Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

CIezko pali na dodatnich temperaturach

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
DaNNy91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 27 maja 2013, 19:52
Lokalizacja: Szczytno

CIezko pali na dodatnich temperaturach

Post autor: DaNNy91 » 24 paź 2013, 20:29

Witam
jak w temacie moj problem polega na tym ze, gdy jest powyzej ok 8 stopni samochod bardzo ciezko pali ale gdy temp spada w okolice 0-5 stopni pali od strzala a stalo sie to po wymianie rozrzadu , dodam jeszcze ze zaplon byl ustawiany, kat rowniez , pompa byla regenerowana , dawka na ooziomie 3-3,5 . Zauwazylem ze przy temp nizszej zapala mi sie kontrolka od podgrzewania swiec i auto pali od strzala a na wyższych kontrolka od swiec gasnie natychmiast i musze dlugo krecic

podpinalem pod komputer , nie pokazuje zadnych bledow , sprawdzalem czujnik temp plynu to rowniez nie to , swiece wpozadku , kable daja prad


Dodam jeszcze ze gdy wypne czujnik temp , kontrolka od swiec pali sie caly czas , czyli grzeje pali elegancko niezaleznie od temp

mario1278
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 423
Rejestracja: 04 sie 2008, 14:09
Imię: MARIUSZ
Moje auto: Allroad C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: SIEDLCE

Post autor: mario1278 » 25 paź 2013, 05:27

Sprawdź jeszcze raz czy czujnik temperatury wskazuje prawidłowo tzn.jak będzie miał tak około tych 8 stopni na dworze najlepiej po nocy idziesz z kompem się podpiąć i sprawdzasz czy pokazuje taką samą lub może się różnic 2- 3 stopnie potem odpalasz silnik i obserwujesz ja rośnie temperatura i do jakiej wartości.Ma rosnąć liniowo.

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 25 paź 2013, 10:42

i sprawdź jaki masz kąt wyprzedzenia wtrysku (nie są to nowe auta wiec nie ma się co sugerować fabrycznymi nastawami) jak za mały to warto na ok 70 podciągnąć to będzie mu lżej ;p
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 25 paź 2013, 11:44

krzysiekjx1, dobrze piszę. A prócz kątów, pompa dobrze ustawiona? warto ją przechylić w stronę bloku

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga