha w napędzie pompy oleju tylko sam moduł wałków z kołami zębatymi i zbierakiem,
W takim razie, w Twoim konkretnym przypadku - TYM BARDZIEJ NIE ISTNIEJE ÂŻADNA ZALEÂŻNOÂŚć POMIęDZY DRGAWKAMI SILNIKA A MODUÂŁEM WAÂŁKÓW RÓWNOWAÂŻÂĄCYCH i jak wielokrotnie wspominałem - aktualny stopień zużycia zabieraka też nie ma żadnego, najmniejszego związku z drgawkami silnika
W takim przypadku - gdyby do mnie należała decyzja w Twojej sprawie - orientowałbym się na jeden z rozlicznych sposobów regeneracji napędu (zabieraka) pompy oleju i gniazda w wałku.
Majątku na to nie wydasz, a sprawny mechanik z rzutkim tokarzem zlikwidują problem raczej już dożywotnio.
Z całym szacunkiem dla uczynnego "kolegi z forum" ale VCDS'em ani żadnym innym diagnozerem NIE DA SIę WIARYGODNIE zdiagnozować faktycznej kondycji poszczególnych elementów układu wtryskowego "po stronie" hydraulicznej. No way. Tak sie tego nie robi.jacob pisze:a co do wtrysków to zostaly sprawdzone przez kolegi z forum VCDSem i mówił ze są oki.
Rzetelna, w pełni wiarygodna diagnoza, połączona z ultradÂźwiękowym czyszczeniem wtryskiwaczy (zarówno po stronie wewnetrznej jak i zewnetrznej dzięki odpowiedniemu wysterowaniu elektrycznemu) jest możliwa zaledwie w kilku miejscach w PL, wyłącznie po zdemontowaniu z samochodu.
Dobra wiadomość jest taka, że wybierasz się do Krakowa, więc "grzechem" byłoby nie skorzystać z wizyty u "Gladyska".
Temat był już wielokrotnie poruszany na Forum A6 ale proszę, z poniższych linków dowiesz się (prawie) wszystkiego:
a6-c6-20tdi-problem-z-20-tdi-glosna-pra ... 0f3#545163
oraz drastyczne i kuriozalne perypetie Kolegi saintdf :
-bre-20-140-km-kopceniespadek-mocy-buja ... fa9#546724 chcociaż tak naprawdę gorąco bym Cię namawiał do lektury całego topika, koniecznie aż do ostatniej strony:
-bre-20-140-km-kopceniespadek-mocy-bujanie-vt50351.htm
Moim zdaniem powinni Ci to zrobić za friko ale przeważnie ceny zaczynają sie od niecałej stówki do dwóch (PLN).jacob pisze:Co do oprogramowania ECU nie wiem bo wybieram się za 2 tyg do KRAKOWA więc odwiedzę ASO przy okazji i zapytam ewentualnie wgram, powiedz mi tylko jaki koszt jest tego oprogramowania w ASO
Tak posty kolegi Piero są straszne bo nastawione są na zarabianie pieniędzy
Dlatego warto straszyć bo zawsze ktoś sie trafi żeby zrobić taką modyfikacje
w silnikach BRE nie warto wymieniać pompy wystarczy zregenerować wałek u kogoś kto się na tym zna i problem z głowy
Jeśli ktoś ma silnik BLB no to tu wyglada sprawa troche inaczej, jak sie rozpadnie napęd to warto zrobić zmiane pompy na 1.9 TDI
bo i tak trzeba rozebrać cały przód i zdąć zębatki z wału itp
Moje BRE sie zbuntowało
to wyjąłem moduł pompy wysłałem wałek do Rumii, Pan Tomasz mi ogarnął i auto działa jak nowe i napewno wytrzyma dłużej niż fabryka
Kosztowąło mnie to 700 zł + moja robota i wszystko działa wspaniale
Witam
Kolego "boberek" a czy mozesz troche wiecej napisac o samej wymianie imbusika i samego gniazda.
Kupilem A6 2007 BRE i chce tam zajrzec w jakim stanie imbus jest. Z tego co wyczytalem to musze wymienic gniazdo imbusa na głębsze pod imbusa 10cm.
Interesuje mnie czy zrzucales caly przód czy da rade to zrobic wszystko od dołu.
Pozdrawiam
Kolego "boberek" a czy mozesz troche wiecej napisac o samej wymianie imbusika i samego gniazda.
Kupilem A6 2007 BRE i chce tam zajrzec w jakim stanie imbus jest. Z tego co wyczytalem to musze wymienic gniazdo imbusa na głębsze pod imbusa 10cm.
Interesuje mnie czy zrzucales caly przód czy da rade to zrobic wszystko od dołu.
Pozdrawiam
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga