Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKE 2.5 180 KM] problem z mocą

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jaro191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 03 cze 2008, 10:08
Lokalizacja: Żywiec

[ AKE 2.5 180 KM] problem z mocą

Post autor: Jaro191 » 26 paź 2013, 15:20

Witam od tygodnia mam problem objawia on się tym że auto w ogóle nie ma mocy auto dosłownie się toczy dopiero po przekroczeniu 2100 obr wyskakuje do przodu i chce dosłownie złamać szyję. Nie wiem co jest grany przeplywomierz wymieniłem jakieś 2 miesiące temu. Spowodowane to było błędem numeru nie pamiętam ale chodziło mniej więcej ciśnienie w dolocie nieprawidłowa wartość. (przepraszam za brak precyzji) jeszcze dzisiaj postaram się sczytać ewentualne błędy i zrobić logi. Za jakiekolwiek sugestie dziękuję.
let the good times roll the power of A6 :-)

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 26 paź 2013, 20:59

moze masz zapieczone kierownice spalin w turbo

Awatar użytkownika
Jaro191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 03 cze 2008, 10:08
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Jaro191 » 27 paź 2013, 10:18

to wszystko co wyszło na vag-u Obrazek
let the good times roll the power of A6 :-)

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 27 paź 2013, 10:53

Użyj programu VAG-Coma a nie polskiego Vaga
A błąd 00542 to nic innego jak uszkodzenie wtrysku sterującego -tak że to by wszystko wyjaśniało
Na początek posprawdzaj przewód, wtyczki od wtrysku sterującego.

Awatar użytkownika
Jaro191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 03 cze 2008, 10:08
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Jaro191 » 27 paź 2013, 12:00

wtrysk sterujący miałem już dużo wczesnej zepsuty. Wiem że jako wtrysk działa i nie miał wpływu na osiągi jako takie a ten drugi błąd on mnie bardziej interesuje. Dodam że przy dodawanie gazu czasem słychać metaliczny zgrzyt nie wiem czy to gruszka jest może zblokowana czy łopatki w turbinie.
let the good times roll the power of A6 :-)

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 27 paź 2013, 12:13

Drugi to błąd przepływomierza-na pewno nie ma nic wspólnego z nierowna pracą i jakimis zgrzytami-jedynie z osiagami.

Tak ma marginesie mój kolega mial kiedy podobny problem- byly zapieczone kierownice turbiny(ktos powyżej napisał)
Przejedz sie kawałek cisnąc do końca na każdym biegu(nawet ponad 200km/h-jeśli to możliwe) - powinno pomóc

Awatar użytkownika
Jaro191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 03 cze 2008, 10:08
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Jaro191 » 27 paź 2013, 13:11

wiem to pomaga ale na jakiś czas mam kilka aut audi zazwyczaj używa żona ja używam audi tylko w weekendy. Wracając do przeciągnięcia to pomaga na jakiś tydzień. Auto tak idzie na warsztat cieknie z pod uszczelniacza na wale wiec przy okazji zajmę się turbiną
let the good times roll the power of A6 :-)

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Re: [ AKE 2.5 180 KM] problem z mocą

Post autor: blackpanther » 27 paź 2013, 20:52

Jaro191 pisze:Witam od tygodnia mam problem objawia on się tym że auto w ogóle nie ma mocy auto dosłownie się toczy dopiero po przekroczeniu 2100 obr wyskakuje do przodu i chce dosłownie złamać szyję. Nie wiem co jest grany przeplywomierz wymieniłem jakieś 2 miesiące temu. Spowodowane to było błędem numeru nie pamiętam ale chodziło mniej więcej ciśnienie w dolocie nieprawidłowa wartość. (przepraszam za brak precyzji) jeszcze dzisiaj postaram się sczytać ewentualne błędy i zrobić logi. Za jakiekolwiek sugestie dziękuję.

Sprawdź zawór EGR,zdejmij wężyk podciśnienia z niego na próbe.

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: [ AKE 2.5 180 KM] problem z mocą

Post autor: krysti » 27 paź 2013, 22:47

blackpanther pisze:
Jaro191 pisze:Witam od tygodnia mam problem objawia on się tym że auto w ogóle nie ma mocy auto dosłownie się toczy dopiero po przekroczeniu 2100 obr wyskakuje do przodu i chce dosłownie złamać szyję. Nie wiem co jest grany przeplywomierz wymieniłem jakieś 2 miesiące temu. Spowodowane to było błędem numeru nie pamiętam ale chodziło mniej więcej ciśnienie w dolocie nieprawidłowa wartość. (przepraszam za brak precyzji) jeszcze dzisiaj postaram się sczytać ewentualne błędy i zrobić logi. Za jakiekolwiek sugestie dziękuję.

Sprawdź zawór EGR,zdejmij wężyk podciśnienia z niego na próbe.
Też obstawiam na EGR a dokladnie na nieszczelną membranę
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

Awatar użytkownika
Jaro191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 03 cze 2008, 10:08
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Jaro191 » 28 paź 2013, 18:33

możecie mi tylko powiedzieć czy sprawny zawór N75 jest zamknięty czy otwarty Obrazek
czyli kiedy dmucham przez wejście z VAC to powietrze ma płynąć czy nie
Obrazek
dmuchamy w 1 a powietrze ma lecieć bądź nie przez otwór 2
let the good times roll the power of A6 :-)

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 28 paź 2013, 18:43

Jaro191 pisze:możecie mi tylko powiedzieć czy sprawny zawór N75 jest zamknięty czy otwarty [url=http://images63.fotosik.pl/325/180596ac39c48055m.jpg]Obrazek[/URL]
czyli kiedy dmucham przez wejście z VAC to powietrze ma płynąć czy nie
[url=http://images65.fotosik.pl/326/7d76347149849c25.jpg]Obrazek[/URL]
dmuchamy w 1 a powietrze ma lecieć bądź nie przez otwór 2

Wydaje mi sie ze otwarty ale musiałbym sprawdzić.

Dokladnie takiego nie mam ,mam bez koncówki A na końcu wiec niepomoge.Sorka
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez blackpanther, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Jaro191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 03 cze 2008, 10:08
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Jaro191 » 29 paź 2013, 20:48

witam sytuacja opanowana wymieniłem oba zaworki N75 i N18 furka śmiga jak nowa dzięki za wszystkie sugestie
let the good times roll the power of A6 :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga