Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6,C5] kopci na siwo

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 18 sty 2009, 15:34

Moj tesc ma podobny problem tez w a6 C5 2.5 TDi. Auto stoi w garazu gdzie jest 8-10 stpni na plusie. Po odpaleniu po nocy starsznie kopci wlasnie na siwo przez jakas maxymalnie minute nawet krucej. Potem przestaje i wszystko juz jest ok. Jak jezdzi nie dymi ma moc. MOze stac nawet caly dzien i po zapaleniu juz nic nie dymi tylko tak po nocy dymi. Co to moze byc??
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

Awatar użytkownika
sebusku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 22 paź 2008, 07:59
Lokalizacja: Plymouth

Post autor: sebusku » 18 sty 2009, 21:00

moze skrapla sie woda w tlumiku przez noc i rano paruje u mnie tez sie to dzieje po nocy
sebusku

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 18 sty 2009, 22:56

to dymienie rano to nie jest para wodna.
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 18 sty 2009, 23:04

po odkreceniu korek lezy spokojnie na deklu, nie dmucha.
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

Awatar użytkownika
lachtom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 27 sie 2009, 22:58
Lokalizacja: Łaziska Górne / Śląsk

Post autor: lachtom » 08 wrz 2009, 18:13

Witam mam taki problem że wymieniłem odme i jak jade jakiś czas nie kopci nic a jak przejade ok 20 km i stanę np na światłach to widzę jak wyprzedza mnie pełno białego dymu i mojego wydechu i czuć tak jakby olejem w środku auta być może od klimy...co jest grane? dodam że na postoju następnym czasem nic nie kopci a czasem delikatnie białym. Płynu chłodniczego nie ubywa

Davor86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 30 cze 2012, 22:47
Lokalizacja: Bristol

Post autor: Davor86 » 12 lip 2012, 07:58

Czy ktoś może mi powiedzieć jak ta odma nazywa się po angielsku i gdzie mogę jej szukać? Na eBayu szukając pod crankcase breather znajduje mi około 800 pozycji ale żadnej do audi. Właścicielem a6 jestem od kilku dni i zauważyłem, że mam wyciek spod korka. Czytając ten i podobne tematy doszedłem do wniosku, że muszę wyczyścić to i owo bo spod korka mi strasznie dmuch i lekko dymi. Auto ma przejechane i udokumentowane(książka, rachunki za serwisowanie) 77 000 mil(123 000km) przez 8 lat. Z tych dokumentów wynika, że rocznie jeździł 10 000 mil. Mogę w to uwierzyć bo ja robię takie przebiegi. Jednak niektóre plastiki są dość zużyte a mianowicie przycisk (plastik dookoła niego) do podnoszenia szyby pasażera, jeden przycisk na climatronic, popielniczka i lekko wytarty włącznik świateł na tym obramowaniu. Nie wiem co mam myśleć bo gość od, którego kupiłem auto wydał się bardzo porządny i kiedy napisałem mu, że leci olej spod korka i poinformowałem go o zakupie nowego, przesłał mi pieniądze dopisując, że nic o tym nie wiedział i że jest mu przykro
Przepraszam, że się tak rozpisałem ale chce jak najszybciej rozwiązać wszelkie problemy i cieszyć się jazdą tym autkiem
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
lachtom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 27 sie 2009, 22:58
Lokalizacja: Łaziska Górne / Śląsk

Post autor: lachtom » 18 lip 2012, 16:36

Jeśli chodzi o powycierane przyciski to dziwne bo ja mam 2 razy więcej przebiegu i nie mam nawet milimetra startego. Wiesz cofnąć licznik w tych samochodach to nie problem, a gość mógł oddać część kasy żebyś tylko nie oddawał auta heh. To tylko takie moje spostrzeżenia tak wcale nie musi być. Co do odmy to może crankcase venting? tak mi wyszło po wpisaniu "odpowietrzenie skrzyni korbowodowej"
Było Audi A6 2,5 TDI AFB 203 KM, Jest Passat B5 FL 1.9 TDI AVF 131 KM

Davor86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 30 cze 2012, 22:47
Lokalizacja: Bristol

Post autor: Davor86 » 18 lip 2012, 20:44

Dowiedziałem się w poniedziałek, że dwa pompowtryski mam do wymiany. W przebieg już przestałem wierzyć. Jeszcze trzęsie mi podczas jazdy między 2300-2700. Nie wiem czy to od niewyważonych kół czy od czegoś innego. A na dodatek drgania na drążku zmiany biegów. Nazywam moje autko tak pieszczotliwie- puszka pandory.

saszenko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 18 lip 2012, 20:50
Lokalizacja: Mrzeżyno

Post autor: saszenko » 18 lip 2012, 21:10

Witam ja ostatnio miałem taka awarie która przerodziła sie w moje załamanie otórz od jakiegos czasu autko mi kopciło na siwo i w ostatnim czasie obiawy nasiliły sie do tego stopnia że auto sie zaduszało traciło na mocy i gasło po czym nie odpalało juz tak jak powinno i teraz pytanie co może byc przyczyna bo mechanik mi powiedział że to sterownik pompy siadł i szczerze poszukiwania juz zaczołem i echo może to jednak błedna diagnoza mechanika czy ktos miał taki przypadek ??dodam że autko ma motor 2.5 TDI 115 KM rzedówka nie V z góry dziekuje za pomoc

Awatar użytkownika
lachtom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 27 sie 2009, 22:58
Lokalizacja: Łaziska Górne / Śląsk

Post autor: lachtom » 21 lip 2012, 13:45

zacząłbym od wywalenia kata
Było Audi A6 2,5 TDI AFB 203 KM, Jest Passat B5 FL 1.9 TDI AVF 131 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga