[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 09 lip 2013, 19:55
- Lokalizacja: Opole
Siemka
Nie pamiętam czy się witałem:), jak nie to wybaczcie:) otóż mam problem, wymieniłem ostatnio komplet wtrysków, wtryski były regenerowane te z koncówkami AP, kupione za grancicą z gwarancją... auto po wymianie dużo pali, przy ok 60kmh i 1500rpm pali około 11 litrów, nawet na starych szprycach tak nie palił, a wszystkie lały, po drugie auto jak jest rozgrzane ma mega laga, do 2000rpm nic się nie dzieje a potem łamie szyję... dodam że znikły wszystkie objawy związane z lejącymi wtryskami, auto nie przycina przy odpalaniu, nie dymi, chodzi równo, może być że są zle zaprogramowane wtryski? zabity dpf?
Nie pamiętam czy się witałem:), jak nie to wybaczcie:) otóż mam problem, wymieniłem ostatnio komplet wtrysków, wtryski były regenerowane te z koncówkami AP, kupione za grancicą z gwarancją... auto po wymianie dużo pali, przy ok 60kmh i 1500rpm pali około 11 litrów, nawet na starych szprycach tak nie palił, a wszystkie lały, po drugie auto jak jest rozgrzane ma mega laga, do 2000rpm nic się nie dzieje a potem łamie szyję... dodam że znikły wszystkie objawy związane z lejącymi wtryskami, auto nie przycina przy odpalaniu, nie dymi, chodzi równo, może być że są zle zaprogramowane wtryski? zabity dpf?

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 339
- Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
- Imię: Zbyszek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KIELCE
Zacznij od DPF, najlepiej usunąć i problem z głowy. nie bardzo rozumiem ,,wtryski regenerowane" na tą chwilę w Polsce nie ma możliwości regeneracji, w DE podobno w centrum Boscha można to zrobić ale kosztują tyle co w Polsce nowe. Ale spalanie to dobrze by było wgrać SOFT od nowa , czyli ustawienia fabryczne. Zdecydowanie powinno się poprawić.dr_sztefan pisze:Siemka
Nie pamiętam czy się witałem:), jak nie to wybaczcie:) otóż mam problem, wymieniłem ostatnio komplet wtrysków, wtryski były regenerowane te z koncówkami AP, kupione za grancicą z gwarancją... auto po wymianie dużo pali, przy ok 60kmh i 1500rpm pali około 11 litrów, nawet na starych szprycach tak nie palił, a wszystkie lały, po drugie auto jak jest rozgrzane ma mega laga, do 2000rpm nic się nie dzieje a potem łamie szyję... dodam że znikły wszystkie objawy związane z lejącymi wtryskami, auto nie przycina przy odpalaniu, nie dymi, chodzi równo, może być że są zle zaprogramowane wtryski? zabity dpf?
