Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKN 2.5 150 KM] 2.5 tdi V6 masa powietrza zasysanego

Silniki wysokoprężne
RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

[ AKN 2.5 150 KM] 2.5 tdi V6 masa powietrza zasysanego

Post autor: RafiA6 » 27 paź 2013, 22:07

Mam pytanie do fachowcow, czym moze byc spowodowana o dokladnie 100% za wysoka masa powietrza zasysanego? przy obrotach silnika 2134 masa zakladana to 2120mg/h a u mnie jest 4239mg/h, dodam ze auto nie ma mocy i na VAG-u kat wtrysku w rubryce Spec. start 1.8* ATDC a w rubryce actual start 12* BTDC, cold start valve 100.2%,

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: 2.5 tdi V6 masa powietrza zasysanego

Post autor: krysti » 27 paź 2013, 22:17

RafiA6 pisze:Mam pytanie do fachowcow, czym moze byc spowodowana o dokladnie 100% za wysoka masa powietrza zasysanego? przy obrotach silnika 2134 masa zakladana to 2120mg/h a u mnie jest 4239mg/h, dodam ze auto nie ma mocy i na VAG-u kat wtrysku w rubryce Spec. start 1.8* ATDC a w rubryce actual start 12* BTDC, cold start valve 100.2%,
Najlepiej jakbyś wrzucił kompletne logi.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 27 paź 2013, 22:28

tak za bardzo to nie wiem jak te kompletne logi zrobic :) ale z tego wynika ze mam duzo za wczesny zaplon i za duzo wiatru silnik dostaje :)

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 27 paź 2013, 23:14

RafiA6 pisze:
krysti pisze:
RafiA6 pisze:tak za bardzo to nie wiem jak te kompletne logi zrobic :) ale z tego wynika ze mam duzo za wczesny zaplon i za duzo wiatru silnik dostaje :)
Tutaj masz wszystko
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=53752
dzieki kolego jutro zrobie te logi ale tylko statyczne bo mi bateria umarla w lapku, a z tych danych co podalem nic konkretnego nie wynika?
to jest grupa 003 dynamiczna??
fajnie jakbyś zrobił dynamiczne logi 003 i 011 tam ładnie widać jak mierzy przepływka i pompuje turbo.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 27 paź 2013, 23:39

krysti pisze:
RafiA6 pisze:
dzieki kolego jutro zrobie te logi ale tylko statyczne bo mi bateria umarla w lapku, a z tych danych co podalem nic konkretnego nie wynika?
to jest grupa 003 dynamiczna??
fajnie jakbyś zrobił dynamiczne logi 003 i 011 tam ładnie widać jak mierzy przepływka i pompuje turbo.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 28 paź 2013, 09:13

Egr masz cały czas zamknięty dlatego masa aktualna jest większa od zakładanej.Dwa źle ustawiony kat wtrysku.Pompa nie może już przestawić kąta bo jest na granicy.

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 29 paź 2013, 14:49

wczoraj ustawilem kat wtrysku i na wolnych obrotach mam kąt taki sam jak zakladany ale wystarczy ze troche wciskam gaz i te wartosci sie rozjezdzaja i to mocno, do tego kopci jak parowoz, cos sie tez dzieje z egr-em bo ten zaworek na podszybiu tak jakby cos mu przerywalo zasilanie i tak cyka co chwile i skacze masa powietrza zasysanego o 100%, kat wtrysku mam ustawiony idealnie a jak tylko przegazuje to wyskakuje błąd 550, podejrzewam ze to cos z pompą... bo kat wczesniej byl 12* BTDC i nic nie kopcil tylko chwilami nie mial mocy ale zero dymu a teraz to....

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 29 paź 2013, 15:38

Na początek ustaw pompę dobrze .Zauważ ze jak przesuniesz tarczkę to tez będzie pokazywać dobrze .

Wejdz w vaga .basic setting blok 4 i podaj wartości.Silnik zwiększy obroty ,ale nie obawiaj sie tego

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 29 paź 2013, 16:55

w 4 bloku mam 3.8% na obecna chwile, wczesniej bylo 100.2%

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 29 paź 2013, 17:13

Wchodzisz w basic setting blok 4 i pompa zaczyna przestawiać kąt wtrysku od jednej granicy do drugiej i podaj te liczby wtedy.

basic setting - ustawienia początkowe nie mylić z blokami pomiarowymi.

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 29 paź 2013, 17:16

aaa no to ja w moim VCDS-ie w basic settings wogole nie moge wejsc

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 29 paź 2013, 17:19

Niemozliwe,nawet najtańszym vagiem da rade. 3.8 tez jest złe.

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 29 paź 2013, 17:27

mam VCDS-a ze strony ross tech czy jakos tak i w basic settings nie moge wejsc

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 29 paź 2013, 17:32

A jakimś uniwersalnym?? ustaw pompe na 70 % na rozgrzanym.Tylko to nie bedzie dokładne ustawienie tej pompy.

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 29 paź 2013, 17:36

wczesniej bylo 100.2 % ale BTDC bylo 12*

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga